Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen lukemattomia feministimiehiä. Entä te muut?

Vierailija
16.06.2016 |

Mikäli internetin ihmeellistä maailmaa on uskominen, miehet suhtautuvat feminismiin todella nihkeästi. Kuitenkin minun tuttavapiirissäni (punavihreitä pk-seutulaisia akateemikkoja) feminismi on suorastaan itsestäänselvyys. Elänkö niin pahassa (tai no, ihanassa) kuplassa, että muissa piireissä tasa-arvon kannattaminen on suorastaan kirous?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis: Kukaan täysjärkinen ei voi olla mitään muuta kuin pääkaupunkiseudulla asuva akateeminen feministi. Kukaan täysjärkinen ei voi olla feministi. Kukaan kenellä on rasistisia mielipiteitä ei voi olla täysjärkinen. Jne jne.

Yhteenvetona kukaan, joka ei jaa just MUN ideologiaani on väistämättömästi ihan tärähtänyt. Ikävä tulla pilaamaan hienoja yleistyksiänne, mutta ihmisen arvomaailmalla ei lähtökohtaisesti ole yhtään mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Hyvinkin älykkäät ihmiset voivat olla esim. umpirasisteja tai sovinisteja.

Olen itse ns. akateeminen feministimies. Taivaan kiitos, että kaikki ystäväni ja elämänpiirissäni olevat eivät ole! Ellei ystäviini lukeutuisi (hyvin) eri tavalla ajattelevia ihmisiä, saattaisin minäkin asua pikku kuplassa, jossa homogeenisten kavereiden kanssa onanoisimme kilpaa sillä miten juuri meidän tapamme ajatella on sivistyksen multihuipentuma ja ainoa oikea tapa ajatella.

Vierailija
42/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama kokemus. En taida tuntea yhtään ikäistäni miestä, joka ei olisi feministi.

No näinhän sen pitääkin mennä. Jos tuntisit ikäisiäsi miehiä, jotka eivät sano olevansa feministejä, niin tuntisit tyhmiä ihmisiä, ja tuskin kukaan tyhmien ihmisten kanssa haluaa hengata.

Vaikka suu onkin, niin se valehtelee.

Miten surullista on miehen elämä, jos joutuu jopa väittämään, että hän kannattaa sitä, että nainen julistetaan hänen kustannuksellaan paremmaksi?

Mielestäni ei surullista vaan ilmainen ja helppo keino saada naisilta seksiä. Nämä sukupuoliasiat nyt tuntuvat jostain syystä olemaan naisille niin pirun tärkeitä. Uskallan väittää että suurimmalle osalle miehistä on ihan sama jos hänen sukupuolensa julistetaan "huonommaksi", kunhan vain asiat rullaavat, niin kuin hän haluaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama kokemus. En taida tuntea yhtään ikäistäni miestä, joka ei olisi feministi.

No näinhän sen pitääkin mennä. Jos tuntisit ikäisiäsi miehiä, jotka eivät sano olevansa feministejä, niin tuntisit tyhmiä ihmisiä, ja tuskin kukaan tyhmien ihmisten kanssa haluaa hengata.

Vaikka suu onkin, niin se valehtelee.

Miten surullista on miehen elämä, jos joutuu jopa väittämään, että hän kannattaa sitä, että nainen julistetaan hänen kustannuksellaan paremmaksi?

Mielestäni ei surullista vaan ilmainen ja helppo keino saada naisilta seksiä. Nämä sukupuoliasiat nyt tuntuvat jostain syystä olemaan naisille niin pirun tärkeitä. Uskallan väittää että suurimmalle osalle miehistä on ihan sama jos hänen sukupuolensa julistetaan "huonommaksi", kunhan vain asiat rullaavat, niin kuin hän haluaakin.

Näin mäkin uskon ja näille femakoille se menee vieläpä läpi :D

Vierailija
44/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vankkumaton tasa-arvon kannataja siksi suhtaudun feminismiin nihkeästi. En usko muuten kenenkään miehen olevan oikeasti feministi. Olen minäkin valehdellut olevani feministi saadakseni naiselta pillua. :DD

Vierailija
45/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi feminism-pimpinsaantikommentti oli ainoastaan lapsellinen. Ei kukaan älykäs, täysijärkinen ihminen ole sovinisti tai rasisti. Ihan normaalijärjellä varustettu ihminen (sukupuolesta riippumatta) tajuaa, että ihmisillä on oltava sama arvo, samat mahdollisuudet ja kunnioitus sukupuolesta, iästä, syntyperästä, uskonnosta jne. riippumatta. En halua uskoa, että kaikki miehet olisivat tyhmiä. :)

Tuolla ei taasen ole mitään tekemistä feminismin kanssa.

Vierailija
46/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesasiamies kirjoitti:

Olen vankkumaton tasa-arvon kannataja siksi suhtaudun feminismiin nihkeästi. En usko muuten kenenkään miehen olevan oikeasti feministi. Olen minäkin valehdellut olevani feministi saadakseni naiselta pillua. :DD

Jep. Feminismiä kannattava "herkkä runopoika" saa pildeä aina kun vain haluaa.   ;  )

Vierailija
47/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministien näkyvin ja kuuluvin kattojärjestö lobbaa tällä hetkellä miehiä ja homomiehiä syrjivää ja eriarvoistavaa lesboäitiyslaki-aloitetta. Tämäkö on sitä feministien tasa-arvoa?

Jostain syystä tähän kommenttiini ei koskaan tule minkäänlaista vastausta feministeiltä.

Vierailija
48/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita naisia jotka tunetevat feministimiehiä, ja uskotteko heidän oikeasti myös olevan feministejä?

Ap

Vierailija
49/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni en.

Useita AITOA tasa-arvoa kannattavia miehiä tunnen kyllä.

Vierailija
50/50 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli internetin ihmeellistä maailmaa on uskominen, miehet suhtautuvat feminismiin todella nihkeästi. Kuitenkin minun tuttavapiirissäni (punavihreitä pk-seutulaisia akateemikkoja) feminismi on suorastaan itsestäänselvyys. Elänkö niin pahassa (tai no, ihanassa) kuplassa, että muissa piireissä tasa-arvon kannattaminen on suorastaan kirous?

Mieheni on feministi vaikkei elä minkään puolueen kuplassa vaan elää jokapäiväistä elämäänsä ja tekee havaintojaan sen perusteella.