Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuavatko nelikymppiset naiset etteivät he näytä enää kovin hehkeiltä?

Vierailija
14.06.2016 |

Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...

-mryouth75

Kommentit (253)

Vierailija
101/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meleko kitkeriä kommentteja näiltä ehtoopuolen mammoilta. Jotka tekeytyvät nuoremmiksi (N25) jne.

Samat katkeromammat vänisevät aamusta iltaan. Mutta totuus satuttaa, kun nuoremmat kilpasiskot ajavat vielä ykkösluokassa ilman suurempia ponnisteluja.

Nelikymppinen ei tule kaksikymppiseksi, vaikka kuinka silikoonilla ja botoksilla kuinka yrittäisi.

Eilistä ja peilistä ja vaihdevuodetkin jo pelottaa mammukoita.

N22v

Ensinnäkin olen oikeasti 25-vuotias, enkä mikään vanhempi mamma ja toisekseen sinä et ole 22-vuotias nainen, vaan ap:n kaltainen ikäloppu äijä.

N25

Vierailija
102/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...

-mryouth75

Niin, mitä siis ehdotat? Että naiset ryhtyisivät muistelemaan menneitä, ja...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään huomiota ikäisiltäni naisilta. Itse en juuri hymyile, koska miehen ei juuri kuulu hymyillä.

-mryouth75

Et saa siis huomiota sen enempää ikäisiltäsi naisilta kuin nuoremmiltakaan. Joten vastaapa itse aloituksessasi heittämääsi kysymykseen. Oletko sinä tajunnut nyt, kun naisilta saamasi huomio on romahtanut, että sinun olisi vaan kannattanut nauttia aikanaan siitä naisten antamasta huomiosta enemmän?

Vierailija
104/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meleko kitkeriä kommentteja näiltä ehtoopuolen mammoilta. Jotka tekeytyvät nuoremmiksi (N25) jne.

Samat katkeromammat vänisevät aamusta iltaan. Mutta totuus satuttaa, kun nuoremmat kilpasiskot ajavat vielä ykkösluokassa ilman suurempia ponnisteluja.

Nelikymppinen ei tule kaksikymppiseksi, vaikka kuinka silikoonilla ja botoksilla kuinka yrittäisi.

Eilistä ja peilistä ja vaihdevuodetkin jo pelottaa mammukoita.

N22v

Miksi nämä "katkeromammat" (sinua lukuunottamatta) eivät kuitenkaan morkkaa nuoria naisia, jos heille kateellisia ovat?

Vierailija
105/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Niin, mitä siis ehdotat? Että naiset ryhtyisivät muistelemaan menneitä, ja...?

Heidän pitää ryhtyä kaksikymppisiksi ja nauttia siitä vanhempien miesten huomiosta. Ap:lla on tällainen jännä näkökulma, että kaksikymppisten tulee ratkaista nelikymppisten ongelma, vaikka se ei sillä oikeastaan poistukaan.

Vierailija
106/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori mies joka flirttaa vanhammallekin naiselle on puoleensavetävempi, kuin nössöt kanssaveljensä, jotka tuijottavat naisen ikää kireänä.

Vierailija
107/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin jo teini-ikäisenä, että en tule näyttämään nelikymppisenä yhtä hehkeältä kuin nuorena. Äitini oli kuvankaunis nuoruudessaan, mutta hänkin ikääntyi ja meille tyttärilleen neuvoi, että ulkonäön varaan ei pidä rakentaa yhtään mitään vaan on hankittava hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Siksipä nautinkin nuorena täysillä miesten huomiosta, hankin hyvän ammatin ja hyvän työpaikan, mutta koskaan en ole ollut kiinnostunut itseäni vanhempien miesten huomiosta. En edes nyt 55-vuotiaana. 

108/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Kuinka paljon enemmän? Ihan tietämättänikin yritin kyllä ottaa kaiken irti. Tosin ei se huomio kyllä nelikymppisenäkään romahtanut.

Mutta kummitytölleni muistutan kyllä, että kahta kannattaa välttää: liian nuorena sitoutumista ja setämiehiä.

109/253 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooo

Vierailija
110/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää niin että kaikki nelikymppiset eivät näytä hehkeiltä. Eivät kaikki kaksikymppisetkään näytä hehkeiltä. Onhan se totta että nuori on aina nuori mutta kenenkään elämä, romanttinen ja kiiihkeä, haluttu, ei lopu nelikymppisenä tai vanhempana. 

