Ällövaroitus! Sisään jäänyt tamponi, mies avuksi
Huomasin aamulla suihkussa, että sisälleni oli jäänyt tamponi kolmeksi päiväksi. Ihmettelin ällöä hajua ja ajattelin pestä sisältä kunnolla, ja tunsin sormilla ihan perällä tamponin. En tiennyt että tällaista voisi edes tapahtua. En ylettynyt tarttumaan siihen kunnolla jotta olisin saanut sen pois joten jouduin pyytämään mieheltäni apua. Siihen sitten lattialle ketarat levälleen ja mies kaivamaan. Kun tamponi lopulta lähti irti, juoksi mies yökkien vessaan eikä puhunut koko aamuna. Se haju oli jotain sanoinkuvaamatonta ja häpeä myös.
Nyt varmaan pitäisi tulehdusvaaran vuoksi käydä lääkärillä? Ällöttää ja kuvottaa, yleensä olen hygieniastani niin tarkka.
Kommentit (14)
En käynyt vielä, koko päivä oli ihan täynnä. Varmaan huomenna on mentävä. Ap
Ei tullut sitten mieleen poistonarusta vetää, vai oliko se muka syöpynyt pois? Vaikea kuvitella tuollaista tapahtuvan, luulisi että kauan pillussa muhinut tamponi alkaisi jo valua pois jolloin sen tuntisi, tai että sen narun huomaisi ajoissa vaikkapa peseytyessä tai vessassa käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kai kävit jo lääkärissä?
Minkä takia. Jos ei oireita.
No ainakaan seksuaalista kanssa käymistä vagina peneraation kautta teillä ei enään tehdä. Saatika lipsutella kielellä klittaa.
En ollut avannut sitä poistonarua ja yritin kyllä saada sitä itse pois tuloksetta. Ei ole tällaista tosiaan käynyt ennen. Ap
Kuinka laho olet päästäsi , jos et omasta hygieniastasi pysty huolehtimaan?
Vierailija kirjoitti:
En ollut avannut sitä poistonarua ja yritin kyllä saada sitä itse pois tuloksetta. Ei ole tällaista tosiaan käynyt ennen. Ap
Avannut poistonarua? Hei se on tamppooni! Ei mikään laskuvarjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avannut poistonarua? Hei se on tamppooni! Ei mikään laskuvarjo.
Niin, huono sanavalinta, sori siitä. En siis ollut vetänyt sitä suoraksi vaan se jäi sinne "kerälle". Ap
Kai kävit jo lääkärissä?