Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittiyliopiston profiloinnin mukaan olen 20% maskuliinisempi kuin keskivertonainen

Vierailija
15.06.2016 |

He analysoivat luvallakin Facebook-päivityksiäni ja klikkauksiani. Onko se todellakin näin helposti profiloituvaa ja läpinäkyvää? Linkki testiin löytyy IS:n Digi-osiosta.

En ole ikinä ollut kiinnostunut meikeistä, vaatteista enkä kampauksista. Mielenkiinnonkohteeni ja poliittiset näkemyksenikin onnistuivat analysoimaan oikein. Hassua mutta ei mahdotonta!

Kuinka te reagoitte kohdatessanne keskivertoa maskuliinisemman naisen, joka ei ole kiinnostunut asioista joista pitäisi olla kiinnostunut?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Linkki testiin löytyy osoitteesta http://www.iltasanomat.fi/digi/art-2000000986623.html .

Vierailija
22/32 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein Luetuimmat digi-kohdasta kolmannen kohdan eli Mitä sovelluksia käytät? -testin Iltasanomien sivulla.

Käytän sovelluksia Pinterest, LinkedIn, WhatsApp Messenger, Facebook, Instagram, Skype ja Microsoft Word.

Tämän perusteella olen todennäköisesti 18–32-vuotias naimaton mies, jolla ei ole lapsia ja jonka tulotaso on yli 3500 e/kk.

t. N51

Teit väärän testin jos halusit tehdä sen testin, josta Ap yritti keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa mainitaan brittiyliopisto ja jengi tekee tohkeissaan IS-digin testejä. Mistä lähtien Ilta-Sanomat on ollut brittiyliopisto? Voi teitä naisia...

Vierailija
24/32 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainitaan brittiyliopisto ja jengi tekee tohkeissaan IS-digin testejä. Mistä lähtien Ilta-Sanomat on ollut brittiyliopisto? Voi teitä naisia...

Ap antaa tiedon "linkki testiin löytyy IS:n Digi-osiosta". Noilla ohjeilla löytyy yksi aihepiiriin sopiva testi, ja kun sen on löytänyt, miksi etsisi kauempaa muita?

Ilta-Sanomat muiden lehtien tavoin kopioi ulkomaisista lehdistä kaikenlaisia Puffingtonin akatemian raflaavimpia tutkimustuloksia. Testit esitellään samoissa viihdetarkoituksissa. Ja sitten paikalle tulee mies, jolta substanssia löytyy vielä vähemmän kuin ap:ltä, ja tohkeissaan paheksuu sitä, että porukka ei ole ajatuksenlukijoita.

Voi sinua miestä... :)

Vierailija
25/32 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/32 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap antaa tiedon "linkki testiin löytyy IS:n Digi-osiosta". Noilla ohjeilla löytyy yksi aihepiiriin sopiva testi, ja kun sen on löytänyt, miksi etsisi kauempaa muita?

Ilta-Sanomat muiden lehtien tavoin kopioi ulkomaisista lehdistä kaikenlaisia Puffingtonin akatemian raflaavimpia tutkimustuloksia. Testit esitellään samoissa viihdetarkoituksissa. Ja sitten paikalle tulee mies, jolta substanssia löytyy vielä vähemmän kuin ap:ltä, ja tohkeissaan paheksuu sitä, että porukka ei ole ajatuksenlukijoita.

Voi sinua miestä... :)

Sisälukutaitoa oletetaan ainakin kaikilta yläkoululaisilta. Hukkaavatko naiset sen jossain vaiheessa elämäänsä?

Vierailija
27/32 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas. Linkki testiin löytyy osoitteesta http://www.iltasanomat.fi/digi/art-2000000986623.html .

Totuudenkieltäjä vielä alapeukuttaa kun ei ilkeä myöntää olevansa väärässä, LOL!

Vierailija
28/32 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/32 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani tuo testi oli 95% oikein. Ihmettelen vain miksi FB tarjoaa minulle niin sopimattomia mainoksia.

Muutenkin ärsyttävää tuollainen jälkeenjäänyt mainostaminen kun tavaroita ja palveluita mainostetaan minulle VASTA sen jälkeen kun olen vertaillut ja hankkinut niistä omani. FB-mainoksen perusteella en ole ostanut ikinä mitään.

Vierailija
30/32 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani tuo testi oli 95% oikein. Ihmettelen vain miksi FB tarjoaa minulle niin sopimattomia mainoksia.

Muutenkin ärsyttävää tuollainen jälkeenjäänyt mainostaminen kun tavaroita ja palveluita mainostetaan minulle VASTA sen jälkeen kun olen vertaillut ja hankkinut niistä omani. FB-mainoksen perusteella en ole ostanut ikinä mitään.

FB:n mainostajat pitävät suomalaisia hitaina kuluttajina?

Vierailija
31/32 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle FB tarjoaa Tenan inkontinenssisuojia.

Vierailija
32/32 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan