Jasmin Mäntylä aussimies, miten kävi?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miehen tilillä on vielä rahaa, joten onni kukoistaa.
Ukkohan teki konkurssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkohan teki konkurssin.
konkurssi ei tarkoita aina että ei olisi rahaa..
Mäntylä on Oulussa, missä se mies in? Ovatko yhdessä vielä?
En tiedä.... Jotenkin tuntuu, että kipinä ja ensihuuma olisi ehkä jo vähän laantunut?
Välimatkalla, suurella ikäerolla ja täysin erilaisilla elämäntilanteilla on tapana tehdä niin.
Jos toinen on vielä aktiivisesti työelämässä ja toinen tulottomana budjaa eläkeikää lähestyvän äitinsä vinttikammarissa sillon kun ei ole "kotirouvana" miehen kotimaassa, just saying wohoo, voi yhteisen sävelen löytyminen muodostua ehkä melkoisen haasteelliseksi?
Se mies kuitenkin tuli vielä Suomeen, sitten hävidi ja Jasmin lähti yksin viikoksi perthiin. Eikö viikko ole Australiaan asti aika lyhyt aika? En ole itse käynyt. Kiinnostaa tietää, kun oli suuret otsikot uudesta rakkaudesta ja englantilainen mies jäi.
Onko Jasmin Mäntylä aussimies? Aika hyvännäköinen, jos on.
Instassa on kuvia Oulusta.Facebookissa miehen kuva taustakuvana ja kertoo asuvansa myös Australiassa with my partner. Kirjoitti hetki sitten, ettei tarvitse olla koko ajan yhdessä, jos toisella työkiireitä. Mies oli saanut joltain sekopäiltä ilmeisesti viestejä Jasminista aiemmin. Se viikon reissu Australiaan ihmetyttää, mistähän oli kyse? Ei kuvia sieltä muuta kuin lentokoneesta. Tiedän, olen utelias, mutta hieman jäi kesken tämä tapaus.
Jassun pitäisi sielä Oulun vinttikomerossa ottaa lusikka kauniiseen käteen ja vastata itse elatuksestaan. Opiskella ja mennä töihin. Blogin kirjottamisella tuskin tienaa. Ulosottovelkaakin taitaa olla.
He elävät elämänsä onnellisesti yhdessä loppuun asti.
Toivottavasti onnistuu, Jasminille aina toivotaan pahaa tällä palstalla, mutta onpa noita pahempiakin julkkistyrkkyjä kuin hän. Nuoresta pitäen ollut aika sekavaa elämää, toivottavasti tasaantuu ja löytää onnen.
Paha sanoa kun hetkeen ei oo Jassu maininnut miestä igssä.
Huonosti kävi ja Jassu palautettiin ouluun
Kyllä nyt tuon ikäisenä pitäisi osata seistä omin jaloin ja tienata itse omat rahansa ja ennen kaikkea tehdä töitä.
Jasmin kovasti vakuuttaa rakkauttaan aussiin mutta miestä vaan ei ole näkynyt sitten viime kevään. J on ollut äitinsä elättinä keväästä lähtien, ilmeisesti ei tullut mieleen opiskelu tai töiden haku ja muitsu reippaasti yli 30v.
Hassu Jassu elää vain miesten kautta. Hänellä ei ole muuta elämänsisältöä.