Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuavatko nelikymppiset naiset etteivät he näytä enää kovin hehkeiltä?

Vierailija
14.06.2016 |

Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...

-mryouth75

Kommentit (253)

Vierailija
81/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia mikä ärsyttää on tämä HYMYn säännöstely. Miksi ette voi HYMYillä vastaantulevalle miehelle? HYMY ei maksa mitään.

-mryouth75

Hymyilen kiinnostaville ja hyvännäköisille miehille. Kaltaisesi ikäloput eivät ole kiinnostavia eivätkä hyvännäköisiä.

N25

Vierailija
82/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hymyilisin vastaantuleville miehille?  Mitä järkeä? Riittää että oon hymyssä suin kun kohta ajaa mökin pihaan oma aviomies pitkän työpäivän päätteeksi.. Ja eipä tuota mun 40 mittarissa haittaa vaikka ite on justiin 33 täyttänyt ;)

No jos vaikka hymyilisit siksi että pidät miehen ulkonäöstä?

-mryouth75

Mies joka on vanha kuin taivas on poikkeuksetta ruma.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä tajusin sen jo alle 30vuotiaana..

Vierailija
84/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä olen ihan hiton hyvännäköinen nelikymppiseksi. Olen paremman näköinen nyt kun parikymppisenä. Tuskin tosin kiinnostan nuoria miehiä koska en enää ole nuori, mutta ei nekään kiinnosta minua.

Itse olen myös paremman näköinen kuin parikymppisenä. Haluaisin että se tuottaisi myös jotain tulostakin.

-mryouth75

Olet paremman näköinen kuin parikymppisenä vain itsesi mielestä. Koita nyt vaari ymmärtää, että sun aikas meni 20 vuotta sitten.

N25

Vierailija
85/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Taas kerran tämä nimimerkki kerjää haukkuja nelikymppisiä miehiä kohtaan.

Nyt alan oikeasti miettiä onko sinulla kaikki kotona?

Miksi jauhat samaa aina ja aina ja jatkuvasti?

Luulen että olet nainen.

Miten niin jatkuvasti? Pari kuukautta sitten valittelin YHDEN KERRAN kassaneitien tökeröstä käytöksestä ja sen jälkeen olen ollut ainakin 99% pois tältä palstalta. Jotenkin tuntuu että ei taida kaikki olla kotona sinulla.

-mryouth75

Tökeröä käytöstä, kun eivät lähde vanhan papan flirttailuun mukaan? Sä oot ukki liian vanha flirttailee parikymppisille naisille.

N25

Vierailija
86/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä olen ihan hiton hyvännäköinen nelikymppiseksi. Olen paremman näköinen nyt kun parikymppisenä. Tuskin tosin kiinnostan nuoria miehiä koska en enää ole nuori, mutta ei nekään kiinnosta minua.

Itse olen myös paremman näköinen kuin parikymppisenä. Haluaisin että se tuottaisi myös jotain tulostakin.

-mryouth75

Olet paremman näköinen kuin parikymppisenä vain itsesi mielestä. Koita nyt vaari ymmärtää, että sun aikas meni 20 vuotta sitten.

N25

Ajattelitko hypätä järveen vai miten hoidat, jos aiot olla elossa vielä nelikymppisenä? Tulee kuulkaas pitkä ja onneton elämä tolla asenteella... N26

Vierailija
87/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N25

Ajattelitko hypätä järveen vai miten hoidat, jos aiot olla elossa vielä nelikymppisenä? Tulee kuulkaas pitkä ja onneton elämä tolla asenteella... N26

Mitä vittua? :D elän ihan normaalia elämää, enkä itke ikäloppuna miksi en kelpaa puolta nuoremmille pojille.

N25

Vierailija
88/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitukseni pointti ei ollut se, että vanhojen naisten tulisi tulla nuorekkaammiksi. Pointti oli se, että nuoren naisen tulisi arvostaa miesten tekemiä lähestymisyrityksiä - vaikka mies olisikin selvästi vanhemman oloinen.

