IS: Emilian usko vaihtui seksiin vanhempien miesten kanssa
Ennen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa - nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Emiliian haaveena on harrastaa seksiä 30 miehen kanssa saman päivän aikana. Vielä viime kesänä Emilia oli rippikoulussa töissä.
Ihanaa voimautumista
Kommentit (15)
Minusta on ikävää että tällaisia juttuja julkaistaan. Päässähän hänellä vippaa selvästi, ja jossakin vaiheessa ko ulostulos ahdistaa ja kaduttaa.
Ihania nää seksiuutiset. Toinen mistä tykkään on "ikäistään nuoremman näköiset naiset" uutiset. Ja mun yks lähiaikojen suosikki oli se "Emilia on niin kaunis, että ohikulkijat pysähtyvät kemumaan häntä".
Lisää näitä.
:D
Ehkä hän vaan yrittää tulla raskaaksi
Joo, onko tämä nyt se sama "olen niin kaunis" -Emilia?
Olipa taas yllättävä storyline. Olisi nyt edes kehkeytynyt valkoisia heteromiehiä piiskaavaksi dominaksi megaluokan vuosituloilla 😄
Emilia taitaa olla pelkkä IS:n pullero, joka vain haaveilee. Kirjoittaa sitten märät päiväunensa lehteen.
Minua ei tässä kiinnosta mikään muu kuin se että tämä ei saa eläkettä Suomessa. Toki voisi kuolla terrori-iskuun vaan heti myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihania nää seksiuutiset. Toinen mistä tykkään on "ikäistään nuoremman näköiset naiset" uutiset. Ja mun yks lähiaikojen suosikki oli se "Emilia on niin kaunis, että ohikulkijat pysähtyvät kemumaan häntä".
Lisää näitä.
:D
Pilkkaako media näillä jo itse itseään? Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nuori nainen ei haaveilisi 30 hopeaketusta
Woo-oo, woo-oo I'm in love with Judas, Juda-as.
Kirsikkana kakun päällä se "kaunis" Emilia ei ollut mitenkään kovin ihmeellisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikävää että tällaisia juttuja julkaistaan. Päässähän hänellä vippaa selvästi, ja jossakin vaiheessa ko ulostulos ahdistaa ja kaduttaa.
Emiliaa on lyöty Raamatulla päähän.
Usein fundamentalistilahkosta lähteneet menevät ihan sekaisin, kun ei ole enää kontrolloivaa ympäristöä.
Täällä lestadiolaisalueella tuota näkee.
Tosi surullinen uutinen, ei mitään iloa tai järkeä toimia miesten mälliastiana
Kaunis on Suomessa erottuva, usein hieman eksoottinen ja piirteiltään siro, mallimainen. Nyt jokainen pallinaama ryömii lehteen julistamaan miten ei saa kävellä rauhassa kun on niin kaunis 🤣
Huoraamisessa ei ole mitään juhlittavaa
Kukapa nuori nainen ei haaveilisi 30 hopeaketusta