Hämähäkki ryömi imurista pois!!!
Imuroin hämähäkin katosta ja se ei kuollutkaan vaan oli tullut kai putkea pitkin takas! Siitä tiedän, kun oli jotenkin kärsinyt, muttei kuollut. Hyi hitto, tiedoksi vaan kaikille hämähäkki kammoisille!
Kommentit (18)
Raukka, sillä on ollut kaamea kokemus :(
Ja nyt se hämähäkki on myös vannonut kostoa sinulle. Kannattaa varoa ensi yönä.
Mulla kävi sama juttu. Myöhemmin selvisi että oli muninut sinne pölypussiin... Niitä hämähäkkejä oli oikeesti lähes sata. :(
Imuroi se uudestaan ja vedä räkäiset naurut päälle :D
Kutsuu koko sukunsa käymään kimppuusi ja kerimään sinut hämähäkin verkon sisälle roikkumaan kattoon. Mitä tästä opimme ei saa ikinä kiusata pienempiään
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se hämähäkki on myös vannonut kostoa sinulle. Kannattaa varoa ensi yönä.
Sen veemäinen serkku tulee kostamaan ja munii AP:n korvaan yöllä. Älä sitten ihmette, jos alkaa korvassa kova kuhina lähiaikoina.
Tilaa Natolta ilmaisku, johan tokenee.
Tuo on kiusaamista. Olisit mieluummin lyönyt otuksen kerralla kuoliaaksi. Tai jos sellainen hirvittää, niin pyydystänyt vaikka lasipurkkiin ja tipauttanut ikkunasta ulos.
Mä löysin mökiltä hämähäkkien päiväkodin. Niitä mini hämppejä oli satoja yhdessä läjässä. Ne oli aikas söpöjä:)
Miksi imuroit hämähäkin? Mikset kuljettanut sitä ulos?
Ja ne ryömii takas jopa lattiakaivosta, kokemusta on. Kerran mulla oli hämähäkki pihaämpärissä lillumassa pari viikkoa, se oli kutistunut ihan pieneksi jo ja kaadoin sen veden kukkapenkkiin. Puh, ja hämähäkki oli taas iloisesti isossa kuosissaan.
Vierailija kirjoitti:
joo se tekee sun pilluusi pesän.
eikä lähde kulumallakaan pois.
Tekee mahtavan seitin sinne koloosi.
Hämähäkin tappaminen tietää huonoa onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo se tekee sun pilluusi pesän.
eikä lähde kulumallakaan pois.
Tekee mahtavan seitin sinne koloosi.
Järjestä sille treffit sen raivohullun kärpäsen kanssa.
Mitä pahaa se oli tehnyt, että tapoit sen? Ei oikeutta elää, koska sinä päätät niin?..
Ei ne ryömi