Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ei palauta tavaroitani!

Vierailija
14.06.2016 |

Mikä ihme neuvoksi? Tavaroiden palautuksesta sovittiin jo viime viikolla alustavasti ja tänään olisin niitä menossa parin kaverin kanssa hakemaan. Ex vaan ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Hauskan tavan keksi vielä ärsyttää vielä viimeisen kerran. Mitä tämmöisessä tilanteessa kannattaisi tehdä? Laitoin miehen äidille viestiä, hänkään ei vastaa...
Niin ja miksi ihmiset tekee noin? Miksei eroa voi hoitaa siististi vaan exän elämästä pitää tehdä helvettiä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä tavaroita voi ottaa heti, kun lähtee? Jos yhtään aavistaa, että ex on lapsellinen nulikka.

Vierailija
2/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin voi pyytää mukaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei niitä tavaroita voi ottaa heti, kun lähtee? Jos yhtään aavistaa, että ex on lapsellinen nulikka.

No en minä tällaista arvannut. Jos ex haluaa minusta omien sanojensa mukaan nopeasti eroon, miksi hän niitä tavaroita sitten panttaa? Erostakin on jo puoli vuotta, mutta riitaa tuli vasta nyt kun minä aloin tapailemaan uutta.

Ap

Vierailija
4/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia olet hautonut tavaroitasi exän nurkissa puoli vuotta?

Kamat haetaan viikon sisällä, tai ne lentää roskiin. Olisit järjestänyt itse itsellesi vuokravaraston ja muuttoauton ajoissa, niin et olisi ongelmissa nyt. Unohda tavarasi!

Vierailija
5/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tuskailen kun ex ei pyynnöistä huolimatta tule hakemaan tavaroitaan. Ja tuo samalla takaisin niitä mun tavaroita, jotka on vienyt

Vierailija
6/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama tilanne exän kanssa. Erottiin muka hyvissä väleissä ja exä lupasi, että saan pitää tietyt tavarat hänen luonaan tallessa, kun uudessa asunnossa ei ollut niille tilaa. Kun sovitusti aloin kysellä niiden perään puolen vuoden päästä, niin olinkin muka antanut ko. tavarat hänelle.

Mentiin sitten isäni kanssa ex tempore käymään exällä ja isäni läsnäollessa ei kehdannut kiukutella vaan antoi tavarat oikein hyväntuulisesti mukaan.

Jälkikäteen sain sitten taas viestejä, että olin käynyt muka uhkailemassa höntä ja varastanut hänen omaisuuttaan. Käskin tekeen rikosilmoituksen.

Erosta on nyt seitsemän vuotta aikaa ja vielä ei ole poliisia ovella näkynyt, exä jaksaa aina välillä vieläkin kertoa mulle ja yhteisille tutuille mun varkaudesta xD

Vierailija
7/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia olet hautonut tavaroitasi exän nurkissa puoli vuotta?

Kamat haetaan viikon sisällä, tai ne lentää roskiin. Olisit järjestänyt itse itsellesi vuokravaraston ja muuttoauton ajoissa, niin et olisi ongelmissa nyt. Unohda tavarasi!

Suurin osa tavaroista kuuluu koiralle, jota mies otti mielellään hoitoon eron jälkeenkin. Siis tähän täyskäännökseen saakka.

Ap

Vierailija
8/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonkun koiran kupin ja pedin takia olet valmis pahoittamaan mielesi? Unohda!

Vierailija
9/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on taas oikein vaikea ymmärtää sitä, että jos joku on ex, niin siltä odotetaan  ja oletetaan  kaikenlaista. "Voitko tuoda", "voitko hakea".... siis minkä ihmeen takia exän pitäisi olla jotenkin "palveluksessanne madam"?

Huolehtikaa itse omista rojuistanne.

Vierailija
10/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme neuvoksi? Tavaroiden palautuksesta sovittiin jo viime viikolla alustavasti ja tänään olisin niitä menossa parin kaverin kanssa hakemaan. Ex vaan ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Hauskan tavan keksi vielä ärsyttää vielä viimeisen kerran. Mitä tämmöisessä tilanteessa kannattaisi tehdä? Laitoin miehen äidille viestiä, hänkään ei vastaa...

Niin ja miksi ihmiset tekee noin? Miksei eroa voi hoitaa siististi vaan exän elämästä pitää tehdä helvettiä?

Ehkäpä se on rikki teidän erosta, eikä halua sua ja sun viittä parasta frendiä sinne ilkkumaan ja kikattelemaan. Opettele hoitamaan jotain asioita ilman poikakaveria, ilman exää, ilman kavereita tai äitiä. Siis ihan itse?

Vierailija
11/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se on rikki teidän erosta, eikä halua sua ja sun viittä parasta frendiä sinne ilkkumaan ja kikattelemaan. Opettele hoitamaan jotain asioita ilman poikakaveria, ilman exää, ilman kavereita tai äitiä. Siis ihan itse?

Ei voi mennä, kun ex on väkivaltainen. Viimeksi kun oltiin kaksin, ei käynyt kiinni sentään, mutta kunnon shown järjesti pihalla. Kavereideni läsnäolo taitaisi edes vähän pitää mölyjä mahassa.