Vierailija
111/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Mä kyllä ainakin tajuan :) Olen 40 v. Toisaalta, en mä nyt niin hehkeä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
112/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio? Onkse joku elintärkeä vitamiini? En elä saadakseni miehiltä huomiolta. En onneksi ole ollut koskaan hehkeä, joten ei ole tuota ongelmaa. On tuo aviomies silti löytynyt. 

Vierailija
113/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan jo nyt 35-vuotiaana, etten enää näytä yhtä hehkeältä kuin 15 vuotta sitten, ulkoisesti. Tämä siitä huolimatta, että monet tutkimukset kertovat naisen olevan kauneimmillaan ja parhaimmillaan juuri noin 35-vuotiaana.

Olen kuitenkin tyytyväisempi elämääni nyt kuin 20-vuotiaana. Henkisesti olen tasapainoisempi ja enemmän sinut itseni kanssa. Tiedän, että fyysisesti suunta tästä eteenpäin on alaspäin, mutta se ei haittaa, se on elämää. Kaikki me aikanaan vanhetaan.

Mulla on jo lapset hankittu, eli ei tarvitse enää houkutella seksuaalisesti miehiä sankoin joukoin. Oma mieskin löytyy ja jos hän päättää vaihtaa nuorempaan, niin sitten hän ei ollutkaan arvoiseni ja ansaitsee mennä. Pärjään hienosti itseksenikin ja tosiaan lapset on jo saatu, joten ei senkään puolesta enää pakottavaa tarvetta ole miehelle. Mutta sellainen siis löytyy. :) Ja uskoisin, että kuitenkin vierelläni pysyy jatkossakin, mutta varmaahan mikään ei ole.

Se mikä on ollut kaikkein ilahduttavinta iän myötä, on että saan nyt selvästi enemmän arvostusta sekä naisilta että miehiltä kuin hyvin nuorena!

Omista kokemuksista sanoisin, että nuoria naisia esineellistetään ja arvotetaan ja vanhempia naisia kohdellaan ihmisinä. :)

Vierailija
114/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Pieniä virheitä tuossa jutussasi.

Totta , ikä puree sekä miehiin että naisiin.

Mutta molempiin keskimäärin yhtä pahasti.

Miehet vain luulottelevat itselleen ja toisilleen olevansa nuorekkaita tai sitten eivät todella välitä vaan uskottelevat että nuoren naisen kuuluu olla kiinnostunut vaikka ulkonäkö on repsahtanut.

Röyhkeys on miehinen ominaisuus.

Naiset ovat realisteja.

Poikkeuksiahan aina löytyy joka asiassa.

Vierailija
115/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny ihan teilatko ap:ta. Onhan olemassa esimerkkejä siitä miten iäkkäämpien miesten CHARMI puree nuoriin naisiin: Hugh Hefner, Rod Stewart, Donald Trump..

Ja kyse on nimenomaan siitä että he ovat komeita ja nuorekkaita, ei missään tapauksessa maineesta eikä rahasta 😉

Vierailija
116/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämässä on muutakin hauskaa kuin miesten huomio.

Enemmän mua ällistyttää joidenkin luulo, että naiset ovat elossa vain saadakseen miehiltä huomiota. Kyllä mä katson olemiseni ja elämiseni olevan paljon muutakin. Enimmäkseen ihan kaikkea muuta kuin jonkun randomin äijän mahdollinen läähätys perääni.

Vierailija
117/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45-vuotias nainen ja ymmärrän hyvin etten ole yhtä hehkeä kuin parikymppisenä. Ap ei ole vielä ymmärtänyt samaa omalta kohdaltaan

Vierailija
118/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat mielestäni kauneimmillaan kypsinä aikuisina ja yleensä sellainen alkaa näkyä vasta kolmenkympin jälkeen. Ulkonäöllä on varsin vähän merkitystä vaan kyse on enemmänkin olemuksesta.

Vierailija
119/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun joskus baareissa käy, huomiota miehiltä saa paljon enemmän kuin 10-15 vuotta sitten. Ihmettelen itsekin, miksi nuoret miehet juoksevat tämmöisen pullukan perheenäidin perässä. Ehkä siksi että itse en ole heistä lainkaan kiinnostunut, vaan olen tullut baariin pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Eli itselleni on käynyt vähän päinvastoin. 

Vierailija
120/253 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap että edes nuoret alle parikymppiset ei näytä hehkeiltä jos eivät pidä huolta itsestään? Makkaroita roikkuu,naama turpee,hiukset kun petolinnun perse,huono iho,läskiperse ja pätee ihan molempiin sukupuoliin.

Kyllä se on elintavat ja itsestään huolehtiminen mitkä siihen ulkonäköön vaikuttavat.