Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riideltiin huutamalla, lapset kuuli

Vierailija
16.06.2016 |

Vahingossa kävi näin. Molemmat lapset alkoi itkeä. Huudettiin noin minuutti. Nyt mietin soittaako joku lasun... Olis maailman kamalinta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä juttuja.

Vierailija
2/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä talossa paljon lapsiperheitä ja ikinä ei kuulu huuto mistään. Oli vielä kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Ja äänet kuuluu ulos, itsekin olen kuullut kun lapset laulaa vaikka neljäs kerros...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt

Vierailija
4/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette itse miettisi lasua vaikka vanhemmat huutaa ja lapset kiljuu?? Kyllä itse ainakin, varsinkin jos kuuluisi usein..

Ap

Vierailija
5/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä talossa paljon lapsiperheitä ja ikinä ei kuulu huuto mistään. Oli vielä kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Ja äänet kuuluu ulos, itsekin olen kuullut kun lapset laulaa vaikka neljäs kerros...

Ap

Joo meidänkään talossa ei kukaan käy vessassa

Vierailija
6/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin oli wt-käytöstä, tiedän sen. Täällä ei muita wt:itä asu niin sillä juuri mietin.

Ap

Vierailija
7/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, ei kukaan lasua yhdestä kerrasta tee. Tosiaan jos olisi vaikka päivittäistä niin sitten toki, mutta tässä oli nyt kyse yhdestä kerrasta?

Vierailija
8/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riiteleminen ole pelkästään wt:n oikeus, myös ns. parempi aines harrastaa sitä. .

Vierailija
9/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi paljon huolestuttavampaa jos naapurista ei kuulu elämisen äänet. Riitelyt, ilot ja surut siihen kuuluu

Vierailija
10/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo eka kerta kun mies huutaa. Itse olen kyllä pari kertaa 3kk aikana valittanut kovaa. Ja lapsillekin saattanut silleen "mitä ihmettä te teette?'!" Useamminkin. Tiedän etten ole äitiyteen paras, mutta en nyt heille mitään pahaa tahdo, en edes miehelle.

Ap

Vierailija
11/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se miehellesi vittuilu ja nalkutus, niin ei tule lasuja.

Vierailija
12/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ette itse miettisi lasua vaikka vanhemmat huutaa ja lapset kiljuu?? Kyllä itse ainakin, varsinkin jos kuuluisi usein..

Ap

Joo ei todellakaan yhdestä kerrasta. Tai edes kahdesta tai kolmesta pitkän ajan kuluessa. Eikös tässä nyt ollut kyseessä yksittäistapaus? Järki käteen...

Vierailija
13/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo eka kerta kun mies huutaa. Itse olen kyllä pari kertaa 3kk aikana valittanut kovaa. Ja lapsillekin saattanut silleen "mitä ihmettä te teette?'!" Useamminkin. Tiedän etten ole äitiyteen paras, mutta en nyt heille mitään pahaa tahdo, en edes miehelle.

Ap

Ihan normaalia lapsiperhearkea, jossa pinna on kireällä, kun mies on vätys, nainen nalkuttaa eikä lapset tottele.

Vierailija
14/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Tuskin ne lapset satunnaisesti ja vain harvoin tapahtuvasta huutamisesta menevät rikki. - Yhtä vaarallista voi olla se, että pitäisitte toisianne kohtaan pitkään mykkäkoulua ja lakaisisitte kaikki ongelmat maton alle. Satunnainen "isommilla kirjaimilla puhuminen" voi jopa hieman puhdistaa ilmaa... Mutta paljon on myös kiinni siitä, mitä teitte sen jälkeen kun olitte huutaneet tarpeeksi. - Näytittekö lapsille mallia, kuinka pyydätte anteeksi tai muutoin pääsette asiassa eteen päin, niinkuin thadikkassti, ettekä pakenemalla tai hyökkäämällä toisianne vastaan entistä rajummin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi