Vierailija

Eli lopetin juuri pillerit. Viimeinen tyhjennysvuoto alkoi 7. päivä tiistaina. Vuoto kesti normaalisti 5 päivää. Harrastimme seksiä sunnuntaina, eli päivä kuukautisten loppumisen jälkeen.

Raskaus ei siis haittaa, vaikka emme sitä nyt aktiivisesti yritäkään. Aloin vain miettimään, onko mahdollista raskautua noin pian pillereiden lopetuksesta ja kuukautisten jälkeen.

• ylös 1
  • alas 5

Kommentit (19)

Vierailija

Aihe vapaa -osio ei välttämättä ole paras paikka kysellä tuota.

Saatat saada jos jonkin sortin vastausta... 

Suosittelen noita vauvakuume tai raskaus keskusteluja :) 

ps. Itsellä ovulaatio 6pv menkkojen alun jälkeen, joten jos kiertosi on samaa luokkaa, saatat hyvinkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mitään hajua kierron pituudesta, kun pillereiden kanssa se on ollut aika orjallisesti samaan aikaan.

Ap

Vierailija

Häh? Lopetat pillerit mutta ette aktiivisesti yritä lasta? Ette siis harrasta seksiä?

Wtf?

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Meillä kuopus sai alkunsa, kun jätin pillerit pois ja tyhjennysvuoto, seuraavasta kierrosta raskaaksi.

Vierailija

Todennäköisempää voittaa lotossa.

1. Sinulla ei ole ollut kuukautisia, koska olet käyttänyt e-pillereitä. Kyseessä on tyhjennysvuoto. Jotta ovuloisit ja raskautuminen on mahdollista, pitäisi tulla edes yhdet luomukuukautiset.

2. Kuukautisten jälkeen hedelmällisin hetki on yleensä 5-7 päivää vuodon päättymisen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

1. Sinulla ei ole ollut kuukautisia, koska olet käyttänyt e-pillereitä. Kyseessä on tyhjennysvuoto. Jotta ovuloisit ja raskautuminen on mahdollista, pitäisi tulla edes yhdet luomukuukautiset.

2. Kuukautisten jälkeen hedelmällisin hetki on yleensä 5-7 päivää vuodon päättymisen jälkeen.

Ovulaatio kyllä tapahtuu jos taukoviikon jälkeen ei jatka pillereitä...

Vierailija

Ap ole kiltti äläkä hanki lapsia. Tietämättömyytesi määrä järkyttää minua.

T. Tahattomasti lapseton

Vierailija

Ei ovulaatio todellakaan tule heti pillereiden jälkeen. Minulla meni 15kk että munasarjat heräsivät horroksesta pillereiden lopettamisen jälkeen. Lääkäri veikkasi vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luomukuukautiset eivät ole mahdolliset ilman ovulaatiota.

Vierailija

On mahdollista. Meillä mentiin tjot-menetelmällä. Lapsi oli tervetullut, mutta ei ollut kiire tulla raskaaksi. Siinä kierrossa seksiä oli tasan kerran, kp6. Ovulaatio osui kp13 kohdalle. Sitkeitä uimareita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ovulaatio todellakaan tule heti pillereiden jälkeen. Minulla meni 15kk että munasarjat heräsivät horroksesta pillereiden lopettamisen jälkeen. Lääkäri veikkasi vuotta.

Ja kuitenkin jotkut tulevat raskaaksi heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Ne naiset ovat sitten varmaan luonnonihmeitä ja kasvattavat ihmisen pelkästä siittiöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, minulla kyhnättyä kainalossa yksi todiste siitä, että kaikki on mahdollista. Esikoinen sai alkunsa, kun yli viiden vuoden säännöllisen ja unohtelemattoman pillereiden käytön jälkeen kierron ensimmäisen pillerin ottaminen viivästyi kymmenen tuntia. Sittemmin toinen lapsi ja kolmas, vielä vatsassa oleva, ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta kun on lupa annettu. Olemme yksilöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, minulla kyhnättyä kainalossa yksi todiste siitä, että kaikki on mahdollista. Esikoinen sai alkunsa, kun yli viiden vuoden säännöllisen ja unohtelemattoman pillereiden käytön jälkeen kierron ensimmäisen pillerin ottaminen viivästyi kymmenen tuntia. Sittemmin toinen lapsi ja kolmas, vielä vatsassa oleva, ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta kun on lupa annettu. Olemme yksilöitä.

Älä nyt väitä vastaan! Kun ovulaatio ei todellakaan tapahdu,se ei tapahdu! Sun lapset on kaikki varustettu vain puolikkaalla kromosomistolla, koska et ole voinut ovuloida! ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T. Tahattomasti lapseton

Nyt meni aamukahvit väärään kurkkuun! :D Siis lapsia ei saa hankkia jos ei tiedä kaikkea ovulaatiosta ja kuukautisista? Aika harvassa olisi maailman lapset noilla kriteereillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Tahattomasti lapseton

Nyt meni aamukahvit väärään kurkkuun! :D Siis lapsia ei saa hankkia jos ei tiedä kaikkea ovulaatiosta ja kuukautisista? Aika harvassa olisi maailman lapset noilla kriteereillä.

Itse kun on vuosia perehtynyt omaan kehoonsa, mittaillut ovulaation ajankohtaa ja lämpöjä. Tarkastellut limoja. Tuntuu vähän käsittämättömältä että joku ei tiedä edes kiertonsa pituutta.

Jos ei tuon vertaa jaksa lapseen panostaa, niin ei kannata hankkia vauvaa.

T. Tahattomasti lapseton

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Tahattomasti lapseton

Itse kun on vuosia perehtynyt omaan kehoonsa, mittaillut ovulaation ajankohtaa ja lämpöjä. Tarkastellut limoja. Tuntuu vähän käsittämättömältä että joku ei tiedä edes kiertonsa pituutta.

Jos ei tuon vertaa jaksa lapseen panostaa, niin ei kannata hankkia vauvaa.

T. Tahattomasti lapseton

Kannattaisiko löysätä nutturaa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.