Tajuavatko nelikymppiset naiset etteivät he näytä enää kovin hehkeiltä?
Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...
-mryouth75
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Taas kerran tämä nimimerkki kerjää haukkuja nelikymppisiä miehiä kohtaan.
Nyt alan oikeasti miettiä onko sinulla kaikki kotona?
Miksi jauhat samaa aina ja aina ja jatkuvasti?
Luulen että olet nainen.
Miten niin jatkuvasti? Pari kuukautta sitten valittelin YHDEN KERRAN kassaneitien tökeröstä käytöksestä ja sen jälkeen olen ollut ainakin 99% pois tältä palstalta. Jotenkin tuntuu että ei taida kaikki olla kotona sinulla.
-mryouth75
Mulla on kyllä paljon enemmän vientiä nyt 38-vuotiaana kuin parikymppisenä. Ainoa haittapuoli se, että iskemään tulevat miehet on reilusti mua nuorempia. Lapsen pyöreys kasvoilta on iän myötä kadonnut ja tiedän näyttäväni nyt kauniimmalta. Siihen itsevarmuus (jota ikä tuo) ja uskallus olla oma itsensä... Joo, ne miehet on varmaan vain sokeita ja olen ihan kauhea... 😆
Minä ainakin olen itsrvarmempi ulkonäköni suhteen kun joskus 20.ne Huomiota saan ihan omalta aviomieheltä joka oli muuten sama kun olin 20. Nyt olen päälle 40 ja onnellisesti ollaan oltu aviossa kuusi vuotta eli en varmaan hirveesti oo rupsahtanut vaikka neljäkymppiä on jo jokin aika sitten ylitetty😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hymyilisin vastaantuleville miehille? Mitä järkeä? Riittää että oon hymyssä suin kun kohta ajaa mökin pihaan oma aviomies pitkän työpäivän päätteeksi.. Ja eipä tuota mun 40 mittarissa haittaa vaikka ite on justiin 33 täyttänyt ;)
No jos vaikka hymyilisit siksi että pidät miehen ulkonäöstä?
-mryouth75
Ohis, mutta tässä taitaa nyt olla kysymys siitä, että naiset ja miehet havannoivat ympäristöänsä hieman eri tavalla?Miehillä, tai ainakin sinulla, on on koko ajan antennit päällä viehättäviä naisia varten ja huomaat myös kun sellainen astuu näköpiiriin. Itse taas en kiinnitä kanssakulkijoihini oikein mitään huomiota, en tiedä onko vastaan tullut komeita miehiä, tai kauniita naisia, tuntemattomat ihmiset eivät vain vedä huomiotani puoleensa. En edes muista milloin olisin julkisella paikalla liikkuessani kiinnittänyt erityisemmin huomiota jonkun miehen ulkonäköön. En tiedä, ehkä olen vain omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Toinen asia mikä ärsyttää on tämä HYMYn säännöstely. Miksi ette voi HYMYillä vastaantulevalle miehelle? HYMY ei maksa mitään.
-mryouth75
Hahhah. Kerran humaltunut keski-ikäinen mies alkoi huutaa minulle, koska en hymyillyt hänelle.
Miksi pitäisi hymyillä satunnaisille vastaantulijoille? Etenkin kun nykyaikana niin kamalasti tolkutetaan sitä, että naisten ei pidä antaa vääriä signaaleja miehille, koska voi tulla vaikkapa raiskatuksi, ja jos niin käy, se on naisen oma vika. Eikö tässä ilmapiirissä ole ihan ymmärrettävää, että naiset säästelevät hymyjään? Sekin on toki mahdollista, että kadulla vastaantuleva nainen on omissa ajatuksissaan eikä edes huomaa vastaatulijoita.
Muistuttaisin vielä siitä, että nuoret naiset eivät ole olemassa sinua varten. Vaikka kovasti haluatkin uskoa niin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä paljon enemmän vientiä nyt 38-vuotiaana kuin parikymppisenä. Ainoa haittapuoli se, että iskemään tulevat miehet on reilusti mua nuorempia. Lapsen pyöreys kasvoilta on iän myötä kadonnut ja tiedän näyttäväni nyt kauniimmalta. Siihen itsevarmuus (jota ikä tuo) ja uskallus olla oma itsensä... Joo, ne miehet on varmaan vain sokeita ja olen ihan kauhea... 😆
Mä olen kanssasi saman ikäinen nainen. Varmasti olet hyvännäköinen ja itsevarma, mutta kysymys on myös siitä, että pariutumiskulttuuri on kolme-neljäkymppisillä ihan erilainen kuin kaksikymppisillä. Parikymppisinä sitä katseltiin ujosti puoli vuotta. Kolmekymppisenä ja siitä eteenpäin mennään testaamaan miten käy.
Parikymppisenä (ja nuorempana) ällötti kun vanhat ukot kuolasi perään. Kolmekymppiset olen jo ohittanut mutta vielä ei ole ei-toivottu huomio loppunut... Jos se loppuu neljän kympin jälkeen niin olen vain ja ainoastaan tyytyväinen. Vastakysymys ap:lle: tajuavatko kaltaisesi miehet, että joka naisen elämän päämäärä ei ole päästä random ukkeleiden märkien päiväunien kohteeksi, ja että elämässä on muitakin asioita kuin ulkonäkö... kyllä, jopa naisen elämässä! :D
En tajua. Saan miehiltä, nuoremmiltakin, kehuja ulkonäöstäni enemmän kuin kymmenen vuotta sitten. Ehkä olen löytänyt tyylini.
Miks pitäis hymyillä jollekin keski-ikäiselle miehelle? Hymyilen mielenkiintoisille miehille, jotka arvioin alle 30-vuotiaiksi. Sen vanhemmat eivät todellakaan kiinnosta missään mielessä. Mulla ei ole mitään vanhempia miehiä vastaan, mutta mun maailmaani he kuuluvat lähinnä isän, vaarin, setien ja enojen ja opettajieni roolissa. Ja jos jotakuta ikäistäni naista kiinnostaa paljon vanhemmat miehet, niin se on heidän asiansa, ei kiinnosta minua. Tosin en tiedä yhtään ikäistäni naista jotka mitenkään viehättyisivät vanhemmista miehistä, mutta kyllähän heitäkin on, kuten ikäisiäni miehiäkin, jotka viehättyvät vanhemmista naisista.
Kyllä niille vielä niitä vanhempia ukkoja riittää, joilta saavat huomiota.
Pyysin vain, että naiset hymyilisivät miehille *tasapuolisemmin*. Ja tämä siksi, koska hymy ei tarkoita mitään. Voit hymyllä helposti piristää jonkun muun päivää.
-mryouth75
Mitä enemmän itse lähestyn neljääkymppiä, sitä kiehtovammilta nelikymppiset ja sitä vanhemmat naiset näyttävät :) m37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssasi saman ikäinen nainen. Varmasti olet hyvännäköinen ja itsevarma, mutta kysymys on myös siitä, että pariutumiskulttuuri on kolme-neljäkymppisillä ihan erilainen kuin kaksikymppisillä. Parikymppisinä sitä katseltiin ujosti puoli vuotta. Kolmekymppisenä ja siitä eteenpäin mennään testaamaan miten käy.
Mulla se meni kyllä toisinpäin, nuorempana tuli enemmän lähestyttyä miehiä kuin nyt. Biologinen kello ei tikitä kun lapset jo tehty niin ei ole samanlaista"saalistusta" kuin ennen. Siksi minua varmaan lähestytäänkin enemmän, en näytä niin epätoivoiselta kun ei ole enää kiire mihinkään 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...
-mryouth75
Koska sä käsität olevas yhtä rupsahtanut kuin ikäises naiset? Ihan oikeesti. Äijä on vanha kuin taivas ja kuvittelee olevansa hyvän näköinen. Sun aika meni jo.
N25
Vierailija kirjoitti:
Pyysin vain, että naiset hymyilisivät miehille *tasapuolisemmin*. Ja tämä siksi, koska hymy ei tarkoita mitään. Voit hymyllä helposti piristää jonkun muun päivää.
-mryouth75
Käyttäydy kohteliaasti ja toiset huomioonottavasti, niin voit saada ehkä hymyjäkin. Tai kehitä taitojasi ja ryhdy koomikoksi, akrobaatiksi tai sirkustaiteilijaksi.
Minä hymyilen tutuille, asiakaspalvelijoille, vauvoille ja koirille. Saatan hymyillä myös nähdessäni jotain mielenkiintoista tai hauskaa. En todellakaan ymmärrä, miksi pitäisi hymyillä vain siksi että joku odottaa sitä minulta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitukseni pointti ei ollut se, että vanhojen naisten tulisi tulla nuorekkaammiksi. Pointti oli se, että nuoren naisen tulisi arvostaa miesten tekemiä lähestymisyrityksiä - vaikka mies olisikin selvästi vanhemman oloinen.
-mryouth75
En arvosta ikäloppujen lähestymisyrityksiä. Sen sijaan käsken ikälopun painua eläkeläisten päivätansseille etsimään ikäistään seuraa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitukseni pointti ei ollut se, että vanhojen naisten tulisi tulla nuorekkaammiksi. Pointti oli se, että nuoren naisen tulisi arvostaa miesten tekemiä lähestymisyrityksiä - vaikka mies olisikin selvästi vanhemman oloinen.
-mryouth75
En arvosta ikäloppujen lähestymisyrityksiä. Sen sijaan käsken ikälopun painua eläkeläisten päivätansseille etsimään ikäistään seuraa.
N25
N15 siellä uhoaa, söpöä... 😘
Veikkaan että ap on sen luokan mies että voi suoraan siirtyä niihin seitsenkymppisiin. Jos vaikka antaisivat sinulle säälistä.
40 vuotiaat on kauniita. Tiedän pari huippu kaunista, miehet eivät vieläkään jättäneet rauhaan. 40 v vuotias on ihanan naisellinen ja äidillinen kun on elämän kokemusta, nuoret epävarmoja, osa niin lapsellisia ja nirppanokkia joita elämän pitäs vähän opettaa tavoille. Nuoret naiset on myös vähän hassulla tapaa lapsen pyöreitä eikä aina erota teiniä ja nuorta aikuista toisistaan. 40 veellä on upeat hoikat sääret ja dekoltee alue kaunis, ei sitä juntturaista lapsen pyöreyttä 😉 ja itse siis olen 27 😃 kauneimmat tietämäni naiset on 40 v kieppeillä, odotan innolla omaa ikääntymistä, itseä ei edes kovin usein oteta vakavasti babyfaceni takia.