TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016062921813683_iq.shtml
Sopivasti aiheeseen liittyvää löytyi lehdestä :D
Olen käynyt muutaman kerran Tinder-treffeillä.
Yksi oli kun olin juuri jäänyt sinkuksi ja pyysin yhden mukavan oloisen miehen luokseni kylään. Olimme jutelleet Tinderissä reilun viikon. No mies tuli luokseni ja olikin aika kuuma tapaus. Minulla on kotona koira, joka on hyvin epäluuloinen uusia ihmisiä kohtaan, ja koira aloitti kovan haukkumisen enkä saanut sitä millään kokonaan lopettamaan. Niinpä koira oli koko ajan siinä vieressä ja piti pientä verkkaista haukuntaa koko ajan.. Aina kun mies liikahti vähänkin, koira aloitti kovan kimeän haukunnan. Oli vaikea saada keskusteltua mitään. Tyhmänä yritin keventää tunnelmaa hieromalla miestä hartioista, kun välillämme oli kuitenkin kemiaa, mutta se tuntui vain pahentavan tunnelmaa, joten lopetin ja mies sanoi että hän lähtee nyt kotiin. Hänestä ei kuulunut moneen viikkoon jonka jälkeen hän kysyi voisiko tulla uudestaan käymään, mutta siinävaiheessa jätin välistä.
Seuraaville Tinder-treffeille eri miehen kanssa päätin mennä julkisille paikoille, niin ei koira pääsisi kiristämään tunnelmaa. Mies oli lakiopiskelija ja kuvien mukaan todella söpö ja urheilullinen pakkaus. No treffeille saapui ylipainoinen liimalettinen finninaama ylipienessä neulepaidassa. Yritin pysyä naama peruslukemilla silti ja kestää treffit loppuun. Hän oli ihan ok mukava ja juttu luisti normaalisti. Mies tuntui ihastuvan paljonkin, sillä treffien loppuessa pyysi halausta ja kun nihkeästi suostuin, hän puristi minut tiukasti itseään vasten karhunotteeseen lantioita myöten ja yritti suudella. Sain käännettyä poskeni hänelle vain, rimpuiltua irti ja katosin paikalta kiireesti. Mies huhuili minua saman tien Tinderissä ja kyseli koska nähdään taas, siinä vaiheessa tein katoamistempun.
Yhden kanssa ei (onneksi) ehditty ihan treffeille. Puhuin miehen kanssa muutaman päivän Tinderissä ja hän vaikutti oikein ihannevävyltä ja todella mukavalta ja herttaiselta. Kun olin luvannut, että hän voi tulla joku pv kotikaupunkiini minua moikkaamaan, niin viestien sävy muuttui todella seksikeskeiseksi. Pyytämättä kertoi kaikki seksimieltymyksensä, yritti udella omiani, ja jankutti että hän kyllä opettaa minut tykkäämään peppuseksistä, vaikka sanoin suoraa useasti että kokeiltu on tarpeeksi monta kertaa ja ei ole minun juttu enkä aio sitä enää koskaan harrastaa. Peruin treffit nopeasti keskustelun luonteen muututtua.
Muutamat muut Tinder-treffit ovat olleet ihan ok ja nykyinen miesystävä löytyi myös Tinderistä.
Mies oli kuvissa hyvännäköinen, vähän paha poika renttu-fiilistä. Tinderissä juttu luisti hyvin, joten parin päivän päästä vaihdettiin numerot ja sovittiin tapaaminen. Sovitussa deittipaikassa olikin vastassa aivan eri näköinen, huonoryhtinen ja todella kiusaantuneen oloinen tyyppi. Kahvien ajan istuskeli hiljaa, tuijotteli seiniin ja kattoon, ei katsonut silmiin, vastaili kysymyksiin parilla sanalla eikä itse kysynyt mitään. Paljastui olevan kaukana pahasta pojasta, asui edelleen vanhempiensa luona työttömänä, eikä ollut peruskoulun jälkeen käynyt mitään kouluja, ja ikää oli kuitenkin liki 30...
Kahvien jälkeen pommitti pari viikkoa viesteillä, kertoi rakastuneensa ja esitelleensä jo mun kaikki some-profiilit vanhemmilleen, jotka jo odottivat tulevan miniänsä tapaamista?! Viestejä tuli myös eri someissa (en vieläkään tiedä miten sai kaivettua ne esille, koska ei tiennyt edes sukunimeäni) niin kauan, että kerroin löytäneeni poikaystävän ja estin yhteydenotot joka paikassa.
