Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joista sinua on syytetty vaikka olet ollut syytön?

Vierailija
14.06.2016 |

Sain joskus teininä valitusta vanhemmilta että olin lähettänyt loukkaavia viestejä eräälle äidin kaverille. En todellakaan ollut, en edes tiennyt hänen sähköpostia tai puhelinnumeroaan. Sain silti valitusta asiasta ja käskettiin lopettaa. Tällä naisella oli (on varmaan vieläkin) kaikkia mahdollisia mielenterveysongelmia, skitsofreniaa ynnämuuta kevyttä ja asui jossain hoitokodissa, silti minä olin vanhempienkin edessä syyllinen että olin lähetellyt tälle naiselle kaikkea, vanhemmille ei tullut mieleenkään että tämä nainen olisi voinut keksiä omiaan vaikka se soitteli äidillenikin usein ihan sekavia puheluita.

Onhan niitä varmasti muitakin tapauksia mutta tää tuli ensimmäisenä mieleen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mt-ongelmainen nainen alkoi junassa syyttää, että olin tuijottanut hänen tissejään, kun katselin ikkunasta ulos.

Vierailija
42/45 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on lavastettu varkaaksi työpaikalla, vaikka taatusti olen syytön. Sitä asiaa ei koskaan selvitetty työpaikalla, eikä missään muuallakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upiti up!

Vierailija
44/45 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella matematiikan opettajani syytti minua vastauskirjansa varastamisesta. Olin kuulemma mennyt opettajien huoneeseen tonkimaan hänen henkilökohtaisia tavaroitaan ja vienyt kirjan samalla. Olin kiltti ja reipas opiskelija ja vaikka inhosinkin matikkaa ei olisi mieleenkään tullut tehdä jotain noin typerää. Silloin kuitenkin menetin hermoni ja sanoin opettajalle suorat sanat, ei tämä minua siltikään uskonut vaikka muillekkin opettajille asiasta kerroin :( muutaman viikon päästä samainen matikanopettaja raivosi luokallemme uudestaan kuinka olimme jälleen tunkeutuneet opettajien huoneeseen ja palauttaneet kirjan hänen laukkuunsa. Koulullamme oli siihen aikaan eräs todella mukava avustaja joka kertoi että oli itse löytänyt kirjan tämän matikan opettajan romujen seasta... Matikan opettaja väitti tätä valheeksi enkä koskaan saanut anteeksipyyntöä tapahtuneesta.

Vierailija
45/45 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 jatkaa, ilmeisesti epäily johtui siitä kun olin jutellut erään rinnakkaisluokkalaiseni kanssa ja näyttänyt missä kohtaa olemme matikankirjassa menossa. Tämä tyttö oli sitten omalle matikan opettajalleen ihmetellyt miksi he ovat niin paljon jäljessä meitä. Opettaja oli ilmeisesti maininnut tästä minun matikan opettajalleni joka veti asiasta omat johtopäätöksensä. Asiaan saattoi myös vaikuttaa se, että hän oli ollut vanhimman veljeni luokanvalvojana vuosia aiemmin ja veljeni oli teini-ikäisenä melko vaikea tapaus. Siksi varmaan vihannut myös meitä nuorempia sisaruksia vaikka olimme paljon rauhallisempia ja kiltimipä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän