Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sun kaikkien aikojen suosikkikohtaus tai -hetki televisiosarjoista tai elokuvista?

Vierailija
15.06.2016 |

Oon kalkkiksien kalkkis, mutta aina kun Dempsey ja Makepeace tai Mulder ja Scully _melkein_ suutelivat ja paljastivat tunteensa. Se oli milleistä ja millisekunneista kiinni.

Kommentit (436)

Vierailija
421/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen on elämä:

James Stewart tajuaa viimein, että monien ihmisten elämä olisi mennyt aivan toisin ja huonommin, jos häntä ei olisi ollut olemassa. Hän saa uuden tilaisuuden ja palaa elävien kirjoihin. Asiat ovat järjestyneet parhain päin hänen poissa ollessaan. Happy End.

Itken aina. Ajattelen isääni joka teki itsemurhan.

Elämä ei ole elokuvaa.

Vierailija
422/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notting Hillissä se kohtaus, kun Julia ja Hugh ovat tulossa sieltä Hughin siskon synttäreiltä ja livahtavat sinne aidattuun puutarhaan, jossa Julia löytää sen penkin, jonka joku mies on omistanut vaimolleen, jossa lukee "For June who loved this garden from Joseph who always sat beside her" ja sanoo "Some people do spent their whole lives together" ja sitten Julia istuu siihen penkille, Hugh kävelee siinä ympärillä ja Julia sanoo "Come and sit with me". Ja When You Say Nothing At All soi taustalla. Tulee itku joka kerta, mun ehdoton lempileffa! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeanuoli ja se kohtaus, jossa Hopeanuolen isä kuolee.

"Rikiiiiiiiiii!!!"

Vierailija
424/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resevoir dogs ja se kohtaus, jossa keskustellaan tipin antamisesta tarjoilijalle.

"Jos palvelu on erityisen hyvää, niin ehkö sitten voisin antaakin tippiä"

"Suihinottoako vaadit vastineeksi?"

Sitaatit ovat varmasti virheellisiä, mutta muistikuvani kyseisestä elokuvasta on varmaan kymmenen vuoden takaa. Täytyykin katsoa tuo taas pitkästä aikaa.

Vierailija
425/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta vain -leffa

"children children, don't buy drugs. Become a rock star and they'll give it for free!"

Mulla kans Rakkautta vain-leffasta on yksi suosikkikohtauksiani, nimittäin siinä ihan lopussa, jossa Hugh Grant selostaa ja kuvataan lentokentällä ihmisiä halaamassa jälleennäkemisen riemusta ja taustalla soi Beach Boysin God Only Knows.

Vierailija
426/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilien tytär sarjassa Emilien vanhemmat tapaavat pitkästä aikaa vanhoina. Emilie sanoo miehelleen, lupaa ettei koskaan enää tavata. Ovila lupaa, aikaisemmin petti aina lupauksensa, tämä lupaus piti. Ovila, Emilie ja Blanche ovat oikeasti eläneet, netistä löytyy sukupuu.

Vierailija
427/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Braindeadissa kun se nainen toteaa jotenkin siihen tyyliin että "there will be one romance that lasts forever" semmoisella baccara-aksentilla.

"Ooh, fiery!"

Zombielandissa Bill Murrayn osuus.

Vierailija
428/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- piano. Kaikki. Ensimmäiset hivelyt. Soitto rannalla.

Tämä on niin totta.

Piano. Kaikki.

Olen nähnyt sen vain yhden ainoan kerran mutta voin "nähdä" sen mielessäni yhä.

Jokaisen kuvan, jokaisen kohtauksen.

Olin järjestetyillä treffeillä sisareni tuoreen poikaystävän isoveljen kanssa, ja minkä muun leffan hyvänsä kohdalla olisin ollut ihan messissä tämän deittini kevyen naljailevista kommenteista ja small talk yrityksistä, mutta tämän totaalisen pysäyttävän visuaalisen kokemuksen aikana... Ainoa ajatukseni oli sulkea moinen sivistymätön moukka tietoisuuteni ulkopuolelle.

