Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
1/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin pari vuotta sitten tinderissä pari vuotta vanhemman turvallisuusalalla konsulttina työskentelevän tyypin. No, haettiin kahvit huoltsikalta ja sen jälkeen mentiin rannalle. Istuttiin ja juteltiin. Paluumatkalla hän alkoi sitten lääppimään käsistä ja ihmetteli kuinka pehmeät kädet mulla onkaan. Koko sen moottoritien ajelun aikana mun teki mieli hypätä kyydistä pois ja jopa ohikulkevasta sillalta. Ahdisti siis ihan sikana.

Lopulta päädyttiin mun kodista 4-5 km erään kaupan pihalle, kun valehtelin, että piti käydä vielä kaverilla ennen kotiin menoa. Ei nähty enää, mut facetettiin, kun herra its poisti mut.

Vierailija
2/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä erään miehen kanssa lintsillä - virhe. Hän oksensi kahdesti käytyämme Ukko laitteessa. Toiset puskaan, toiset puoliksi syliin.

Vierailija
4/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.

APUA :DDDDD

Vierailija
5/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin pari vuotta sitten tinderissä pari vuotta vanhemman turvallisuusalalla konsulttina työskentelevän tyypin. No, haettiin kahvit huoltsikalta ja sen jälkeen mentiin rannalle. Istuttiin ja juteltiin. Paluumatkalla hän alkoi sitten lääppimään käsistä ja ihmetteli kuinka pehmeät kädet mulla onkaan. Koko sen moottoritien ajelun aikana mun teki mieli hypätä kyydistä pois ja jopa ohikulkevasta sillalta. Ahdisti siis ihan sikana.

Lopulta päädyttiin mun kodista 4-5 km erään kaupan pihalle, kun valehtelin, että piti käydä vielä kaverilla ennen kotiin menoa. Ei nähty enää, mut facetettiin, kun herra its poisti mut.

Mikä tässä oli ahdistavaa?

Vierailija
6/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisellä (tinder) treffeillä ja mies kysyi illan päätteeksi, että haluanko polttaa pajaa hänen luonaan. En halunnut eikä koskaan puhuttu enää.

Vierailija
7/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D

Vierailija
8/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi treffikaveri kehui koko ajan kuinka kova jätkä hän on ja hänelle ei kyllä tulla nakkikioskilla ryppyilemään tai jos joku tulee, niin turpaansa saa.

Yhdet treffit riitti.

Vierailija
9/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi treffikaveri kehui koko ajan kuinka kova jätkä hän on ja hänelle ei kyllä tulla nakkikioskilla ryppyilemään tai jos joku tulee, niin turpaansa saa.

Yhdet treffit riitti.

Olen kanssa ollut ''kovan jätkän '' kanssa reffeillä! Hän pullisteli hauksiaan KOKO reffien ajan, naama rupesi välistä näyttämmään siltä että happi loppuupi kohta.

Vierailija
10/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Vierailija
11/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Vierailija
12/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet treffit riitti.

uu mulle toi macho ;)

Vierailija
13/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin treffeillä yhen jäbän kanssa joka oli kohtelias, mukava, juttua riitti. MUTTA se hienhaju. Niin pistävä dunkkis että välillä joutu pois päin kattomaan kun meinas silmät alkaa vuotamaan. MIEHET SUIHKU JA DÖDÖ ENNEN TREFFEJÄ.

Vierailija
14/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin Tinder-deitti oli aika kamala. Oli profiilissaan ja viesteissään oikein asiallisen oloinen tyyppi ja päätettiin sitten käydä yhdessä kävelyllä. Käveltiin hetki ja ostettiin sitten jäätelöt ja mentiin yhden puiston penkille istumaan. Mies alkoi heti tekemään vähän liian läheistä tuttavuutta; Yritti suudella ja alkoi hivellä reittäni. Työnsin käden pois ja seuraavaksi mies kysyi, että lähdenkö hänen kanssaan iltapäiväpanolle. Joo, en lähtenyt vaan läksin karkuun.

Vierailija
15/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin pysynyt ajassa mukana ja kävin tinderin kautta treffeillä. Mies oli 35v ja vaikutti mielenkiintoiselta ja urheilulliselta etc.

Sovimme treffit erääseen paikalliseen kahvilaan ja menin sinne odottelemaan. Yhenäkkiä pöytääni istahtaa mies ja tervehtii tuttavallisesti '' Sinä olet varmaan Katri''. No juu olen mutta kukas sinä olet? Pöytääni nimittäin istahti lähemmäs 50v setämies jonka torso ei liikuntaa ollut nähnyt kuin penkkiurheilun muodossa....

Kuulemma kuvat olivat ''muutaman vuoden vanhoja''...

Vierailija
16/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaveri sai lompakkoloisimis-oletuksilleen hienon näpäytyksen. Naurahdin.

Toi kuulosti enemmänkin että tämä mies oli lompakkoloisimis-kierroksella :D

Vierailija
17/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin pysynyt ajassa mukana ja kävin tinderin kautta treffeillä. Mies oli 35v ja vaikutti mielenkiintoiselta ja urheilulliselta etc.

Sovimme treffit erääseen paikalliseen kahvilaan ja menin sinne odottelemaan. Yhenäkkiä pöytääni istahtaa mies ja tervehtii tuttavallisesti '' Sinä olet varmaan Katri''. No juu olen mutta kukas sinä olet? Pöytääni nimittäin istahti lähemmäs 50v setämies jonka torso ei liikuntaa ollut nähnyt kuin penkkiurheilun muodossa....

Minkä oli ilmoittanut iäkseen profiilissaan?

Vierailija
18/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä oli ilmoittanut iäkseen profiilissaan?

35v......

Vierailija
19/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D

XDD

Vierailija
20/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo varsinaisesti tinder tapaaminen mut kauheet treffit kategoriaan täysin sopiva... Oltiin juhlimassa kaverin 30v syntymäpäivä paikallisessa juottolassa ja tutustuin siellä erääseen mieheen. Numeroita vaihdettiin ja siinä oli jo muutama viinilasi mennyt liikaa. Mies pyyteli seuraavana päivänä käymään kahville ja ajattelin että no toki kun kuitenkin ei pahemman näköinen herra ollut kyseessä. Mentiin kahvittelemaan ja tämä mies siteerasi aina tilanteen tullen eri Putous-hahmoja kovaan ääneen. Huumorintajunsa kullakin mutta kyllä minua siinä tilaus vaiheessa hävetti kun täräytti Piia Potkan äänellä ''Mitä laitetaan!?''

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä