Mikä yleinen puheenaihe ei voisi vähempää kiinnostaa?
Mikä/mitkä puheenaiheet ovat sellaisia, jotka pistävät haukotuttamaan ja toivot, ettei taas tätä?
Itselläni tv-sarjat ja niiden juonenkäänteet.
Kommentit (17)
Läskidenialismijankkauspakkomielle.
Painon- nousu -painon pudotus (Ikäänkuin kaikki ihanuus a uttu avautusi jos me kaikki olisimme hoikkia ja solakoita ja yhä useampi urheilullinen marssilainen tai tiimalasivartaloinen fitness venus) - ja pituus (ikään kuin se olisi jokaisen valinta, minkä pituinen on) - ja naisten rintojen koko (Mitä merkitystä?)
Suomalaiset julkkikset, julkkisten ihmissuhteet ja televisioviihde. En tunne naamoja enkä ohjelmia. Onneksi sentään kukaan ei pyri puhumaan niistä minulle ainakaan kovin pitkään ja lehdistä ne voi hyppiä yli.
Kaikki urheilu, tosi-tv-julkkikset, laihduttaminen...
Urheilu (huom. ei liikunta), tosi-TV ja turhat julkkikset. Myös vähemmän turhien julkkisten yksityiselämä.
Jalkapallokisat, mitä kukakin on lomalla tehnyt (tuplahaukotus jos pitää kuvia katsella) jne. Ja ei ole kyse kateudesta, itseä ei matkailu kiinnosta tippaakaan enkä ymmärrä mitä muut ihmiset siinä näkevät.
7 päivää -lehden sisältö (julkkikset, juorut, tv-ohjelmat jne) ja kaikki sen tyyppinen, urheiluakaan en oikein jaksa seurata, ylipäätään kaikki tässä mä nyt oon -tyyppinen hehkuttelu, oli se sitten blogeissa tai missä vaan.
Urheilu
Unet
Puutarha
Mulle vieraat sukulaiset tms
Kuntosali. Ei vaan jaksa enää kuunnella niitä juttuja.
Jonkun helvetin pitkän unen kuunteleminen on kyllä ehkä maailman tylsintä.
- Sää.
- Kaikki syömisjutut "söin liian paljon", "voihan sitä nyt yhden pullan ottaa". Vttu ketä kinnostaa!!!!
suomalaiset viihdesarjat tai muut sarjat
leipominen ja kokkaus
käsityöt
lasten ja lastenlasten puuhastelut ja harrastukset
miehesi mielipide
terveellinen ruoka
gluteenin pahuus
sievät kesämekot
Ei ole yhtään ikävä työpaikan kahvitauolle :D
Blogit.