-mryouth75

En arvosta ikäloppujen lähestymisyrityksiä. Sen sijaan käsken ikälopun painua eläkeläisten päivätansseille etsimään ikäistään seuraa.

N25

N15 siellä uhoaa, söpöä... 😘

Vai n15? :D tais mennä vaarille tunteisiin.

N25

Vierailija
89/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N25

Mitä vittua? :D elän ihan normaalia elämää, enkä itke ikäloppuna miksi en kelpaa puolta nuoremmille pojille.

N25

Hihii, minä muuten kelpaan vieläkin puolta nuoremmille miehille. Joillakin sitä vain on... 😉 N38

Vierailija
90/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitukseni pointti ei ollut se, että vanhojen naisten tulisi tulla nuorekkaammiksi. Pointti oli se, että nuoren naisen tulisi arvostaa miesten tekemiä lähestymisyrityksiä - vaikka mies olisikin selvästi vanhemman oloinen.

-mryouth75

En arvosta ikäloppujen lähestymisyrityksiä. Sen sijaan käsken ikälopun painua eläkeläisten päivätansseille etsimään ikäistään seuraa.

N25

N25

Ja söpömmäksi menee, jatka vaan... 😍😍😍😚

Vierailija
91/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Etkö siis saa huomiota ja hymyjä edes ikäisiltäsi naisilta? Miten sinä huomioit oman ikäisesi ja sinua vanhemmat naiset? Kuinka osoitat huomiota heille ja hymyiletkö heille auliisti?

Vierailija
92/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla räähkänöillä meni taas tunteisiin.

Vierailija
93/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään huomiota ikäisiltäni naisilta. Itse en juuri hymyile, koska miehen ei juuri kuulu hymyillä.

-mryouth75

Vierailija
94/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N25

N25

Ja söpömmäksi menee, jatka vaan... 😍😍😍😚

Voi ukki kulta. Tiedän, että olet jo seniili, joten selitän sulle hieman asioita: Ei ole uhoamista todeta tosiasioita.

N25

Vierailija
95/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään huomiota ikäisiltäni naisilta. Itse en juuri hymyile, koska miehen ei juuri kuulu hymyillä.

-mryouth75

Naisenkaan ei kuulu hymyillä rumille papparaisille.

N25

Vierailija
96/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Hymyiletkö sitten niille parikymppisille naisille kuitenkin? Miten osoitat huomiotasi nuoria naisia kohtaan ja kuinka ikäisiäsi ja vanhempia naisia kohtaan?

Vierailija
97/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..mä tajusin sen jo alle 30vuotiaana..

Ja mulla meni viimeinen käyttöpäivä 25-vuotiaana.

Vierailija
98/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meleko kitkeriä kommentteja näiltä ehtoopuolen mammoilta. Jotka tekeytyvät nuoremmiksi (N25) jne.

Samat katkeromammat vänisevät aamusta iltaan. Mutta totuus satuttaa, kun nuoremmat kilpasiskot ajavat vielä ykkösluokassa ilman suurempia ponnisteluja.

Nelikymppinen ei tule kaksikymppiseksi, vaikka kuinka silikoonilla ja botoksilla kuinka yrittäisi.

Eilistä ja peilistä ja vaihdevuodetkin jo pelottaa mammukoita.

N22v

Vierailija
99/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Hymyiletkö sitten niille parikymppisille naisille kuitenkin? Miten osoitat huomiotasi nuoria naisia kohtaan ja kuinka ikäisiäsi ja vanhempia naisia kohtaan?

Nuoremmille naisille avaan oven kohteliaasti hymyillen.

Vanhemmilta naisilta odotan samaa palvelusta itselleni.

m34

Vierailija
100/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeastaan kiinnosta se enää... Mulla on mies, upea koti, ihanat lapset, hieno työ ja valtaa, rahaa niin paljon, että voin tehdä mitä huvittaa. Mulle on siis aivan sama, mitä joku risaperse läppähousu ajattelee minusta tai kiinnittääkö hän minuun huomiota.