Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tasa-arvoiset naiset tarjoa miehille?

Vierailija
14.06.2016 |

Naiset on Suomessa ajavinaan tasa-arvoa mutta vain kun itselle sopii. Aina sitten kuitenkin miehen pitäisi tarjota illalliset ja kaikki. Eihän nämä feministit kuitenkaan koskaan ole miehelle tarjonneet vaikka pitäisi jos on tasa-arvo. Mitenkä selitätte tämän feministit?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa, että ap ei ota sanojaan takaisin senttiäkään, vaikka tähän ketjuun ilmoittautuisi sata naista, jotka maksavat itse ja/tai tarjoavat miehelle? Mitä mieltä tällaisessa "keskustelussa" on?

Sillä ei ole mitään merkitystä tarjoaako kaverille tai miehelleen. Vaan tarjoaako ensimmäisillä treffeillä miehelle.

Vierailija
62/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa, että ap ei ota sanojaan takaisin senttiäkään, vaikka tähän ketjuun ilmoittautuisi sata naista, jotka maksavat itse ja/tai tarjoavat miehelle? Mitä mieltä tällaisessa "keskustelussa" on?

Tottakai naiset mielellään ilmoittautuvat ketjuissa kaiken maksaviksi. Todellisuudessa miehen pisteet laskevat tai mystisesti eivät ainakaan nouse jos mies ei availe ovia, maksa laskua eikä tarjoa naiselle tuolia kuten kuningatterelle. Mystistä kaikkia miten ne pisteet laskee.

Pitkin hampain maksatte laskunne ja eikun eteenpäin etsimään auliimpaa elättäjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tasapuolisuuteen olen pyrkinyt treffaillessa, välillä maksaa mies, välillä minä ja toisinaan maksetaan kumpikin omamme. Se, miten milloinkin tehdään, riippuu paljon myös miehestä.

Aloittajalle tulee oletettavasti suurena yllätyksenä se tieto, että maailmassa on myös niitä miehiä, jotka ehdottomasti haluavat maksaa treffeillä, ainakin ensimmäisillä. Jotkut jopa loukkaantuvat jos nainen alkaa rahaa tyrkyttämään. Tällaisen miehen mä olen saattanut kutsua kotiini iltaa istumaan, jolloin on käynyt luontevasti se, että häntä odottaa herkullinen ateria ja viini, jotka minä tarjoan.

Suosittelisin aloittajaa varautumaan ekoilla treffeillä ainakin kahvikupin tarjoamiseen. Ja tarjoa se hyvillä mielin. Ties vaikka se nainen seuraavilla treffeillä tarjoaisi sulle jo enemmän.

Kaikki miehet eivät halua maksullista seuralaista. Ikinä en ole maksanut ekenekään juomia enkä ruokia eikä ole koskaan ollut ongelmia saada seuraa.

Onneksi ei ole ollut epäonnea tavata sinunkaltaista ihmistä.

Eli haluatko sinä siis naisen, joka tarjoaa aina miehelle ilman minkäänlaista vastavuoroisuutta, kun tällainen minunkaltaiseni tasapuolisuuden kannattaja ei kelpaa? Jos niin, sitten on varmasti hyvä, etteivät meidän tiemme ole kohdanneet. Minulle kun ei tosiaan ole ongelmia sen enempää tarjota miehelle, maksaa omiani kuin hyväksyä miehen tarjoaminen.

Sinunkaltaisestasi miehestä tosin en varmaan kauheasti pitäisi. En arvosta sitä, että nimittelet maksulliseksi naista sillä perusteella, että hän hyväksyy sen, että mies ehdottomasti haluaa tarjota eikä nosta asiasta metakkaa treffeillä. Minusta olisi epäkohteliasta alkaa riitelemään siinä vaiheessa, kun mies on tehnyt täysin selväksi että hän haluaa tarjota ja on pyytänyt, että laitan lompakkoni pois, kun olen tarjoutunut maksamaan edes oman osuuteni. Jos tämä tekee minusta maksullisen naisen, olen iloinen, ettemme me ole koskaan osuneet treffeille keskenämme.

- 20 -

Vierailija
64/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kannatan tasa-arvoa, mutta olen myös vanhanaikainen. Mielestäni miehen kuuluu maksaa ensitreffeillä, sen jälkeen ei ole mitään väliä kuka maksaa ja mitä.

Olen ollut aina huono siinä, että molemmat maksaisi omansa, mieluummin tasataan jotenkin toisin, ilman, että tehdään siitä numeroa.

