Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTIMUOTIKETJU 2016 - millaisissa pieruverkkareissa sinä laiskottelet?

Vierailija
17.06.2016 |

Olen yksin kotona, enkä ole menossa enää minnekään. Päälläni on kulahtanut t-paita, jossa on hiusväriläikkiä. Jalassa vanhat college-housut, joista olen lahkeet lyhentänyt ihan vaan saksilla leikkaamalla. Varpaiden lämmikkeenä on aviomiehen vanhat tummansiniset tennissukat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa polven alle ulottuvat sortsit, imetys-t-paita, hieman pukluinen.

Vierailija
2/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha nukkautunut t-paita ja mikroshortsit. Minäkään en tänään aio lähteä enää minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta joululahjaksi saadut Minni Hiiri -verkkarit ja kulahtanut äitiyspaita päällä.

Vierailija
4/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laiskottele kun olen siivonnut koko päivän mutta jalassa on sellaiset trumpettimalliset trikoohousut käärittynä capreiksi ja jalassa ballerinat :) Päällä toppi.

Vierailija
5/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenohut kulahtanut valkoinen silkkitoppi ja villasukat.

Ja ei muuta.

Akuankkana siis.

Vierailija
6/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilta joululahjaksi saadut Minni Hiiri -verkkarit

hui, sä ehkä voitat tämän muotikilpailun :D

Vierailija
7/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXL T-paita ja miesten trikoo bokserit, niin olen siis nainen😊

Vierailija
8/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtanut, peritty I have been born again! -paita sekä sukat ja alkkarit. Olen siivonnut. Kohta pitää vaihtaa vaatteet ja lähteä ulos.

9/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat legginsit ja hieman läpinäkyvä tunika. Tukka sotkuisella ponnarilla.

Vierailija
10/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älästi

Vierailija
11/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm:n miesten musta-harmaaraidallinen teepaita, 3/4 lahjemittaiset 10v vanhat treenihousut, punaiset pikkusukat ja alusvaatteet. Kävin juuri kaupassakin näillä. Housuissa on näemmä reikäkin reiden kohdalla.

Vierailija
12/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikivanhat pyjamamalliset, lerpattavat kuviolliset puuvillahousut, joissa kuminauhavyötärö ja lahje halki polven kohdalta. kas, ne on sattumalta vielä nurin päin. iso t-paita, jota olen vielä saksilla leikellyt hihoista ja kaulalta mukavasti väljemmäksi. pesin hiukset aamulla mutten jaksanut kuivata, joten näytän pultsari-suohirviöltä. ja ei, ulos en oo menossa tänään ollenkaan :)

Vierailija
13/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton trikootoppi ja monta numeroa liian suuret "pikku"housut, joita olen käyttänyt 30 kiloa lihavampanakin.

Vierailija
14/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlkkiset liehuvalahkeiset housut, lindexin mustavalkoraidallinen tyköistuva toppi, villasukat. Kotona olen möllöttänyt, siivoillut yms pientä.

Vierailija
15/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt leggingsit, pikeepaita.

Vierailija
16/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hupullinen fleece-kylpytakki. Talvella olis villasukat lisänä. Olen hengaillut tässä siitä saakka kun heräsin..

Vierailija
17/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kulahtaneet xl kokoiset verkkarit, jotka ovat niin kuluneet, että kohta tulee reikä johonkin. Nämä on kurottu "capreiksi" polven yläpuolella. Jalassa on eripariset sukat. Meillä pesukone syö sukkia ja kodinhoitohuoneessa on kori, johon laitamme pyykistä parittomat sukat. Kotosalla nappaan usein epätoivoisimmat yksilöt, eli ne, jotka ovat seilanneet siinä korissa kuukauden, jalkaa ja heitän sitten roskiin.

Yläosassa on ihan ok kuntoinen toppi, tosin sellaisesta siistimmästä käytöstä jo poistunut.

Saatan vielä tänään viedä roskat. Onneksi on omakotitalo ja roskakatos aikalailla pensasaidan takana piilossa, vain 5 m pitää tetsata porukan näkösällä ennen näkösuojaan pääsyä.

Vierailija
18/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat ja haalistuneet, violetit kukkapitkikset ja  pesussa napamalliksi kutistunut vanha musta toppi.

Vierailija
19/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti trikoomekko. Monesti pidän myös kuminauhavyötäröistä hametta ja t-paitaa. En vaan osaa olla kulahtaneissa tai varsinkaan likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa kotonakaan.

Vierailija
20/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi olette säästäneet tuollaisia ruttuvaatteita? En mitenkään pahalla kysy, mutta itselleni ei tulisi mieleenkään hengailla kotona, jossain reikäisissä, rumissa vaatteissa. Mä vaihdan kotiin tullessani päälle jonkun kotimekon tai tänään vaihdoin farkkujen tilalle hameen. Supermukavaa, mutta kuitenkin hyvännäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan