Enjo-kokemuksia
Hei!
Onko kenelläkään kokemuksia Enjo-tuotteista? Olin eilen Enjo-kutsuilla kuuntelemassa esittelyä. Myyjä korosti koko ajan sitä, miten tärkeää on kemikaaleista vapaa koti ja miten turhaa on siivota kotia valtavalla kemikaalimäärällä. Ratkaisun tähän tarjoaa Enjo-mikrokuitu, joka kuulemma pelkän kylmän veden avulla puhdistaa kaiken tiskeistä wc-pyttyyn asti puhtaammaksi kuin perinteinen lämpimään veteen ja puhdistusaineisiin perustuva siivous.
Myyjän perussanomasta olen samaa mieltä - turhaa kemikaalikuormaa on hyvä välttää. Uskon johonkin pisteeseen asti senkin, että hyvä mikrokuitu riittää moneen siivoustarpeeseen. Mutta se, että ratkaisuksi turvallisempaan siivoukseen minulle tarjotaan noin 700 euron pakettia, joka sisältää pääasiassa samaa mikrokuitukangasta muutamalla eri pintavaihtoehdolla lukemattomissa eri muodoissa (koska joka siivouskohteeseen totta kai halutaan eriväriset viisi erikokoista rättiä / sientä / kinnasta tms.), tuntuu TÖRKEÄLTÄ. Ihanko oikeasti ihmiset ovat näin helposti huijattavissa? Siis 700 euroa siitä hyvästä, että pääsen puunaamaan kotiani mikrokuidulla ja kylmällä vedellä?
Korostan vielä, että varmasti ovat hyviä tuotteita, mutta järki käteen hyvät ihmiset.
Tolla samalla hinnalla saa superhyberhyvän höyrypesurin ja taatusti tulee puhdasta