Olet myös huono myöntämään olevasi miehiä riistävä loinen. Päätä jo, tasanko täällä eletään vai "pikkaisen kumminkin miesten panoksella"!

Nainen on miehelle ihana palkinto josta pitää maksaa, mutta ei nainen toki maksullinen ole?

Ajatella, siitä huolimatta olen parisuhteessa miehen kanssa, koska miespolo suostuu elämään tällaisen loisen kanssa. Mitä se kertookaan siitä miehestä?

Ja vieläkin mies maksaa välillä, jos mennään vaikka ulos syömään. Mä taas maksan meidän yhteisen asuntolainan parempituloisena, mutta sitähän ei lasketa.

Vierailija
65/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naiset mielellään ilmoittautuvat ketjuissa kaiken maksaviksi. Todellisuudessa miehen pisteet laskevat tai mystisesti eivät ainakaan nouse jos mies ei availe ovia, maksa laskua eikä tarjoa naiselle tuolia kuten kuningatterelle. Mystistä kaikkia miten ne pisteet laskee.

Pitkin hampain maksatte laskunne ja eikun eteenpäin etsimään auliimpaa elättäjää?

Sanopa, miksi avasit tämän ketjun, jos kerran tiedät, miten asiat ovat ja päinvastaisen vakuuttaminen ei merkitse sinulle mitään? Mitä saat tästä jankkaamisesta?

Vierailija
66/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös olemassa ihmisiä, jotka eivät periaatteesta tervehdi toista ensin, koska he odottavat, että se toinen sanoo ensin päivää. Sitten itketään vauvapalstalla, kun toiset ei ikinä tervehdi. Jos se tervehtimistä odottava on mies, niin siinä tapauksessa vedetään Heli Vaaranen kommenttiin mukaan.

Täysin eri asia.

On eri asia tervehtiä jotain kun ruveta maksamaan jollekkin ruokia ja juomia.

Mies käy yleensä kymmenillä treffeillä ennen kuin se pääsee edes sinne toiselle treffeille sen yhden naisen kanssa. Tulee aika helvetin kalliiksi ostelle ruokia kaikille naisille. Eikä ole pienintäkään takausta että se yksikään nainen maksaisi niillä toisillakaan treffeillä miehen ruokia. Itseasiassa ERITTÄIN harva nainen maksaa. Oikeastaan kukaan ei maksa. Mikään vaatimus maksamisesta kaataa suhteen alun välittömästi.

Höpö höpö. Kukaan mies ei käy kymmenillä ensimmäisillä treffeillä. Miksi sinä ostat ruokia? Eikö pelkkä kahvi riitä? Jos nainen on sinusta kiinnostunut, kyllä se lähtee kahville vaikka sanoisit, että jos vaikka maksetaan kumpikin omat ostokset näin ekalla kerralla. Vai pyydätkö sinä ulos naisia, joita et tunne etkä tiedä mitään? Entä jos jatkossa keskityt eneään laatuun kuin määrään?

Vierailija
67/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa eilen katselin yhden ravintolan terassilla kun keski-ikäinen pariskunta oli syömässä. Mies haki naiselle juoman, sitten salaatin, sitten huovan polville kun oli vähän kylmä. Muutenkin mies vaikutti herrasmieheltä. Laskivat siinä huovan kohdalla jo ilmeisesti huomaavaisuuderta leikkiä, koskapa nainen elehti humoristisesti kuin prinsessa. Ravintola oli sellainen, jossa maksettiin lähtiessä, ja nämä sattuivat meidän eteemme. Nainen maksoi eikä asiasta edes keskusteltu.

Eli asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin jotkut näkyvät ajattelevan.

Vierailija
68/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä tarjoaako kaverille tai miehelleen. Vaan tarjoaako ensimmäisillä treffeillä miehelle.

Voi minua, kylläpä käyttäydyin tökerösti silloin 1983, kun en älynnyt tarjota miehelle ensitreffeillämme vaikka pyysin hänet ulos. Kaikki on pilalla :(

Vierailija
69/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan tasa-arvoa.

Ja ainakin nyt on sellainen tilanne, että minulla on, vaikka olen itsekin pienituloinen, paremmat mahdollisuudet maksaa meidän elämästä (ruuat ja muu tarpeellinen) niin maksan mielelläni. Minusta on kiva olla hyödyksi ja avuksi.

Annan myös miehelle rahaa lainaan aina, jos vain pystyn. Periaatteella, että maksaa sitten, kun pystyy ja jos ei pysty, niin sekin on ok.

Mies maksaa elämisestä aina silloin, kun hänellä itsellään on varaa.

