Maksu nautinnosta
Vaimo olisi valmis antamaan erilaisia palveluita rahasta. Minua asia kiihottaa, kokemusta meillä on jo aikaisemmin parinvaihdostakin. Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Ja missä sivustoilla näitä asioita lähinnä ilmotellaan ja kysellään? Emme ole odottamassa mitään moraalisaarnaa asiasta kiitos vaan. Meille asia on täysin ok ja osana molempien fantasiaa
Kommentit (7)
seksitreffit.fi
Naiset hakee meistä osio olikin vain "ammattilaisille". Pieni pettymys kun tajusin, mutta ei kai nyt muuta voinut odottaakaan.
Onko timmi perse vielä, vai jo "naisistunut", jos on timmi, niin suostuisiko vaimosi antamaan palveluita myös todella kookkaalle kullille?
Siis sinun vaimo haluaa palvella maksua vasta?? Mäkin oon ettninut tälläistä pitkään.
M27
No ajatustasolla lähinnä vielä. Ajatuksena kiihottava molemmille. Olisi kiihottavaa olla itsekin katselemassa mutta taitaa olla parempi antaa asiakkaan ja vaimoni hoitaa hommat rauhassa keskenään ja käyttää vain mielikuvitusta mitä tapahtuu :)
Tosin voin kysellä jälkikäteen vaimolta yksityiskohtia
M 40 kirjoitti:
No ajatustasolla lähinnä vielä. Ajatuksena kiihottava molemmille. Olisi kiihottavaa olla itsekin katselemassa mutta taitaa olla parempi antaa asiakkaan ja vaimoni hoitaa hommat rauhassa keskenään ja käyttää vain mielikuvitusta mitä tapahtuu :)
Tosin voin kysellä jälkikäteen vaimolta yksityiskohtia
Sepäs hieno homma. Kyl voin palvea vatsa maksaa😊😊
Meillä ollaan hommailtu parinvaihtojutuissa. Eibtuo sen kummempaa minun mielestäni ole. Tosin tuolla konstilla saattaa jäädä taskunpohjalle rahaakin.
Kehtaisikohan sitä omalle vaimolle alkaa tätä puhumaan. Itsekin voisin mutta menekki saattaisi jäädä olemattomaksi :D
Sihteeriopisto