Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa pikkutytyä:(((

Vierailija
16.06.2016 |

Eli, oon 13-vuotias tyttö ja ostin vähän aikaa sitten sheivereitä (jotain halppis 3-teräsiä), ja en tiedä miten niitä käytetään. Siis voiko laittaa jalkoihin vaan hoitoainetta ja vetää tolla sheiverillä? :--D Ei mulla oo varaa sellasiin vaahtoihin ja geeleihin. Kuin pitkän ajan päästä pitää sheivata uudestaan? Kuin monta kertaa yhtä tollasta sheiveriä voi käyttää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän vain venus-merkkisiä ja samalta merkiltä vaahto,tulee sileämpi jälki!sheivaan myös bikinirajan joskus mutta liian usein ja huonolla terällä jos sheivaa,niin jälki on järkyttävää.esim.kainalosta jos sheivaa ilman vaahtoa, niin tupet tulehtuu paljon helpommin.

Vierailija
22/24 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivitär kirjoitti:

Ohjeita varmasti löytyy jokaiselta vähän omanlaiset mutta omani menevät seuraavanlaisesti:

Vaikemman kautta jos haluat sheivata niin aivan aluksi voit "pehmentää" ihokarvat käyttämällä  hoitoainetta - se kuitenkin on harvoin välttämätöntä, varsinkin, jos ihokarvat eivät vielä ole valtavan pitkiä. Sen jälkeen huuhtele jalat ja käytä geelin tilalla ihan perus suihkusaippuaa, sekin toimii ihan kohtuullisesti! Levitä se iholle ja sitten alat vain järjestelmällisesti sheivaamaan ihoa kauttaaltaan. Karvojen kerääntyessä terään pese se vedellä (mutta ÄLÄ ala sormin sitä putsaamaan, ihan vain mitkä päältä lähtee). Sheivatessa ole kanssa tarkkana ettet höylää yhtä paikkaa montaa kertaa - muuten saattaa iho ärsyyntyä vähän enemmän!

Sheivauksen jälkeen levitä kosteusvoidetta sheivattuihin kohtiin ja mahdollisiin terästä tulleisiin nirhaumiin on hyvä laittaa laastarit! Jos ekaa kertaa sheivaat niin iho saattaa tuntua seuraavana päivänä vähän kutiavalta (pienesti ihottumaa) ja aralta mutta se on ihan normaalia - kun iho tottuu karvojenpoistoon ei jälkiä siitä enää jää!

Mukavaa höyläilyä! :D

N18

Miksi ei saa sormin poistaa siihen terään kerääntyneitä karvoja? Mä aina poistan pyyhkäsemällä sormella niitä teriä myötäsuuntasesti. Eihän se leikkaa mitään karvoja, jos terät on ihan karvoista tukkeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa, osta Gilletten Mach 2 tai 3., siis miesten partahöyliä. Paljon parempia kuin halpikset, mutta kyllä niistä saa maksaakin. Tai Wilkinsonitkin ovat kuulemma OK ja halvempia, mutta en ole kokeillut itse. Lidlin moniteräisistä en pitänyt.

Leikkaa saksilla pitkät karvat lyhyiksi ensin, pitkät tukkivat ne moniteräiset. Huuhtele vedellä teränvälit puhtaaksi vetojen välillä, että ne eivät ole tukossa.

Vierailija
24/24 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jeesus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi