Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vaihtaa puhelinnumeroa niin mihin kaikkiin virastoihin pitää se ilmoittaa?

Vierailija
17.06.2016 |

Kelaan oon tehnyt netissä muutosilmoituksen, työpaikka ja päivähoito on kunnossa. MIhis muualle? Pää lyö ihan tyhjää :D Vai olisko joku sellainen sivusto mihin sais joka paikkaa vaihdettu samalla kerralla? :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitämukaa kun käy eri paikoissa ja miettii tarviiko niiden saada mut puhelimella kiinni. Päivähoito/koulu/lapsen harrastukset ja työnantaja nyt tuli ekana mieleen. Terveyskeskus kyselee muuttuneita yhteystietoja aina ajanvaruksen yhteydessä.

Mihinkään verottjalle, ark:lle, pankille en ole ikinä numeroani antanutkaan.

Jos pankilla ei ole numeroasi, laskujen maksamisessa voi tulla ikävä yllätys vastaan. Tavanomaista suuremman tai muuten rutiineista poikkeavan laskun yhteydessä voidaan vaatia varmennus tekstiviestillä, ja jos sitä ei voi lähettää, lasku jää maksamatta. Joudut käymään konttorissa laskua maksamassa.

Mulle pankki soitti kerran yhden isomman siirron yhteydessä, että onko tämä nyt ihan varmasti ok. 

Vierailija
22/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi virastot. Kun varaan ajan lääkärin ilmoitan samalla numeroni muttunut.Sama hammaslääkrille. Pankkiin jos asiaa,ilmoitan numeroni mutos. Muutenkin numeroni on salainen,kuin minulla on suoramarkinointi kieto . Puhelin numeroani En jaa  jokaiselle tutulle.Minulla peruskänny,kai jo 15v.vanha. ritää tarpeisiini. Joten puhelin rauhakin on.Lisäksi kun ei älypuhelinta ei ilmasia netti sovelutuksia.En omaista halunut  liittyä sinne missä kaikki ovat,eli F.B/ instagram ja elävät some kuplassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiin, muualle ei välttämättä tarvitse ilmoittaa.

Vierailija
24/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin taksiasemalle ja palokuntaan pitää ilmoittaa

Vierailija
25/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO, kyllä kai pitää ilmoittaa, jos haluat, että esim. lääkärisi soittaa, saat labratulokset, verottaja haluaa lähettää veronpalautuksia tai jonkin muun syyn takia.

Ei ole koskaan verottaja soittanut kysyäkseen että haluatko veronpalautuksia vaikka numeroni tietävätkin.

Vierailija
26/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin pankin ja postin tietoihin, muihin sitten sitä mukaan kun käyttää palveluita.