Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työkaverin käytös (miehen)

Vierailija
15.06.2016 |

Auttakaa minua, en tiedä yhtään missä mennään.

Minulla on miespuolinen työkaveri, jonka olen tuntenut jo vuosia. Olen ollut koko tämän ajan varattu (naimisissa ja lapsikin on). Mies on sinkku. Meillä on aina ollut jotenkin ihmeen hyvät kemiat, puhuneet monista asioista aika avoimesti ja olen koko ajan kokenut miehen jollain tapaa läheiseksi ja samanlaiseksi kuin itseni. Tavallaan olen koko ajan tiedostanut että voisin häneen jopa ihastua, mutta olen pitänyt tunteeni hyvin kurissa. Miehestä taas en tiedä, välillä olen aistinut kiinnostusta välillä taas tuntui että olen kuvitellut kaiken. Uskoisin kyllä että mies on sellainen, että ei lähtisin toisten suhdetta rikkomaan ja mitään yrittämään.

Kaikkihan olisi jatkunut hyvin näin, mutta reilu vuosi sitten menin kuitenkin ihastumaan :( kaiken sen vastustelun jälkeen retkahdin kunnolla, vaikkakin olen yrittänyt olla asiaa näyttämättä. ihan kamalaa kun toinen on niin samanlainen ja kaikkea mitä mieheltä voisin toivoa. Olen lähtökohtaisesti ajatellut että kotiani en halua rikkoa enkä todellakaan tee mitään. Välillä taas on tullut olo että mitä jos tässä onkin "se oikea", vaikka en kohtaloon haluakaan uskoa...
Olisin pystynyt elää kyllä tämänkin tilanteen kanssa, ajattelin että fiilisten vaan ihastustani eikä muuta. Mutta sitten tapahtui jotain, ja tämä on nyt se ongelma.
Yhtäkki miehen käytös muuttui! Jostain syystä hän on seurassani nykyään tosi vaikea.. :( ei paljoo puhu, tuntuu jotenkin jäykältä/tylyltä/jännittyneeltä. Vastaukset on yleensä jotenkin lyhkäsiä, usein jopa murahduksia. Jos mennään jonnekin kahdestaan (työasioissa), alut on aina tosi vaikeita. Mies on hiljaa ja vaikeana, juttelu ei onnistu yhtään. Jossain vaiheessa pikkuhiljaa sulaa ja juttelukin alkaa taas sujua, mutta tuntikin saattaa mennä. Töissä nykyään ei katso muhun päinkään, vilkuilee korkeintaan salaa. Välillä heittää jonkun sellaisen vitsin ettei edes naurata.

Mutta sanokaa, mitä tuo voisi tarkoittaa?? Mun päällimmäinen ajatus on, että mies on jotenkin hoksannut että olen ihastunut ja yrittää vältellä tms. Hirveen pahalta se tuntuu kyllä, haluaisin kuitenkin olla ystävä. Mies on sinkku ja ujo, mutta tuskin ujouskaan tuota selitä, kun ennen on ollut niin erilainen...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heittäydyn tylyksi kun ihastun liikaa / rakastun. Sitähän tuo on. Yrittää tylyydellä sulkea tunteensa, koska olet varattu.

Vierailija
22/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuollaisestakin, että ihastuessaan muuttuu tylyksi, mutta en ole ikinä uskonut että joku oikeasti tekisi niin. tuntuu niin järjenvastaiselta, en itse varmaan edes osaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heittäydyn tylyksi kun ihastun liikaa / rakastun. Sitähän tuo on. Yrittää tylyydellä sulkea tunteensa, koska olet varattu.

minäkin olen joskus tehnyt noin.

Vierailija
24/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvitse sille omia tunteitasi vuodattaa ja polvillesi heittäytyä. Ihan neutraalisti voi todeta, että hän on muuttunut selvästi varautuneemmaksi kuin ennen, ja että asia vaivaa mieltäsi, että haluaisiko hän kertoa mistä se mahtaa johtua. Ja sitten kannattaa miettiä jokin konkreettinen esimerkki, jolla vastaat kysymykseen, että mitä tarkoitat varautuneemmalla, kun hän omasta mielestään on aivan samanlainen kuin aina.

Miehen vastaus on luultavasti jotain ihan muut kuin sinun yliromantisoidut kuvitelmasi antavat sinun uskoa. Mieheltä on vaikkapa mummi kuollut ja on siksi ollut poissaoleva. Tai on riitaa jonkun läheisen kanssa.

Näin asia selviää ja sinä saat villin mielikuvituksesi vähän tasaantumaan.

Vierailija
25/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo nainen

Vierailija
26/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi antaa vain olla? Sinä niin vakuuttelet, että et halua rikkoa omaa perhettäsi, mutta kuitenkin näköjään juokset silti tuon työkaverin perässä? Miksi? Ystävyys hänen kanssaan on vain pelkkä tekosyy ja todella selkärangatonta ruokkia omaa ihastustaan roikkumalla edelleen tuossa miehessä. Anna hänen olla. Kuvittele itse tilanne, että sun miehesi olisi ihastunut työkaveriinsa ja toisen vastusteluista huolimatta edelleen haluaisi viettää aikaa tämän kanssa. Tuskin tykkäisit vai mitä? Voisi sanoa henkiseksi pettämiseksi. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jätät tämän työkaverin rauhaan.

Vierailija
27/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän hyvin että pitäisi vaan antaa olla ja olla juoksematta perässä. Olisipa noin yksinkertaista ja voisipa tunteet vaan kuolettaa. Ei hitto kun tunnen itseni typeräksi..

Vierailija
28/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tiedän hyvin että pitäisi vaan antaa olla ja olla juoksematta perässä. Olisipa noin yksinkertaista ja voisipa tunteet vaan kuolettaa. Ei hitto kun tunnen itseni typeräksi..

Lähtee liikkeelle siitä, että lakkaat kitisemästä ja keskität nyt huomiosi siihen omaan ukkoosi. 

Vierailija
29/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä akka olet...

Vierailija
30/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...