Itse lähdin kerran tindertreffeille miehen kanssa joka lähetti hyvin asiallisen alkukeskustelun jälkeen sen sävyyn yhtään sopimatta kuvan yllättäen hänen peniksestään. Halusin vain nähdä millainen on ihmisenä mies, joka lähettää kuvan peniksestä kesken small talkin. Tiedän, olen outo.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähdin kerran tindertreffeille miehen kanssa joka lähetti hyvin asiallisen alkukeskustelun jälkeen sen sävyyn yhtään sopimatta kuvan yllättäen hänen peniksestään. Halusin vain nähdä millainen on ihmisenä mies, joka lähettää kuvan peniksestä kesken small talkin. Tiedän, olen outo.
No millainen se mies sitten oli? Mitä iloa tutkimustuloksista on, jos et jaa niitä muiden kanssa? :D
Mulla on tänään klo 23 treffit yhdessä helsinkiläisessä kuppilassa uuden Tinder-matchin kanssa. Jännää! :) saa nähdä tuleeko horror story.
Toivottavasti Love story!
N30
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian olen huomannut todeksi tinderissä. Kaikki ihmiset, jotka siellä tapaat, eivät pysy pitkään elämässäsi.
Tinderissä haetaan pelkkää seksi seuraa. ei muuta.
Voin jakaa omani viimevuodelta kun kokeilin tuota saatanaa 4kk.
1. Nätti nainen ja vaikutti mukavalta tultiin hyvin juttuun ja paljon yhteisiä paikkoja. Juteltiin noin viikko ahkerasti. Deittipäivänä piti mennä syömään ja leffaan. Ei kuulunut mitään.
Kaksi päivää tämän jälkeen olin oikeasti jo huolestunut mitä on sattunut kun niin hyvin alkoi ja vaikutti luotettavalta. Hän pisti viestin että "oli unohtanut ja ei ole päässyt vielä yli exästään"...bitch...
2. Nainen joka oli toisella deittisivulla myös ja tinderissä pommitin muutamilla viesteillä. No vasta kaikua ei tullut paitsi yhtäkkiä alkoi kiinnostaa kun tutustui minuun. 4 treffit meni hyvin kunnes tämä flippasi totaalisesti. Suuttui kun juttelimme vähän syvällisempiä ihmisistä ja totesin lauseen "jos joku ihminen syyttää joka asiasta vain itseään ei hän ole itsekkään kovin tasapainoinen". Näköjään ei ollut itsekkään tasapainoinen =D.
3. Todella mukava ja tasapainoisen oloinen kiireinen lääkisopiskelija jonka kanssa juttelin 3kk. Ikävä kyllä vaikka hän totesi treffien jälkeen haluavansa tavata uudestaan ei toista tullut. Ei kuulemma ollut valmis mihinkään vakavaan. Omien sanojensa mukaan "kun on kokenut tarpeeksi huonoja kokemuksia alkaa sitä itsekkin potkia muiden nilkoille". Tämä oli anteeksi pyyntö häneltä että oli tuhlannut 3kk minun aikaani häneen.
Siinä 3 joiden kanssa kävin edes kahvilla. Lukematon määrä feidaajia yms kuraa joista ei viitsi edes mainita
Onko kukaan käynyt treffeillä lähiaikoina? :D
Tapailin yhtä tindermiekkosta muutaman kuukauden verran. Kun ekan kerran aiottiin harrastaa seksiä (pari viikkoa ensitapaamisesta), niin eihän sillä seissyt. Sanoi, että sitä jännittää. Noh, kokeiltiin monta kertaa sen jälkeenkin, kunnes kärsivällisyyteni loppui muutaman kuukauden päästä ja sanoin että nyt ei vaan kemiat kohtaa. Ihan sama vaikka miten jännittäis, mutta jos ei saa vehjettään toimimaan (kyseessä 25-vuotias mies) muutamalla ekalla kerralla, niin en kyllä jaksa alkaa odottelemaan että milloinkohan se saattaisi jopa toimiakin.
Vähän aiheen sivusta, mutta voisin jakaa miljoona tarinaa hyvinä tyyppeinä pitämistäni mieskavereista, jotka ovat omatoimisesti ja minulta kysymättä päättäneet että meillä on nyt yhtäkkiä jotain säpinää... Muuankin mies-kaveri kutsui minut nimenomaan "kaverina" ja nimenomaan vain "hengaamaan" luokseen yöksi heti sen jälkeen kun olin eronnut pitkäaikaisesta poikaystävästäni, enkä minä supertyperys tajunnut kyseenalaistaa kaverini motiiveja kun olin niin tuen tarpeessa henkisesti vaikeana aikana (ja olin muutenkin tehnyt selväksi, etten etsinyt mitään tai ketään).
Tämä isänsä luona asuva nuori mies kertoi heti illan alkuun: joudut muuten nukkumaan minun vieressäni, toivottavasti on OK :) :) :) Siis me kaksi 60cm leveällä sängyllä, kun huoneessa oli myös toinen sänky? Minä huomautin, että entäs tuo siskosi sänky, hänhän on asunut jo vuosia muualla. - Niin, mutta sisko suuttuisi jos kuulisi että joku on nukkunut hänen vanhassa sängyssään..! Joopa joo. Myöhemmin samana iltana yritti vedota, että hänellä kovin sattui kiveksiin koska "blue balls", joten minun pitäisi jotakin asialle tehdä. Minä sanoin, että mene vaikka vessaan ja runkkaa, ei ole minun ongelmani millään tasolla. Niin hän sitten tekikin.
Eniten nakertaa se, että pikkukyliemme kehnojen yhteyksien takia en mitenkään päässyt lähtemään kotiin ennen seuraavaa aamua, enkä yhäkään saanut lupaa nukkua hänen siskonsa sängyssä, joten jouduin tosiaan nukkumaan tämän runkkarin sängyssä, takamus hänen seisokkiaan vasten koko yön. Kuvottaa vieläkin kun edes muistan että koko ihminen on olemassa.
Oli pakko kaivaa tämä ketju esiin, kun olen itsekin "päässyt" Tinderin makuun sinkkuunnuttani puoli vuotta sitten..
1. Amerikkalainen filosofi. Odotin innolla treffejä, koska ajattelin että on mukavaa päästä juttelemaan kiinnostavia. No mitä vielä. Oli kyllä niin itseään täynnä oleva tapaus, varmaan tottunut että parikymppiset tyttöset (opettajana Aallossa) kuolaavat jo puolesta lauseesta ulkomaan ihmetyksen perään. Ulkonäöstään ei tietenkään pitänyt mitään huolta, ja väsymyksen näki jo kauas. Ylimielisyys on raskainta kestää kessä tahansa treffikumppanissa.
2. Mies, joka kutsui luokseen kahville (asuu lähellä). Siirryimme whatsappiin Tinderistä. Mies ei ollut juurikaan kiinnostunut mistään minuun liittyvästä, itse kyselin ja hän lähetti kuvia jopa pyytämättä. Lopulta kun suunnittelemamme tapaamisajankohta alkoi lähestymään, hän kysyi viestillä että miloin tavataan. En pystynyt siihen heti vastaamaan, koska olin menossa. Viiden tunnin jälkeen tästä viestistä tuli toinen viesti, jossa tiukkasi jo hieman enemmän tapaamista, ja että voidaan se peruakin jos haluan. Vastasin ystävällisesti, että en oikein tunne meidän välillämme olevan yhteistä, että ehkä parempi jos perutaan tapaaminen, ja toivon että hän löytää mukavaa seuraa. Vastaus oli yllättävä "Lauantaina täällä oli kaunotar, ja lisää on tulossa. Seuraa siis riittää". En voinut kuin huutonauraa. Kyse ei ollut edes pikkupojasta vaan 35v miehestä. Vastauksessa kiitin häntä siitä, että hän vahvisti aavistukseni oikeaksi, ja viesti kertoi enemmän hänestä kuin mistään muusta :).
3. Klassinen kuvahuijaus. Miehellä yksi kuva. Kun tapasimme niin tajusin miksi kuvassa ei hymyillyt. Hampaat olivat ihan sikinsokin.. Hymy on valitettavasti aika iso asia, vaikka en haluaisi ajatella itseäni niin pinnalliseksi. Hän vielä kehui, kuinka näytän juuri samalta kuin kuvissa, ellen paremmaltakin.
4. Kuvahuijaus nro 2. Tää tapaus halusi vieläpä lisää kuvia ennen tapaamista. En voi sietää tuollaista. Vastasin ettei tipu, ja näytän kyllä samalta kuin kuvissa, oletettavasti hänkin. Tapaamisessa en meinannut tunnistaa koko tyyppiä....
Muitakin on, mutta nää oli pahimmat. Siksipä poistin Tinderin kokonaan.
Ei ole varsinainen horror story, mutta ystäväni pelästyi hetkeksi kyllä.
Yksi kavereistani latasi naisenkaipuussaan ko sovelluksen ja löysikin tytön, jonka kanssa kemiat kohtasivat. Pitkän viestittelyn jälken tyttö kutsui ystäväni toiselle paikkakunnalle luokseen ja kaveri meni. Pelailivat Pokemon GO'ta ja oli oikein mukavaa, menivät tytön luo ja katselivat leffaa ja juttelivat kaikenlaista. Ystäväni oli aivan myyty <3 nukkumaan menoaika lähestyi ja yhtäkkiä tyttö ilmoittaa käyvänsä suihkussa ja riisuutuu ystäväni edessä aivan alasti. Kaveri meni aivan puihin, ujo kun on ja tyttö taisi huomata tämän ja vilahti sinne suihkuun. Kaveri kokosi itseään suihkun ajan ja sai sitten selitettyä, ettei tytössä mitään vikaa ole, tilanne vain yllätti. Nukkuivat vierekkäin ja yhdessä yhä.
up