Minä uskon, että kun laittaa hyvän kiertämään, se myös palautuu joskus takaisin itselle. 😊

Vierailija
70/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Tasapuolisuuteen olen pyrkinyt treffaillessa, välillä maksaa mies, välillä minä ja toisinaan maksetaan kumpikin omamme. Se, miten milloinkin tehdään, riippuu paljon myös miehestä.

Aloittajalle tulee oletettavasti suurena yllätyksenä se tieto, että maailmassa on myös niitä miehiä, jotka ehdottomasti haluavat maksaa treffeillä, ainakin ensimmäisillä. Jotkut jopa loukkaantuvat jos nainen alkaa rahaa tyrkyttämään. Tällaisen miehen mä olen saattanut kutsua kotiini iltaa istumaan, jolloin on käynyt luontevasti se, että häntä odottaa herkullinen ateria ja viini, jotka minä tarjoan.

Suosittelisin aloittajaa varautumaan ekoilla treffeillä ainakin kahvikupin tarjoamiseen. Ja tarjoa se hyvillä mielin. Ties vaikka se nainen seuraavilla treffeillä tarjoaisi sulle jo enemmän.

Äitini on erittäin varakkaasta suvusta ja aikoinaan sanoi, että herrasmies, jolla EI ole taka-ajatuksia, hyväksyy kyllä sen, että nainen haluaa treffeillä maksaa itse. 

Minä en ole koskaan arvioinut ihmisiä tämän perusteella. Kokemukseni mukaan tämä on myös kulttuuriin liittyvä juttu, ei aina siihen, että onko toisella taka-ajatuksia taikka ei. Itse tosiaan tarjoudun maksamaan, mutta en ala riitelemään, jos mies ehdottomasti haluaa maksaa. Se, onko miehellä taka-ajatuksia minun suhteeni tällä perusteella, selvinnee sitten myöhemmässä vaiheessa.

- 20 -

Vierailija
71/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi minua, kylläpä käyttäydyin tökerösti silloin 1983, kun en älynnyt tarjota miehelle ensitreffeillämme vaikka pyysin hänet ulos. Kaikki on pilalla :(

Sun on nyt erottava miehestäsi :( Ainoa vaihtoehto

Vierailija
72/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen pyytänyt miehen ulos, olen myös maksanut. Tosin tällöin mies on ollut köyhä.

Niin niin, mutta naiselle pitää maksaa, vaikka tämä ei olisi köyhäkään

Vierailija
73/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös olemassa ihmisiä, jotka eivät periaatteesta tervehdi toista ensin, koska he odottavat, että se toinen sanoo ensin päivää. Sitten itketään vauvapalstalla, kun toiset ei ikinä tervehdi. Jos se tervehtimistä odottava on mies, niin siinä tapauksessa vedetään Heli Vaaranen kommenttiin mukaan.

Täysin eri asia.

Mies käy yleensä kymmenillä treffeillä ennen kuin se pääsee edes sinne toiselle treffeille sen yhden naisen kanssa. Tulee aika helvetin kalliiksi ostelle ruokia kaikille naisille. Eikä ole pienintäkään takausta että se yksikään nainen maksaisi niillä toisillakaan treffeillä miehen ruokia. Itseasiassa ERITTÄIN harva nainen maksaa. Oikeastaan kukaan ei maksa. Mikään vaatimus maksamisesta kaataa suhteen alun välittömästi.

Höpö höpö. Kukaan mies ei käy kymmenillä ensimmäisillä treffeillä. Miksi sinä ostat ruokia? Eikö pelkkä kahvi riitä? Jos nainen on sinusta kiinnostunut, kyllä se lähtee kahville vaikka sanoisit, että jos vaikka maksetaan kumpikin omat ostokset näin ekalla kerralla. Vai pyydätkö sinä ulos naisia, joita et tunne etkä tiedä mitään? Entä jos jatkossa keskityt eneään laatuun kuin määrään?

Et taida tietää miesten elämästä mitään?

Onko sinulla mitään tietoa siitä kuinka montaa naista miehen pitää esim. iskeä ennen kuin mies saa vaistakaikua? Luku on ERITTÄIN suuri.

Sama periaate kuin naisilla ei vain toimi miehillä jos ei halua olla yksin loppuelämää.

Miehen pitää olla aktiivinen.

Samalla pitää osata väistää ne naiset jotka yrittää loisia miehen rahoilla.