Ap

Vierailija
12/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä tällaista arvannut. Jos ex haluaa minusta omien sanojensa mukaan nopeasti eroon, miksi hän niitä tavaroita sitten panttaa? Erostakin on jo puoli vuotta, mutta riitaa tuli vasta nyt kun minä aloin tapailemaan uutta.

Ap

No uusi poikakaveri voikin toimia sitten "koirankakattajana". Sääliksi käy jo etukäteen.

Vierailija
13/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mennä, kun ex on väkivaltainen. Viimeksi kun oltiin kaksin, ei käynyt kiinni sentään, mutta kunnon shown järjesti pihalla. Kavereideni läsnäolo taitaisi edes vähän pitää mölyjä mahassa.

Ap

Jos on väkivaltainen, niin unohda se koirankippo. Järki käteen nainen. Ehkä ei tosiaankaan halua tavata sinua.

Vierailija
14/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et puoleen vuoteen ole tavaroita tarvinnut, niin et tarvitse jatkossakaan. Halusit ilmeisesti oikein hieroa exän naamaan tietoa siitä, että sinulla on uusi.

Vierailija
15/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nyt en ymmärrä mikä vaiva se muka on laittaa tavarat kassiin ja ojentaa minulle? Kumminkin viime viikolla asia jo sovittu. Monta yhteistä vuotta ja sitten kohdellaan kuin roskaa...

Ap

Vierailija
16/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et puoleen vuoteen ole tavaroita tarvinnut, niin et tarvitse jatkossakaan. Halusit ilmeisesti oikein hieroa exän naamaan tietoa siitä, että sinulla on uusi.

Kummallisia olettamuksia teet vieraasta ihmisestä. Kai minä nyt saan mainita tapailevani uutta. Exä löysi kumminkin uuden jo kuukauden eromme jälkeen.

Ap

Vierailija
17/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä nyt en ymmärrä mikä vaiva se muka on laittaa tavarat kassiin ja ojentaa minulle? Kumminkin viime viikolla asia jo sovittu. Monta yhteistä vuotta ja sitten kohdellaan kuin roskaa...

Ap

Ehkä tämä on hyvä muistutus sinulle, ettei koko maailma pyöri sinun napasi ympärillä. Exälläsi on oma elämä ja omat menot. Ihan turha leikkiä marttyyria vain siksi, ettei se mies enää juokse sinun pillisi mukaan. Ja miksi juoksisi?

Kaikesta päätellen olet vedättänyt ukkoa löyhässä hirressä, käyttänyt koiranhoitajana (mies on ilmeisesti siitä sitten alkanut elättelemään toiveita siitä, että palaatte yhteen tmv.). Myös ne kuvaamasi raivarikohtaukset kertovat siitä, ettei teidän välit ole vielä lähestulkoonkaan selvät. Ainakaan hänen puoleltaan. Lopeta siis ambivalentti hengailu exäsi ympärillä, sillä se lähettää hänelle vain väärää signaalia. Te ette ole frendejä, eikä teistä tule sellaisia. Turha luulla muuta.

Vierailija
18/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä tämä on hyvä muistutus sinulle, ettei koko maailma pyöri sinun napasi ympärillä. Exälläsi on oma elämä ja omat menot. Ihan turha leikkiä marttyyria vain siksi, ettei se mies enää juokse sinun pillisi mukaan. Ja miksi juoksisi?

Kaikesta päätellen olet vedättänyt ukkoa löyhässä hirressä, käyttänyt koiranhoitajana (mies on ilmeisesti siitä sitten alkanut elättelemään toiveita siitä, että palaatte yhteen tmv.). Myös ne kuvaamasi raivarikohtaukset kertovat siitä, ettei teidän välit ole vielä lähestulkoonkaan selvät. Ainakaan hänen puoleltaan. Lopeta siis ambivalentti hengailu exäsi ympärillä, sillä se lähettää hänelle vain väärää signaalia. Te ette ole frendejä, eikä teistä tule sellaisia. Turha luulla muuta.

Huh, nyt kuulosti pahasti siltä että meni henkilökohtaisesti omiin tunteisiisi... :D

ohis

Vierailija
19/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huh, nyt kuulosti pahasti siltä että meni henkilökohtaisesti omiin tunteisiisi... :D

ohis

Voi olla. Kokemusta on näistä "rajattomista" tapauksista. Siis sellaisista, jotka eivät ymmärrä hyvällä jättää toista ihmistä rauhaan ja joiden röyhkeydellä ja itsekkyydellä ei ole mitään rajaa.

Niille on pakko laittaa selkeät rajat ja stoppi. Muuten taloudellinen, emotionaalinen ym. hyväksikäyttö ei lopu koskaan.

Vierailija
20/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kieltäytyä saa, jos ei halua koiraa hoitoon ottaa. Mitä ihmeen elättelyä yhteenpaluusta, jos exällä on uusi ja kuulemma minusta eroon pääseminen oli lottovoitto? En todellakaan haluaisi pitää exään mitään yhteyttä, enkä tule pitämäänkään sen jälkeen kun tavarat takaisin saan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän