KOTIMUOTIKETJU 2016 - millaisissa pieruverkkareissa sinä laiskottelet?
Olen yksin kotona, enkä ole menossa enää minnekään. Päälläni on kulahtanut t-paita, jossa on hiusväriläikkiä. Jalassa vanhat college-housut, joista olen lahkeet lyhentänyt ihan vaan saksilla leikkaamalla. Varpaiden lämmikkeenä on aviomiehen vanhat tummansiniset tennissukat.
Kommentit (24)
Ylimukava nätti kesähame ja trikoinen paita, pikkuhousutkin löytyy mutta ei tietenkään rintsikoita. Tukka pikkymyyllä kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi olette säästäneet tuollaisia ruttuvaatteita? En mitenkään pahalla kysy, mutta itselleni ei tulisi mieleenkään hengailla kotona, jossain reikäisissä, rumissa vaatteissa. Mä vaihdan kotiin tullessani päälle jonkun kotimekon tai tänään vaihdoin farkkujen tilalle hameen. Supermukavaa, mutta kuitenkin hyvännäköistä.
Olen varma, että kissani arvostaisi todella paljon sitä, että hänen hiekkalaatikkonsa siivoava ihminen tekee sen kallissa kotelomekossa eikä Halpa-Hallin college-housuissa ja t-paidassa.
Halpa-Hallin collegehousut ja t-paita kuulostavat siisteiltä ja näteiltä noihin yllämainittuihin reikäisiin, likaisiin ja leikeltyihin rytkyihin verrattuna.
Mulla on yleensä joku vanha ja monta numeroa liian iso t-paita sekä college-shortist, joiden vähätkin lahkeen imeytyy tiukastu perskannikoiden väliin näkymättömiin jos erehdyt ottamaan emmän kuin kolme askelta ne jalassa.
:D