Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sperma

Vierailija
13.06.2016 |

Miksi muuttunut kirkkaaksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollu pitkä esileikki vaihe/toista viikkoo laukeematta.Lopussa kaamea kiima.

Vierailija
2/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siittiöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun spermassa ei ole enää siimahäntiä, pelkät touhutipat jäljellä. Sinusta on tullut hedelmätön, eli ns. tuhkamuna.

Vierailija
4/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siittiöiden määrä vähentynyt. Tosin niin käy myös silloin, jos olet hyvin kiihottunut ja ns. vuodat yli ennen laukeamista. Tai jos orgasmeja on useita päivän aikana. Mitä useampi, sitä kirkkaammaksi sperma muuttuu.

Vierailija
5/19 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samankaltaista ongelmaa. Lopulta tuli ihan olematon määrä tavaraa lauetessa. Hain apua seksiapteekista. Tuntuu ainakin vähän parantuneen tilanne.

http://www.rosawilly.fi/product/suihkeet-ja-voiteet/coolmann-cum-enhanc…

Vierailija
6/19 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siittiöiden määrä vähentynyt. Tosin niin käy myös silloin, jos olet hyvin kiihottunut ja ns. vuodat yli ennen laukeamista. Tai jos orgasmeja on useita päivän aikana. Mitä useampi, sitä kirkkaammaksi sperma muuttuu.

Siittiöiden määrä spermassa on jokaisella miehellä (terveellä) vakio. Laukeamiskerrat ei niitä vähennä, itse spermaa tulee vaan vähemmän mitä useammin laukeaa. Oma spermani ei koskaan ole muuttunut touhutipan väriseksi, vaikka olisin laukaissut 6 kertaa päivän aikana. Olen kyllä sen verran hedelmällinen, että minun ei tarvitse kuin katsoa tuhmasti tiukkaperseistä daamia, niin hän on jo raskaana.

Vierailija
7/19 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siittiöiden määrä spermassa on jokaisella miehellä (terveellä) vakio. Laukeamiskerrat ei niitä vähennä, itse spermaa tulee vaan vähemmän mitä useammin laukeaa. Oma spermani ei koskaan ole muuttunut touhutipan väriseksi, vaikka olisin laukaissut 6 kertaa päivän aikana. Olen kyllä sen verran hedelmällinen, että minun ei tarvitse kuin katsoa tuhmasti tiukkaperseistä daamia, niin hän on jo raskaana.

Äläpä sitten vaan tännepäin vilkuile :D Minä kun en edes pillereitä syö ;)

Vierailija
8/19 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä sitten vaan tännepäin vilkuile :D Minä kun en edes pillereitä syö ;)

Enhän mä voi olla sua vilkuilematta, koitan kuitenkin olla varovainen, enkä katso liian tuhmasti.

Vierailija
9/19 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, katse kurissa. Tai muuten saat vauvan luokses joka toinen viikonloppu ;)

Vierailija
10/19 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulle kelpaisi kuudesti laukeava mies lapsentekoon ihan perinteisin menetelmin.

Spermasta ja siittiöistä olen siinä uskossa, että tiuhaan lauetessa lastissa on vähemmän siittiöitä. Sperma analyysiäkin ennen tulee pidättäytyä muutama päivä.

Vierailija
11/19 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat katkastu kolme vuotta sitten ja sperma tavallisen näköstä.

Vierailija
12/19 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän miehellä pidempään pidäteltynä mukana on myös ns hyytelömäisiö klönttejä ja tuoksuu vahvasti kloorille. Hyvinhän noita muksuja silti on tullut vaikka väri on kirkkaampaa.

13/19 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siittiöistä kiinni väri, vaan juodusta nesteestä. Omassa miehessäni en huomannut värissä/koostumuksessa mitään eroa ennen ja jälkeen vasektomian. Mutta jos mies juo erityisen paljon nesteitä, on spermaa määrällisesti enemmän ja se on kirkkaampaa.

Vierailija
14/19 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, mitä olen Hel-Nyc -nikin kirjoituksia lukenut ja aijaaseen linkittämänsä kädestään ottaman kuvan nähnyt, olen aika vakuuttunut, että on oikeasti mies. Eikä siinä siis mitään pahaa, mutta voisihan sitä ihan rohkeasti puhua omista eritteistään ja omista nesteen nauttimisistaan.

15/19 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, mitä olen Hel-Nyc -nikin kirjoituksia lukenut ja aijaaseen linkittämänsä kädestään ottaman kuvan nähnyt, olen aika vakuuttunut, että on oikeasti mies. Eikä siinä siis mitään pahaa, mutta voisihan sitä ihan rohkeasti puhua omista eritteistään ja omista nesteen nauttimisistaan.

Olen melko varma, että palstan miesasiamiehet ovat eri mieltä sukupuolestani :D

Vierailija
16/19 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harmaanvalkoista, täällähän oli väittelyä sperman määrästä. Toiset nussii montakinkertaa päivässä ja viikonaikana. Minulta tulee todella paljon kun harvakseltaan nussitaan ja väri on vakio. M

Vierailija
17/19 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomannu noita hyytelömäisiä "paakkuja"

Vierailija
18/19 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kive-syöpä😫

Vierailija
19/19 |