Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuavatko nelikymppiset naiset etteivät he näytä enää kovin hehkeiltä?

Vierailija
14.06.2016 |

Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...

-mryouth75

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nuoret naiset saavat huomiota myös ikäisiltään. Nyt on heidän markkinansa. Miksi ihmeessä heidän pitäisi kiinnostua vanhasta kääkästä?

Kääkkä on vanha 20 vuodenkin päästä. Jos palataan sitten asiaan?

Vierailija
42/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan toki ja siksi olenkin kaivanut hautaa itselleni koko päivän. Hyppään sinne än yy tee nyt. Samalla vilkutan hyvästit kaikille niille miehille jotka roikkuvat kintereilläni vaikka koitan tuuppia kauemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksankymppiset ALKAVAT ikääntyä, eivät nelikymppiset.

Vierailija
44/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku katsoo tarjontaa, niin ei nuo miehet yli 35 veenä enää kroppaa säilytä.... Kauhea maha ja hiukset joten kuten päässä (siis jos niitä on), verskat jalassa ja jne....

Kyllä keskimäärin naiset tuossa iässä kuin HERRA AP on paremmin säilyneitä. Ja tietenkin aplle pitää saada parikymppisiä naisia. Toivon APlle paksua lompakkoa, silloin saatat onnistuakin... muutoin et.

Fatalji, asianajaja 44 v, 171/54

Vierailija
45/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitukseni pointti ei ollut se, että vanhojen naisten tulisi tulla nuorekkaammiksi. Pointti oli se, että nuoren naisen tulisi arvostaa miesten tekemiä lähestymisyrityksiä - vaikka mies olisikin selvästi vanhemman oloinen.

-mryouth75

Sitä arvostaa lähestymisyrityksiä sellaisilta ihmisiltä jotka kokee itse viehättäviksi, näin se vain menee. Jos sinua tulee iskemään joku kaksikymmentä vuotta vanhempi ylipainoinen nainen jota todellakaan et halua, niin et sinäkään varmaan vanhana miettisi, että olisipa pitänyt silloin aikoinaan olla siitäkin iskuyrityksestä iloinen. Vaikka kukaan ei enää ikinä yrittäisi iskeä minua niin se on silti paljon parempi vaihtoehto kuin se, että minua yrittäisivät miehet joista en ole lainkaan kiinnostunut...

46/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitukseni pointti ei ollut se, että vanhojen naisten tulisi tulla nuorekkaammiksi. Pointti oli se, että nuoren naisen tulisi arvostaa miesten tekemiä lähestymisyrityksiä - vaikka mies olisikin selvästi vanhemman oloinen.

-mryouth75

Siis mitä ihmettä? Miksi nuorten naisten pitäisi miettiä sitä, miltä nelikymppiset kanssasiskot sinun silmissäsi näyttävät? Miksi meidän nelikymppisten naisten ulkonäön pitäisi vaikuttaa nuorten naisten käyttäytymiseen vanhempia miehiä kohtaan?

Mistä se muuten johtuu, että kovin moni kirjoituksistasi viittaa siihen, ettet saa mielestäsi riittävästi huomiota nuorilta naisilta, vaikka oletkin niin nuorekas mies? Pidätkö mahdollisena sellaista vaihtoehtoa, ettet kaiketi nuorten silmissä näytä itsekään kovin hehkeältä?

Vierailija
47/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

MITÄ?! Miksi kenenkään pitäisi arvostaa jonkun äijän lähestymisyrityksiä? Hyi yök!! Pysy pervo kaukana kaikista naisista, sua ei halua sen enempää nuori kuin vanhakaan!

Niin,selvä perversiyden merkkihän se jo on, jos ihminen ajattelee sukupuolisia asioita ja on kiinnostunut vielä vastakkaisesta sukupuolesta !

(...ei ehkä sinunkaltaisistasi kuitenkaan )

Vierailija
48/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun dildo ei ole vielä koskaan kysynyt mun ikää. Meillä on hyvä suhde vielä monta vuosikymmentä.

Vierailija
49/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia mikä ärsyttää on tämä HYMYn säännöstely. Miksi ette voi HYMYillä vastaantulevalle miehelle? HYMY ei maksa mitään.

-mryouth75

Vierailija
50/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmaan, mitä jos kertoisit heti huomenna? Riittääkö uskallusta vai onko netissä nimettömänä huutelu enemmän sun heiniä?

Vierailija
51/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneen mieheen ikä iskee huomattavasti nopeammin kuin naiseen. Olemme poikaystäväni kanssa 30-vuotiaita. Hän on kaljuuntunut ja harmaantunut jo aika pahasti. Hänellä on roikkuvaa ihoa, koska hän oli joskus pulskeampi ja nyt on hoikistunut (ei kyllä liity suoranaisesti ikään). Kyllähän minustakin näkee, etten ole enää se sama 18-vuotias, joka olin kun tapasimme, mutta poikaystäväni on vanhentunut huomattavasti minua enemmän.

Toisaalta aloittaja puhui nelikymppisistä eli onhan minulla vielä kymmenen vuotta aikaa ottaa poikaystäväni kiinni. :D

Olen ilmeisesti onnekas, kun minulla on edelleen pitkät hiukset päässäni ja en ole kaljuuntunut enkä harmaantunut, hiusten väri on pysynyt samana, mitä nyt kesällä tulee raitoja. Hoikkanakin olen pysynyt. M34

Vierailija
52/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun dildo ei ole vielä koskaan kysynyt mun ikää. Meillä on hyvä suhde vielä monta vuosikymmentä.

Ja uutuuttaan paketista otettu,kunnon  silikonitakamuksella  varustettu, kallis luxus-tekopillu tuoksuu tosi ihanan puhtaalta-ihan toisin kuin eräitten naisten alapäät todellisuudessa...

Vierailija
53/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hymyilisin vastaantuleville miehille?  Mitä järkeä? Riittää että oon hymyssä suin kun kohta ajaa mökin pihaan oma aviomies pitkän työpäivän päätteeksi.. Ja eipä tuota mun 40 mittarissa haittaa vaikka ite on justiin 33 täyttänyt ;)

Vierailija
54/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hymyilisin vastaantuleville miehille?  Mitä järkeä? Riittää että oon hymyssä suin kun kohta ajaa mökin pihaan oma aviomies pitkän työpäivän päätteeksi.. Ja eipä tuota mun 40 mittarissa haittaa vaikka ite on justiin 33 täyttänyt ;)

No jos vaikka hymyilisit siksi että pidät miehen ulkonäöstä?

-mryouth75

55/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia mikä ärsyttää on tämä HYMYn säännöstely. Miksi ette voi HYMYillä vastaantulevalle miehelle? HYMY ei maksa mitään.

-mryouth75

Voi sua reppanaa! Paitsi että nuoret naiset eivät arvosta huomionosoituksiasi riittävästi, he eivät myöskään suostu hymyilemään sinulle. Ja tämä johtuu siitä, että nelikyppiset naiset eivät näytä enää hehkeiltä...

Logiikkasi on niin aukotonta, että on sula ihme etteivät parikymppiset neidot ole jo muodostaneet leveästi hymyilevää jonoa ovesi taakse. 😂😂😂

Tän täytyy olla viikon viihdyttävin ketju...

Vierailija
56/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä olen ihan hiton hyvännäköinen nelikymppiseksi. Olen paremman näköinen nyt kun parikymppisenä. Tuskin tosin kiinnostan nuoria miehiä koska en enää ole nuori, mutta ei nekään kiinnosta minua.

Vierailija
57/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä olen ihan hiton hyvännäköinen nelikymppiseksi. Olen paremman näköinen nyt kun parikymppisenä. Tuskin tosin kiinnostan nuoria miehiä koska en enää ole nuori, mutta ei nekään kiinnosta minua.

Itse olen myös paremman näköinen kuin parikymppisenä. Haluaisin että se tuottaisi myös jotain tulostakin.

-mryouth75

Vierailija
58/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös paremman näköinen kuin parikymppisenä. Haluaisin että se tuottaisi myös jotain tulostakin.

-mryouth75

Et ilmeisesti riittävän hyvännäköinen jos ei edes hymyä sulle irtoa

Vierailija
59/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Taas kerran tämä nimimerkki kerjää haukkuja nelikymppisiä miehiä kohtaan.

Nyt alan oikeasti miettiä onko sinulla kaikki kotona?

Miksi jauhat samaa aina ja aina ja jatkuvasti?

Luulen että olet nainen.

Vierailija
60/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän samaan asiaan liittyen ...mitä vanhempi nainen niin sen kiukkusempi..mies taas vaan paranee vanhetessaan ja on hyväntuulinen..miehellä seksikin sujuu vaikka ikää tulee..nainen yleensä kuivuu ja väittää "ettei miehet kiinnosta" enää mutta totuus on etteivät saa enää huomiota

M46