Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanut työpaikkaa koska halusivat "Rohkeampaa kommunikointia"

Vierailija
13.06.2016 |

Haastattelussa piti tehdä eräs tehtävä, jossa kuulemma olisi pitänyt kommunikoida rohkeammin. En keksi mitä ihmettä oisin voinut tehdä toisin. Hyppään kaivoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin paskalta ja viilsi haavoja auki tuo kommentti, koska lapsena olen ollut todella ujo ja hiljainen. Ujoutta vastaan olen taistellut vaikka millä mitalla ja oon pakottanu itteni olee sosiaalisempi. Näin aikuisiällä minusta onkin tullut sosiaalisempi ja puheliaampi, enkä enää ole mitenkään erityisen ujo. Siksi tuo kommentti oli kuin märkä rätti vasten kasvoja :( Tää maailma on luotu sosiaalisille...

Vierailija
2/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kävi vain huono tuuri. Työnhakijat ovat nykyään niin tasavahvoja, että niitä eroja pitää etsiä suurennuslasin kanssa ja sitten kuulee tällaisia perusteluja.

Sitten, kun pääset yli tästä pettymyksestä, niin kannattaa tietysti miettiä itseäsi haastattelutilanteessa ja sitä, että löytyykö siitä jotain parannettavaa. Mutta jos tulet siihen johtopäätökseen, että olit oma itsesi ja toit oman osaamisesi esiin, niin sitten tämä työpaikka ei vain ollut sinulle. Seuraava voi olla, siellä on eri ihmiset ja teillä saattaa henkilökemiat kohdata paremmin kuin tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei ainakaan ole mitään ongelmia näiden viestien perusteella käsittää miksi työpaikkaa ei herunut. Uhriutujat haistaa.

Vierailija
4/4 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin fiiliksen. Tosin haastatteluunkaan en ole päässyt 1,5 vuoteen. Tsemppiä sulle!