Monikin mies joutuu käymään kymmenillä treffeillä. Minäkin tiedän monta miestä jotka tässä parin vuoden sisällä kun ovat olleet sinkkuja. Naisen etsintä on ollut kuin työtä. Sitä ollaan oltu Tinderin lisäksi lähes jokaisessa deittisovelluksessa mitä on. Sen lisäksi jokaisessa deittisivustossa Suomessa mitä vaan löyty ja sen lisäksi naisia etsitiin aktiivisesti baareista, kaverit parittivat jne.

Miehet kävivät treffeillä pe,la,su. Sitten noin ollaan joka viikko niin kauan kuin oikea nainen löytyy. Monesti vielä arkenakin ne tapasi naisia.

Se on ihan työtä.

Miehille naisia ei tipu taivaista.

Naiset voivat vain kävellä baariin ja sanoa vastaantulevalle miehelle että haluatko lähteä mukaan niin mies lähtee. Nainen voi myös tehdä treffipalstalle ilmoituksen ja hän saa heti satoja vastauksia saman päivän aikana. Mies ei saa ayhtäkään.

Vierailija
74/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonlapsi kirjoitti:

Minä kannatan tasa-arvoa.

Ja ainakin nyt on sellainen tilanne, että minulla on, vaikka olen itsekin pienituloinen, paremmat mahdollisuudet maksaa meidän elämästä (ruuat ja muu tarpeellinen) niin maksan mielelläni. Minusta on kiva olla hyödyksi ja avuksi.

Annan myös miehelle rahaa lainaan aina, jos vain pystyn. Periaatteella, että maksaa sitten, kun pystyy ja jos ei pysty, niin sekin on ok.

Mies maksaa elämisestä aina silloin, kun hänellä itsellään on varaa.

Minä uskon, että kun laittaa hyvän kiertämään, se myös palautuu joskus takaisin itselle. 😊

Nainen ei ikinä kelpuuttaisi sitä, että saisi rikkaalta mieheltä rahaa lainaan, ei edes sillä periaatteella, että maksaa jos joskus pystyy

Vierailija
75/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on erittäin varakkaasta suvusta ja aikoinaan sanoi, että herrasmies, jolla EI ole taka-ajatuksia, hyväksyy kyllä sen, että nainen haluaa treffeillä maksaa itse. 

Minä en ole koskaan arvioinut ihmisiä tämän perusteella. Kokemukseni mukaan tämä on myös kulttuuriin liittyvä juttu, ei aina siihen, että onko toisella taka-ajatuksia taikka ei. Itse tosiaan tarjoudun maksamaan, mutta en ala riitelemään, jos mies ehdottomasti haluaa maksaa. Se, onko miehellä taka-ajatuksia minun suhteeni tällä perusteella, selvinnee sitten myöhemmässä vaiheessa.

- 20 -

Ei ole mitään kulttuuria että miehen pitäisi maksaa. Älä keksiä omiasi

Vierailija
76/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri asia.

Et taida tietää miesten elämästä mitään?

Onko sinulla mitään tietoa siitä kuinka montaa naista miehen pitää esim. iskeä ennen kuin mies saa vaistakaikua? Luku on ERITTÄIN suuri.

Sama periaate kuin naisilla ei vain toimi miehillä jos ei halua olla yksin loppuelämää.

Miehen pitää olla aktiivinen.

Samalla pitää osata väistää ne naiset jotka yrittää loisia miehen rahoilla.

Monikin mies joutuu käymään kymmenillä treffeillä. Minäkin tiedän monta miestä jotka tässä parin vuoden sisällä kun ovat olleet sinkkuja. Naisen etsintä on ollut kuin työtä. Sitä ollaan oltu Tinderin lisäksi lähes jokaisessa deittisovelluksessa mitä on. Sen lisäksi jokaisessa deittisivustossa Suomessa mitä vaan löyty ja sen lisäksi naisia etsitiin aktiivisesti baareista, kaverit parittivat jne.

Miehet kävivät treffeillä pe,la,su. Sitten noin ollaan joka viikko niin kauan kuin oikea nainen löytyy. Monesti vielä arkenakin ne tapasi naisia.

Se on ihan työtä.

Miehille naisia ei tipu taivaista.

Naiset voivat vain kävellä baariin ja sanoa vastaantulevalle miehelle että haluatko lähteä mukaan niin mies lähtee. Nainen voi myös tehdä treffipalstalle ilmoituksen ja hän saa heti satoja vastauksia saman päivän aikana. Mies ei saa ayhtäkään.

Kannattaisiko vähän valkata niitä treffattavia eikä lähteä jokaisen kanssa, joka vain suostuu lähtemään?

