Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sun kaikkien aikojen suosikkikohtaus tai -hetki televisiosarjoista tai elokuvista?

Vierailija
15.06.2016 |

Oon kalkkiksien kalkkis, mutta aina kun Dempsey ja Makepeace tai Mulder ja Scully _melkein_ suutelivat ja paljastivat tunteensa. Se oli milleistä ja millisekunneista kiinni.

Kommentit (436)

Vierailija
1/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikimuistoisin on varmaan kun Ross poistuu kahvilasta, Rachel lukitsee oven tiukasti säppiin ja menee sohvalle keräilemään itseään. Sit Ross palaa ovelle, musiikki kovenee, Rachel räpiköi lukot auki ja sit ne suutelee. En tiedä, olin silloin niin "vastaanottavaisessa" iässä tällaiselle romantiikalle ja toivoin että joskus kohtaisin samanlaista. Edelleen tämä kohtaus saa silmät kostumaan, jos satun näkemään. :)

Vierailija
2/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikimuistoisin on varmaan kun Ross poistuu kahvilasta, Rachel lukitsee oven tiukasti säppiin ja menee sohvalle keräilemään itseään. Sit Ross palaa ovelle, musiikki kovenee, Rachel räpiköi lukot auki ja sit ne suutelee. En tiedä, olin silloin niin "vastaanottavaisessa" iässä tällaiselle romantiikalle ja toivoin että joskus kohtaisin samanlaista. Edelleen tämä kohtaus saa silmät kostumaan, jos satun näkemään. :)

Samoilla linjoilla. Frendeistä siis.

Ross: Let her out of the plain, did she got off the plane! Dig she get off the plane"

Rachel (ovelta): I got off the plane.

Sotaleffoissa on paljon hyviä, esim.

-Never have so many owed so much to so few" Toi on niin totta, todellinen pala todellista historiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun Julia Roberts menee Pretty Woman -leffassa takaisin samaan hienoon vaateliikkeeseen, josta ei aiemmin saanut palvelua. Kysyy myyjältä, työskenteleekö provikkapalkalla ja saatuaan myönteisen vastauksen, tokaisee "Big mistake, huge" tms

Vierailija
4/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vulcanuslaiset laskeutuvat Star Trek: First Contactin lopussa.

Vierailija
5/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaus, missä Jodie Fosterin leijuva hahmo katselee kaunista avaruutta aluksessaan ja sanoo jotain tyyliin: hedän olisi pitänyt lähettää runoilija.

Vierailija
6/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-We who have seen war, will never stop seeing it. In the silence of the night, we will always hear the screams. So this is our story, for we were soldiers once, and young"

(Olimme sotilaita)

Vierailija
7/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serranon perheessä se kohtaus, jossa Lucia on juuri kuollut, mutta juttelee Diegon kanssa heidän kotonaan. Sitten Fiti soittaa Diegolle suru-uutisen ja Lucia onkin kadonnut.. Niin surullista 😢

Vierailija
8/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Darcy pulahtaa uimaan.

Vierailija
9/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyn Notre Damen kellonsoittajassa, kun Quasimodo murtautuu vapaaksi kahleista ja pelastaa Esmeraldan roviolta. Olin vajaa 10-vuotias kun leffa ilmestyi teattereihin ja se kolahti niin täysillä, että rakastan sitä vielä tänä päivänäkin.

Vierailija
10/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen Star Trek -elokuvan lopussa Spock makaa sairastuvan vuoteella. Hän ja kapteeni Kirk pitävät toisiaan kädestä, katsovat toisiaan hellästi ja Spock sanoo: This simple feeling...

Vierailija
11/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Django Unchained, se kohta jossa Django lahtaa sata aseistettua punaniskajunttia yhteen menoon

Vierailija
12/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Usual Suspects (Epäillyt) -elokuvan loppukohtaus, jossa Kevin Spaceyn esittämä rampa rikollinen alkaa pikkuhiljaa ensin suoristamaan rampaa kättään ja sitten askeltamaan normaalisti ja samalla selviää, että hän olikin se itse elokuvan tuntematon roisto, Kaiser Soze. 

"The greatest trick the devil ever pulled was to convince the world he didn't exist. And just like that... he's gone."

Vierailija
13/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blade Runner, pari minuuttia ennen loppua:

I've seen things you people wouldn't believe... ...but all those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Vierailija
14/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr. Darcy pulahtaa uimaan.

Tai pikemminkin se kohta, jossa nousee lammesta 😄

Vierailija
15/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Pocahontas hyppää kalliolta laulaen veteen. Lapsena tuntui kuin olisin itse hypännyt, niin elävästi se on tehty.

Vierailija
16/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Sharon stonen roolihahmo  elokuvassa basik instinct ,kuulustelussa sytyttää savukkeen ja vilauttaa vakoaan vaihtaessaan jalkojensa asentoa .

Vierailija
17/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista ja rohkeista joku. En nyt muosta mikä. Varmaan sarjan aloituskohtais ja sen repliikit.

Vierailija
18/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forth, and fear no darkness! Arise! Arise, Riders of Theoden! Spears shall be shaken, shields shall be splintered! A sword day... a red day... ere the sun rises!

Ride now!... Ride now!... Ride! Ride to ruin and the world's ending!

Forth, Eorlingas! 

Vierailija
19/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tootsie

Michael Dorsey paljastaa loppukohtauksessa, ettei olekaan Dorothy Michaels  -Dustin Hoffman, ihana :) Jessica Lange elokuvassa suloisimmillaan ja Geena Davis hehkuvimmillaan...

Ja kyllä tuo Mr. Darcy vie jalat alta, joka kerta :D

Vierailija
20/436 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Sharon stonen roolihahmo  elokuvassa basik instinct ,kuulustelussa sytyttää savukkeen ja vilauttaa vakoaan vaihtaessaan jalkojensa asentoa .

Vakoa on aina kiva nähdä. Naisilla onkin koko ajan pyrkimys etupyllyn näyttämiseen. Selkeästi lisääntynyt viime vuosina.