Bloggaajan kommentti juhlien vegaanitarjoiluista
"No vegaaneille oli hedelmiä, siitä saivat syödäkseen!"
Olisitko itse tyytyväinen jos menisit juhliin ja voisit syödä pelkkiä hedelmiä?
Kommentit (73)
Ehkä siellä juhlissa ei ollut vegaaneja ollenkaan?
Kuka bloggaaja? Onhan toi todella vittuilevasti sanottu.
On se vegaanin elämä raskasta. Itse en kiitos av-palstan vegaanien järjettömän ylemmyydentunnon ja muiden halveksunnan seurauksena enää koskaan huomioida vegaaneja millään tavalla , missään asiassa.
Siihen olen tyytyväinen, mitä tarjotaan, jos tarjotaan. En yleensäkään mene kutsuttuna juhliin vain vatsaani täyttämään.
No riippuu vähän juhlista, jos muille ois kunnon monen ruokalajin ateriat ja tilaisuus kestää koko päivän niin ehkä vähän harmittaisi mutta ainakin olis jotain :D Lisäksi tykkään hedelmistä niin siitäkin plussaa.
Jos sais ilmoituksen etukäteen niin ok.
Ihan turhaa päänaukomista ja halveksintaa. Olisi vain sanonut että vegaaniruoka mukamas liian vaikea toteuttaa.
Ihan hyvä, mutta kuten tuolla lukee, vieraana ei ollut vegaaneja. Kaikkien tuttavapiiriin ei kuulu muotivegaanifitnesskarppigluteenittomia.
Iljettävä kommentti. Toivottavasti karma ohjaa joskus juhliin missä ei ole kuin vegaaniruokaa, siellä kärvistelkööt nälkäisenä ja pahantuulisena.
No onpa surkeat tarjoilut. Yksi kakku ja jotain keksejä? Eikö muuta suolaista kuin juusto? Harva syö mitään juustoa.
Aloittajan lainaama kommentti kokonaisuudessaan:
No vegaaneille oli hedelmiä, siitä saivat syödäkseen!
Vieraiden mahdolliset erityisruokavaliot olivat kyllä selvillä ja otettiin huomioon. Ei ollut vegaaneja eikä kalalle allergisia, esimerkiksi kakut sitten olivat gluteenittomia.
Mun käsittääkseni tuo bloggaaja on joskus elänyt kuukauden vegaanina eli tuskin olisi ollut mahdotonta toteuttaa vegaanille sopiva ruokavalio.
Sitaatti on melko asiayhteydestään erotettu - se on kettuileva vastaus ikävänsävyiseen kommenttiin jossa kerrotaan, että erityisruokavalioiden (vegaanit, kala-allergikot jne) huomiotta jättäminen on noloa.
Bloggaaja kertoi "No vegaaneille oli hedelmiä, siitä saivat syödäkseen" -kommentissa ettei ko. juhlissa ollut lainkaan vegaaneja.
Minä ainakin söisin mielelläni kuvassa näkyviä tarjottavia. Kuten kommenteista voi lukea, niin suolaista syötävää oli runsaasti muutakin. Minulle olisi kyllä riittänyt kuvan kahvipöytäkin.
Ja tuo vegaanikommentti oli vastaus jonkun kommentoijan naljailuun. Oikeasti paikalla ei bloggaajan mukaan ollut vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
No onpa surkeat tarjoilut. Yksi kakku ja jotain keksejä? Eikö muuta suolaista kuin juusto? Harva syö mitään juustoa.
Katsoin samaa. Nälkäisenä saisi nopeasti poistua noista juhlista :/
Nyt siis pitäisi huomioida vegaanit myös silloin, kun vegaaneja ei ole paikalla, ettei vegaani vaan suutu?
Jos on rahasta tiukkaa niin minibudjetilla olisi saanut huomattavasti paremmatkin tarjoilut. Surkeannäköiset juhlat.
Hedelmät ovat terveellisiä ja hyviä.