Lisäksi epätoivoisuus on asia, joka ainakin mulla lakkauttaa orastavankin kiinnostuksen saman tien, mä haluan olla spesiaali enkä vain joku, jonka onnistuu saamaan.

Vierailija
77/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kannatan tasa-arvoa, mutta olen myös vanhanaikainen. Mielestäni miehen kuuluu maksaa ensitreffeillä, sen jälkeen ei ole mitään väliä kuka maksaa ja mitä.

Olen ollut aina huono siinä, että molemmat maksaisi omansa, mieluummin tasataan jotenkin toisin, ilman, että tehdään siitä numeroa.

Et voi olla tasa-arvon kannalla ja vanhanaikainen samaan aikaan. Ne ovat toisensa poissulkevia asioita.

Ei sulje. Ei tasa-arvo tarkoita sitäkään, että unohdetaan käytöstavat.

Voitaisiin kuitenkin unohtaa toista sukupuolta sortavat "käytöstavat"

Vierailija
78/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministeistä en tiedä. Itse olen tasa-arvon kannalla. Tarjoan aika useinkin miehelle. Mies on tarjonnut myös paljon minulle. Tosi harvoin maksetaan erikseen omat. 

Mitä feminismi mielestäsi tarkoittaa jos ei tasa-arvoa? Feminismi ei ole sovinismin vastakohta.

En pidä feminismistä käsitteenä kielellisesti tai aggressiivisen väritteensä vuoksi. Olen ihmisarvon kannattaja ja hyväksyn sukupuoliset erityispiirteet enkä yritä kieltää niitä.

Palstan miesasiamiehet on siis jo aivopesseet sut? Hyvin on oppi mennyt perille.

En ole tuo jolle vastasit, mutta pakko sotkeentua, sillä olen täysin samaa mieltä ihmisarvosta. Joten miten miesasiamiesten aivopesu tähän liittyy? Jos ei allekirjoita feminismiä on miesasiamiesten aivopesemä tai muuten miesasianainen?

Olet siis feministien lailla tasa-arvon ja yhtäläisen ihmisarvon kannattaja, mutta et allekirjoita feminismiä? Sorry, mutta avaisitko vähän?

Feminismi ei aja tasa-arvo.

Ja tää kommentti oli sitä aivopesua.

Feminismi ei aja tasa-arvoa vaan naisen asemaa ja esim. Suomessa, missä on jo sukupuolten välinen tasa-arvo, se ajaa naisen erityisasemaa.

Löytyykö todisteita tästä erityisaseman ajamisesta? Miesasiamiehet esittävät suuria syytöksiä, näyttöä ei löydy.

Estetään miestutkimuksen rahoittamista, ei ajeta sukupuolineutraalia maanpuolustusta, estetään miesten pääsyä tiettyihin toimiin ja elimiin. Vouhkataan naisille samaa euroa kuin miehille vaikka panos työelämään on selvästi pienempi.

-feministit eivät päätä rahoituksesta, rahoitukset myönnetään valtion toimesta. Jos valtio katsoo että miestutkimusta ei kannata rahoitaa, kannattaa ehkä pohtia syitä

-Suurin osa tuntemistani feministeistä toivoo että maanpuolustus muutettaisiin tasa-arvoisemmaksi

-Viittaatko elimillä esimerkiksi tasa-arvolautakuntaan? Sinnehän otettaisiin miehiä ihan mieluusti, mutta kun pätevimmät hakijat ovat sattuneet olemaan naisia. Naisasialiiton unioni taas ei voi ottaa miehiä koska järjestö on perinteisesti keskittynyt tuomaan nimen omaan naisten ääntä kuuluville.

-työpanos on pienempi vain koska valtio ei tue tarpeeksi esimerkiksi yksinhuoltajaäitejä, lapset rajoittavat naisen urakehitystä. Tämän vuoksi puheet naisen eurosta ovat oikeutettuja.

Vierailija
79/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tasa-arvon kannalla ja vanhanaikainen samaan aikaan. Ne ovat toisensa poissulkevia asioita.

Ei sulje. Ei tasa-arvo tarkoita sitäkään, että unohdetaan käytöstavat.

Miten käytöstavat siihen liittyy miten paljon nainen luulee huvituksiaan maksattavan miehellä?

Vierailija
80/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun on nyt erottava miehestäsi :( Ainoa vaihtoehto

No voi että, se kun on niin hyvä mies. Jos minä nyt ensin annan miehen syödä, niin ilmoitus ei mene heti tajuntaan. Onneksi tein tänään normaalia parempaa ruokaa.