[Olin tuolloin vielä melko nuori ja naiivi tosikko, varsinkin rakkauden ja romantiikan suhteen mutta tässä kohtaa jokin intuitio kuitenkin kyseisen tyypin kohdalla pelitti, en tänä päivänäkään voisi mitenkään nähdä meitä kahta minkäänlaisessa parisuhteessa. - ohis]

Tuon filmin jälkeen Harvey Keitel, brutaalin maskuliinisessa roolissaan oli seksikkäintä mitä olin ikinä nähnyt tai edes osannut kuvitella.

Ja on yhä, lähes neljännesvuosisata myöhemmin koska uusintakatselukerrat eivät ole päässeet tätä mielikuvaa laimentamaan.

En usko että edes haluaisin nähdä tätä uudelleen, en ainakaan tv-kuvaruutu- tai varsinkaan näyttöpäätekoossa. Ne kuvat jotka olivat kuin freskoja, joka ainut yksittäinen kuva oma ainutkertainen taideteoksensa, vaativat laajakankaan päästäkseen oikeuksiinsa.

Enkä takuulla ottaisi seurakseni yhtään ketään.

Tämä kirjoitukseni tuskin aukeaa kenellekään muulle kuin yllä siteeraamalleni kirjoittajalle.

Ja ehkä parille muulle.

Vierailija
429/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Usual Suspects (Epäillyt) -elokuvan loppukohtaus, jossa Kevin Spaceyn esittämä rampa rikollinen alkaa pikkuhiljaa ensin suoristamaan rampaa kättään ja sitten askeltamaan normaalisti ja samalla selviää, että hän olikin se itse elokuvan tuntematon roisto, Kaiser Soze. 

"The greatest trick the devil ever pulled was to convince the world he didn't exist. And just like that... he's gone."

Tämä oli mahtava kohtaus, mahtavasta elokuvassa

Vierailija
430/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset sillat -elokuvan loppupuolella se autokohtaus kaatosateessa.

Niin raastava.... Itku silmissä katsoin koko leffan....

Kävin katsomassa anopin kanssa. Kun elokuva loppui kuului joka puolelta nyyhkytyksiä. Jopa vieressäni istunut mies pyyhki kyyneleitä. Kun valot sytytettiin anoppini tokaisi: "en itkenyt "

Vierailija
431/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Usual Suspects (Epäillyt) -elokuvan loppukohtaus, jossa Kevin Spaceyn esittämä rampa rikollinen alkaa pikkuhiljaa ensin suoristamaan rampaa kättään ja sitten askeltamaan normaalisti ja samalla selviää, että hän olikin se itse elokuvan tuntematon roisto, Kaiser Soze. 

"The greatest trick the devil ever pulled was to convince the world he didn't exist. And just like that... he's gone."

Tämä oli mahtava kohtaus, mahtavasta elokuvassa

Mulla oli Pianon musiikki taustamusiikkina vastaajassa

Vierailija
432/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskemattomat elokuvan loppukohtaus kun avustaja jättää halvaantuneen miehen ravintolan pöytään ja hetken päästä nainen jonka kanssa ovat kirjoitelleet ja soitelleet tulee paikalle. Avustaja ja mies katsovat toisiaan hymyillen ravintolan ikkunan läpi ja avustaja jatkaa matkaansa omaan elämäänsä. Koko elokuva on todella koskettava, mutta tämä loppu kerta kaikkiaan ihana! Ja vielä tieto että perustuu tositapahtumiin, tekee siitä vielä erityisemmän.

Koko leffa on yhtä ihanaa kohtausta!

Yksi parhaista on se parranajokohtaus, kun avustaja sheivaa halvaantuneelta mieheltä parran ja viikset pois :D

Vierailija
433/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Notebook. Yhtä tunteiden vuoristorataa koko leffa <3

Vierailija
434/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin The Notebook koko se leffa <3

Vierailija
435/436 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandalissa kun se vatipää agentti nuolee sen naisagentin kasvoja isolla kielellä. Toinen samassa sarjassa kun vatipää sanoo vakavissaan "no one can fix meee" Se on niiiiiin seksikäs mies :)

Vierailija
436/436 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö ostereista -sarjan pakasteallaskohtaus: "Boström..."

-Ylittämätön.