Vierailija

Sain joskus teininä valitusta vanhemmilta että olin lähettänyt loukkaavia viestejä eräälle äidin kaverille. En todellakaan ollut, en edes tiennyt hänen sähköpostia tai puhelinnumeroaan. Sain silti valitusta asiasta ja käskettiin lopettaa. Tällä naisella oli (on varmaan vieläkin) kaikkia mahdollisia mielenterveysongelmia, skitsofreniaa ynnämuuta kevyttä ja asui jossain hoitokodissa, silti minä olin vanhempienkin edessä syyllinen että olin lähetellyt tälle naiselle kaikkea, vanhemmille ei tullut mieleenkään että tämä nainen olisi voinut keksiä omiaan vaikka se soitteli äidillenikin usein ihan sekavia puheluita.

Onhan niitä varmasti muitakin tapauksia mutta tää tuli ensimmäisenä mieleen.

• ylös 83
  • alas 0

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Äiti syytti minua lapsena jatkuvasti isäpuolen inhoamisesta ja häntä vastaan juonimisesta. Ja minä siis tykkäsin ukosta paljon. Saatoin vaikka puhelimessa puhua jostain pokemonista että se on ihan tyhmä ja läski, ja puhelusta pätkän salakuunnellut äiti hyökkäsi heti haukkumaan kun keksi että puhe oli tietty isäpuolesta.

Ihan älytöntä etenkin kun miettii että 10-vuotiaan piti kolmen kuukauden jälkeen vanhempien ilmoitettua erosta muuttaa uuden iskän luo eri paikkakunnalle ja jättää kaikki kaverit ja harrastukset. Vaikka olisinkin vähän oireillut niin olisi ollut ihan kohtuullista...

• ylös 117
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äiti syytti minua lapsena jatkuvasti isäpuolen inhoamisesta ja häntä vastaan juonimisesta. Ja minä siis tykkäsin ukosta paljon. Saatoin vaikka puhelimessa puhua jostain pokemonista että se on ihan tyhmä ja läski, ja puhelusta pätkän salakuunnellut äiti hyökkäsi heti haukkumaan kun keksi että puhe oli tietty isäpuolesta.

Ihan älytöntä etenkin kun miettii että 10-vuotiaan piti kolmen kuukauden jälkeen vanhempien ilmoitettua erosta muuttaa uuden iskän luo eri paikkakunnalle ja jättää kaikki kaverit ja harrastukset. Vaikka olisinkin vähän oireillut niin olisi ollut ihan kohtuullista...

Onpa uskottavaa. Etköhän muista itsellesi edullisen version ja äidillä oli joku hyvä syy epäilyilleen. Eroperheiden lapsilla on aina marttyyrinkruunu kutreilla mutta unohdetaan se äiti jonka elämä on mennyt palasiksi.

• ylös 4
  • alas 141
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onpa uskottavaa. Etköhän muista itsellesi edullisen version ja äidillä oli joku hyvä syy epäilyilleen. Eroperheiden lapsilla on aina marttyyrinkruunu kutreilla mutta unohdetaan se äiti jonka elämä on mennyt palasiksi.

Uhriutuva eronnut mamma spotattu.

• ylös 137
  • alas 3
Vierailija

Oli loukkaavaa, kun minua syytettiin jonkun tuntemattoman mummun kellon (muistaakseni se oli kello) varastamisesta eräässä helluntaiseurakunnassa, jossa nuorena kävin. Olin kyllä vilkas tyttö, mutta ei 15-vuotiasta kiinnosta vanhojen mummujen homeiset kellot. Ei sitten tullut mieleen, että kellosta olisi voinut olla kiinnostunut joku KAN-kodin (Kristillinen alkoholisti- ja narkomaanikoti) asukki tai erään vähemmistön edustajat, joilla on kontakteja myydäkin se eteenpäin? Ehkä syyllistyn nyt itse samaan kuin tuo mummo, mutta eiköhän nuo esittämäni vaihtoehdot ole todennäköisempiä. Minua taisi kiinnostaa lähinnä meikit ja pojat tuolloin. Ripsivärin käyttäjänä olin toki epäilyttävä kyseisessä seurakunnassa. Ripsivärin käyttäjiltä kiellettiin pääsy nuorisokuoroon.

Vaikea ottaa noita lahkoja tosissaan näin aikuisiällä.

• ylös 101
  • alas 1
Vierailija

Olen kuulemma yrittänyt iskeä erästä tyyppiä, vaikka en ole koskaan ollut kys. hyypiöstä millään tavalla kiinnostunut. Ei oikein nappaa harhainen alkoholisti, jolla on useita mielenterveysongelmia.

• ylös 59
  • alas 0
Vierailija

Koulussa joku oli askarrellut rivon nukkehahmon luokkaan, ja jostain syystä opettaja sai päähänsä, että minä olin ollut asialla. Olin koulukiusattu ja luulen, että joku kiusaajistani oli väittänyt opettajalle minun tehneen työn. Tunsin oloni todella kaltoin kohdelluksi. Sen lisäksi, että minua kiusattiin, syytettiin minua aiheetta. Pyynnöistäni huolimatta opettaja ei kertonut, miksi juuri minua syytettiin.

