Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ei palauta tavaroitani!

Vierailija
14.06.2016 |

Mikä ihme neuvoksi? Tavaroiden palautuksesta sovittiin jo viime viikolla alustavasti ja tänään olisin niitä menossa parin kaverin kanssa hakemaan. Ex vaan ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Hauskan tavan keksi vielä ärsyttää vielä viimeisen kerran. Mitä tämmöisessä tilanteessa kannattaisi tehdä? Laitoin miehen äidille viestiä, hänkään ei vastaa...
Niin ja miksi ihmiset tekee noin? Miksei eroa voi hoitaa siististi vaan exän elämästä pitää tehdä helvettiä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän mieleen, kun joltain viedään pipo päästä ja juostaan karkuun ja pipon omistajaa juoksee perässä.

Vierailija
42/43 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä tuo on vallankäyttöä, noin hän pitää sua vielä otteessaan.

Tuskasi loppuu sillä hetkellä kun lakkaat odottamasta häneltä mitään.

Unohda se sontaläjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vähän sama tilanne exän kanssa. Erottiin muka hyvissä väleissä ja exä lupasi, että saan pitää tietyt tavarat hänen luonaan tallessa, kun uudessa asunnossa ei ollut niille tilaa. Kun sovitusti aloin kysellä niiden perään puolen vuoden päästä, niin olinkin muka antanut ko. tavarat hänelle.

Mentiin sitten isäni kanssa ex tempore käymään exällä ja isäni läsnäollessa ei kehdannut kiukutella vaan antoi tavarat oikein hyväntuulisesti mukaan.

Jälkikäteen sain sitten taas viestejä, että olin käynyt muka uhkailemassa höntä ja varastanut hänen omaisuuttaan. Käskin tekeen rikosilmoituksen.

Erosta on nyt seitsemän vuotta aikaa ja vielä ei ole poliisia ovella näkynyt, exä jaksaa aina välillä vieläkin kertoa mulle ja yhteisille tutuille mun varkaudesta xD

Minun exäni ensinnäkin vei minun tavaroitani ja sitten vielä myi ne. Tienaa viisi kertaa niin paljon kuin minä, mutta itsetunto kuin täillä.

Kun noin käy, voi vain arvella, kumpi on se osapuoli erossa, joka enemmän menetti, heh heh. Kun menettää kasvot, pitää kynsin hampain kiinni turhasta roinasta, ottaa takaisin antamansa lahjat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi