sperma
Kommentit (19)
Sun spermassa ei ole enää siimahäntiä, pelkät touhutipat jäljellä. Sinusta on tullut hedelmätön, eli ns. tuhkamuna.
Juu, siittiöiden määrä vähentynyt. Tosin niin käy myös silloin, jos olet hyvin kiihottunut ja ns. vuodat yli ennen laukeamista. Tai jos orgasmeja on useita päivän aikana. Mitä useampi, sitä kirkkaammaksi sperma muuttuu.
Mulla oli samankaltaista ongelmaa. Lopulta tuli ihan olematon määrä tavaraa lauetessa. Hain apua seksiapteekista. Tuntuu ainakin vähän parantuneen tilanne.
http://www.rosawilly.fi/product/suihkeet-ja-voiteet/coolmann-cum-enhanc…
Vierailija kirjoitti:
Juu, siittiöiden määrä vähentynyt. Tosin niin käy myös silloin, jos olet hyvin kiihottunut ja ns. vuodat yli ennen laukeamista. Tai jos orgasmeja on useita päivän aikana. Mitä useampi, sitä kirkkaammaksi sperma muuttuu.
Siittiöiden määrä spermassa on jokaisella miehellä (terveellä) vakio. Laukeamiskerrat ei niitä vähennä, itse spermaa tulee vaan vähemmän mitä useammin laukeaa. Oma spermani ei koskaan ole muuttunut touhutipan väriseksi, vaikka olisin laukaissut 6 kertaa päivän aikana. Olen kyllä sen verran hedelmällinen, että minun ei tarvitse kuin katsoa tuhmasti tiukkaperseistä daamia, niin hän on jo raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siittiöiden määrä spermassa on jokaisella miehellä (terveellä) vakio. Laukeamiskerrat ei niitä vähennä, itse spermaa tulee vaan vähemmän mitä useammin laukeaa. Oma spermani ei koskaan ole muuttunut touhutipan väriseksi, vaikka olisin laukaissut 6 kertaa päivän aikana. Olen kyllä sen verran hedelmällinen, että minun ei tarvitse kuin katsoa tuhmasti tiukkaperseistä daamia, niin hän on jo raskaana.
Äläpä sitten vaan tännepäin vilkuile :D Minä kun en edes pillereitä syö ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä sitten vaan tännepäin vilkuile :D Minä kun en edes pillereitä syö ;)
Enhän mä voi olla sua vilkuilematta, koitan kuitenkin olla varovainen, enkä katso liian tuhmasti.
Hyvä, katse kurissa. Tai muuten saat vauvan luokses joka toinen viikonloppu ;)
Jaa, minulle kelpaisi kuudesti laukeava mies lapsentekoon ihan perinteisin menetelmin.
Spermasta ja siittiöistä olen siinä uskossa, että tiuhaan lauetessa lastissa on vähemmän siittiöitä. Sperma analyysiäkin ennen tulee pidättäytyä muutama päivä.
Piuhat katkastu kolme vuotta sitten ja sperma tavallisen näköstä.
Vähän miehellä pidempään pidäteltynä mukana on myös ns hyytelömäisiö klönttejä ja tuoksuu vahvasti kloorille. Hyvinhän noita muksuja silti on tullut vaikka väri on kirkkaampaa.
Ei ole siittiöistä kiinni väri, vaan juodusta nesteestä. Omassa miehessäni en huomannut värissä/koostumuksessa mitään eroa ennen ja jälkeen vasektomian. Mutta jos mies juo erityisen paljon nesteitä, on spermaa määrällisesti enemmän ja se on kirkkaampaa.
Sen, mitä olen Hel-Nyc -nikin kirjoituksia lukenut ja aijaaseen linkittämänsä kädestään ottaman kuvan nähnyt, olen aika vakuuttunut, että on oikeasti mies. Eikä siinä siis mitään pahaa, mutta voisihan sitä ihan rohkeasti puhua omista eritteistään ja omista nesteen nauttimisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen, mitä olen Hel-Nyc -nikin kirjoituksia lukenut ja aijaaseen linkittämänsä kädestään ottaman kuvan nähnyt, olen aika vakuuttunut, että on oikeasti mies. Eikä siinä siis mitään pahaa, mutta voisihan sitä ihan rohkeasti puhua omista eritteistään ja omista nesteen nauttimisistaan.
Olen melko varma, että palstan miesasiamiehet ovat eri mieltä sukupuolestani :D
Minulla on harmaanvalkoista, täällähän oli väittelyä sperman määrästä. Toiset nussii montakinkertaa päivässä ja viikonaikana. Minulta tulee todella paljon kun harvakseltaan nussitaan ja väri on vakio. M
Onko muut huomannu noita hyytelömäisiä "paakkuja"
Jos on ollu pitkä esileikki vaihe/toista viikkoo laukeematta.Lopussa kaamea kiima.