• ylös 79
  • alas 0
Vierailija

Joskus 9-10 vuotiaana löysin uimahallista pukuhuoneen lattialta naisten kellon ja vein sen uimahallin toimistoon/lipunmyyntiin että löysin tälläisen tuolta pukuhuoneen lattialta. Se ukko siellä kassalla alkoi tenttaamaan syyttävään sävyyn että MISTÄ LÖYSIT? MISTÄ LÖYSIT? SIIS MISTÄ SÄ TÄN LÖYSIT? Mitä vittua? Se toisteli samoja kysymyksiä ja selitin sille vaikka miten kauan että se oli tuolla pukuhuoneen lattialla ja ajattelin tuoda tänne jos joku on hukannut sen ja tulee sitä kysymään. En mä sitä varmaan olisi tuonut sinne jos olisin sen aikoinut varastaa. Voi vittu!

• ylös 120
  • alas 0
Vierailija

Raiskaus. Naisella poikaystävä ja tuli katumapäälle kun jäi kiinni. En saanut tuomiota.

• ylös 60
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raiskaus. Naisella poikaystävä ja tuli katumapäälle kun jäi kiinni. En saanut tuomiota.

Voi vittu mikä lortto, miten kehtaa? Näitä perättömiä raiskauksia ilmoitetaan yllättävän paljon. Saavat varmaan jotain tyydystä siitä että saavat pilattua miehen maineen, vähän korvauksia ja oma kultamussukka ei saa tietää pettämisestä mitään. Onneksi oikeus oli puolellasi!

• ylös 70
  • alas 6
Vierailija

Mua on useampaan kertaan epäilty ja syytetty näpistämisestä, erityisesti teini-ikäisenä. Kärsin pakko-oireisesta häiriöstä ja mulla saattaa kulua kaupassa pari tuntia niin etten lopultakaan kykene tekemään päätöstä ja poistun ostamatta mitään. Tämä ilmeisesti on nähty epäilyttävänä ja olen joutunut ihan liian monta kertaa syyttömänä tylytetyksi ties missä takahuoneissa. Enää en suostuisi tuollaiseen, sanoisin vaikka vaan että en ole varas, toivottaisin hyvää päivänjatkoa ja lähtisin.

• ylös 76
  • alas 0
Vierailija

Entinen poikaystävä oli harhainen ja syytti minua epärehellisyydestä ja pettämisestä. Jotenkin kai telepaattisesti petin häntä useiden miesten kanssa, olin näet lähes aina kotona.

• ylös 44
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koulussa joku oli askarrellut rivon nukkehahmon luokkaan, ja jostain syystä opettaja sai päähänsä, että minä olin ollut asialla. Olin koulukiusattu ja luulen, että joku kiusaajistani oli väittänyt opettajalle minun tehneen työn. Tunsin oloni todella kaltoin kohdelluksi. Sen lisäksi, että minua kiusattiin, syytettiin minua aiheetta. Pyynnöistäni huolimatta opettaja ei kertonut, miksi juuri minua syytettiin.

Pässinpää opettaja. Ei uskoisi että noilla älyn lahjoilla pääsee kouluttautumaan opettajaksi.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus 9-10 vuotiaana löysin uimahallista pukuhuoneen lattialta naisten kellon ja vein sen uimahallin toimistoon/lipunmyyntiin että löysin tälläisen tuolta pukuhuoneen lattialta. Se ukko siellä kassalla alkoi tenttaamaan syyttävään sävyyn että MISTÄ LÖYSIT? MISTÄ LÖYSIT? SIIS MISTÄ SÄ TÄN LÖYSIT? Mitä vittua? Se toisteli samoja kysymyksiä ja selitin sille vaikka miten kauan että se oli tuolla pukuhuoneen lattialla ja ajattelin tuoda tänne jos joku on hukannut sen ja tulee sitä kysymään. En mä sitä varmaan olisi tuonut sinne jos olisin sen aikoinut varastaa. Voi vittu!

Tästä lähtien kävelet ohi jos joku kaipaa apua. Mitä suotta hankkia itselle vaikeuksia.

• ylös 25
  • alas 8
Vierailija

Kun olin 12 tai 13v meille tuli joku talon naisista rimputtamaan ovikelloa, etta olin muka rikkonut jonkun lapsen kolmipyoran pihalla. En todellakaan tieda miksi ja kuka tammoisen jutun oli naiselle kertonut. Onneksi oma aitini uskoi minua, mutta muistan kuinka pelottavaa se oli.....

• ylös 48
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien kävelet ohi jos joku kaipaa apua. Mitä suotta hankkia itselle vaikeuksia.

Niinhän tuo tuppaa nykyään menemään ettei kannata sotkeutua mihinkään.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Olen joutunut putkaan epäiltynä taposta.
Pelotti ihan hurjasti vaikka tiesinkin olevani syytön. Tästä on siis todella kauan aikaa ja satuin vain sopimaan kuvaukseen ja olemaan väärässä paikassa väärään aikaan :D

• ylös 63
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua on useampaan kertaan epäilty ja syytetty näpistämisestä, erityisesti teini-ikäisenä. Kärsin pakko-oireisesta häiriöstä ja mulla saattaa kulua kaupassa pari tuntia niin etten lopultakaan kykene tekemään päätöstä ja poistun ostamatta mitään. Tämä ilmeisesti on nähty epäilyttävänä ja olen joutunut ihan liian monta kertaa syyttömänä tylytetyksi ties missä takahuoneissa. Enää en suostuisi tuollaiseen, sanoisin vaikka vaan että en ole varas, toivottaisin hyvää päivänjatkoa ja lähtisin.

Se voi lisätä epäilyksiä ja voivat soittaa poliisit paikalle. Onko sinulla mahdollisuutta saada lääkärintodistusta jossa mainitaan pakko-oireinen häiriö? Voisit näyttää todistusta aina kun sinua epäillään ja jos eivät silti usko nosta syyte kunnianloukkauksesta.

• ylös 36
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.