Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tukisti eilen

Vierailija
13.06.2016 |

Mies tarttui minua niskavilloista kesken tappelun, se ei sattunut, kirveli vain vähän. Olimme riidelleet, nyt syytän itseäni tapahtuneesta koska laitoin miehelle vastaan. Mitä nyt?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan pisteli ihossa, niin ei haittaa. Yritä ap olla ihmisiksi jatkossa, mies varmasti yrittää parhaansa ja jos se oli pahoillaankin. Eri asia on sitten ne miehet, jotka oikeasti tekee väkivaltaa.

Vierailija
22/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet että kiukuttelit syyttä, anna sille lohtu seksiä ja tee kaikki mitä hän sängyssä pyytää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap varmaan haastava temperamentti, ymmärrän, että miehelläsi meni hermot. Tätä eivät ymmärrä ne miehet, joilla ei ole haastavaa vaimoa vaan ihan tavallinen, helppo vaimo.

Vierailija
24/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarttui minua niskavilloista kesken tappelun, se ei sattunut, kirveli vain vähän. Olimme riidelleet, nyt syytän itseäni tapahtuneesta koska laitoin miehelle vastaan. Mitä nyt?

Saanko mä tarttua sua "niskavilloista" jos ärsytät mua vaikka duunissa? Saako kaupan kassa tarttua sua "niskavilloista" jos alat jänkkäämään jostain tarjouksesta siellä?

Et ole nyt ymmärtänyt, että nainen on miehen omaisuutta. Ei turhaan kannata harkita eroa väkivaltaisesta miehestä. Av:lla saa tuollaisia vääriä neuvoja alituiseen, ne vain häiritsevät puoöisoiden keskinäistä suhdetta. Pitäisi sopeutua. Kannattaa ajatella, mitä hyviä puolia miehessä muuten on ja mitä itse tekee väärin, mutta niinhän ap jo tekeekin... Näinhän se menee. Eiku...

Vierailija
25/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niskavilloista ottaminen on ihan normaali tapa, jos toinen ei vaikka tyhjennä astianpesukonetta yhdestä käskystä. Kylläpä nykypariskunnat ovat menneet nössöiksi.

Vierailija
26/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kyl munkin mies aina joskus tukistelee minua, mutta en kanna kaunaa. Musta tulee vaan parempi näin kun hän minua kouluttaa tavoille. Joskus kun minua oikein harmittaa joku, töissä vaikka on ollut paha päivä tms ja saatan itkeä tai jopa sanoa tuhman sanan niin hän ottaa minua tukasta ja katsoo vihaisesti ja sanoo mun nimen. Sitten ymmärrän, ettei niitä tunteita saa näyttää hänelle, koska hän ei niitä oikein siedä. Jos mua harmittaa enemmän, niin menen sitten terapeutille puhumaan pahan mielen pois. Kyllä meillä sitten halitaan ja pussaillaan jälkikäteen ja ymmärrän, että hyväähän hän niillä satuttamisillaan tarkoittaa. Mun ystävät sanoo, että mun mies on väkivaltainen, mut en usko niitä. Mun mielestä toi on vaan kasvattamista.

Vierailija
27/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no kyl munkin mies aina joskus tukistelee minua, mutta en kanna kaunaa. Musta tulee vaan parempi näin kun hän minua kouluttaa tavoille. Joskus kun minua oikein harmittaa joku, töissä vaikka on ollut paha päivä tms ja saatan itkeä tai jopa sanoa tuhman sanan niin hän ottaa minua tukasta ja katsoo vihaisesti ja sanoo mun nimen. Sitten ymmärrän, ettei niitä tunteita saa näyttää hänelle, koska hän ei niitä oikein siedä. Jos mua harmittaa enemmän, niin menen sitten terapeutille puhumaan pahan mielen pois. Kyllä meillä sitten halitaan ja pussaillaan jälkikäteen ja ymmärrän, että hyväähän hän niillä satuttamisillaan tarkoittaa. Mun ystävät sanoo, että mun mies on väkivaltainen, mut en usko niitä. Mun mielestä toi on vaan kasvattamista.

Meillä kanssa mies saattaa napata tukasta kiinni ja kantaa mut toiseen huoneeseen, jos mulla on ollut erityisen hankala päivä ja kaikki on harmittanut. Kaverit sanoo, että niiden miehet yrittää lohduttaa ja auttaa, mutta musta tää on paljon parempi tapa kuin mikään lässytys-terapia-hössötys. Oonpa oppinut.

Vierailija
28/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ap varmaan haastava temperamentti, ymmärrän, että miehelläsi meni hermot. Tätä eivät ymmärrä ne miehet, joilla ei ole haastavaa vaimoa vaan ihan tavallinen, helppo vaimo.[/

No niinpä. Tätä oon aina sanonu, että helppoahan se on vierestä katsoa jos oma vaimo on semmoinen kauheen kiltti ja söpö, kun mun vaimo on oikeasti paha ja hirveän tempperamenttinen. Mikään puhuminen ei auta, vaan kunnon korvatillikka ja jos ei usko niin lisäksi tukkapölly. Sit se on vähän aikaa hiljaa ja siihen loppuu se riehuminen aina.

Vierailija
29/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa totutella kultuurin rikastumiseen jo pikkuhiljaa muutenkin, eli miehesi tavallaan auttaa sinua pienin askelin kohti monikulttuuria jossa sekoitetaan värikkäitä tapoja ja toimintamalleja toisiinsa.

Voisit olla vain ylpeä, että teidän perheessä ollaan edelläkävijöitä tämänkin suhteen?

Vierailija
30/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo nykyajan vaimoja niin kyllähän sen huomaa millaisiksi narsistisiksi perserei'iksi ovat muuttuneet kun ei enää edes tukistaa saa. Minulla ja miehellä on onneksi edelleen vanhat hyvät arvot tallella ja mies tukistaa minua silloin kun en kuuntele puhetta. Meidän avioliitto on paljon parempi ja minä parempikäytöksinen kuin naapurin liberaalien pullamössövassareiden - vaimo huutaa kuin viimeistä päivää välillä ja mies ei saa millään rauhottumaan.

Rakastan ja arvostan miestäni joka jaksaa kasvattaa minua vielä nykyaikana, kun joku hullu voi tehdä rikosilmoituksen ihan normaalista tukistamisesta. Kiitos, ihana mieheni <3

Vierailija
31/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani pieraisi eilen...

Mitä sitten, ja muutenkin typerä mies tolla kuka tän keskustelun alotti.

Eikä kiinnosta mitkään kissan pierut. ei pahalla.--

.

Vierailija
32/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2587831/miten_pahoja_traumoja_tukistamis…

Tämä on provo, jonka ap keksi luettuaan linkin ketjua. Tarkemmin viestit 121 ja 123.

Vierailija
33/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun pitää vaan oppia. Varmaan teit jotain niin väärin, ilmaisit liikaa kiukkua tai jotain, mitä mies ei oikein kestänyt. Mut hän vain tahtoo hyvää, että sä oppisit oikeanlaiseksi ihmiseksi, tottelemaan ja olemaan kiltti.

Näinhän lapsiakin kasvatetaan.

Niinpä, en olisi huolissani jos tuota ei usein tapahdu, täällä AV:lla ollaan aina vaan niin mustavalkoisia (jos mies vähänkin kuristaa niin se on muka kauhea naistenhakkaaja). En olisi ap huolissani, jos mies pyysi tekoaan anteeksi. Muistat sitten jatkossa olla enää laittamatta vastaan samalla tavalla.

ap vastailee itselleen. Hanki oikeasti elämä.

Vierailija
34/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 70-luvulla vaimoja tukistettiin useamminkin, ei jäänyt kenellekään traumoja, mihin on maalaisjärki kadonnut??! Toiset vaimot vain ovat sellaisia jääräpäisiä alfa-vaimoja, joihin eivät muut keinot tehoa.

tämäkin ap, retoriikka kopioitu suoraan lastentukistamiskeskustelusta.

Vierailija
35/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän oli vaan jostain yhdestä tukistamisesta eikä mistään punasilmäisestä nahkaremmilla persnahan halki hakaavasta hirviöstä? Kyllä vaimo nyt yhden tukkapöllyn kestää.

Vierailija
36/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Mikä tässä nyt on se juttu?

Joskus voi hermo mennä toisen käytökseen ja nipistää, tukistaa tmv. pientä fyysistä.

Aivan normaalia ja kaukana mistään pahoinpitelystä.

Vierailija
37/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vissiin yksin kirjoittelee ja peukuttaa omat vastauksensa. Aika lapsellista etten sanoisi.

Vierailija
38/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se vaimo nyt vähän sietääkin saada selkäänsä jos silmille hyppii. Nykynaiset on tehty sokerista, kun jokaisesta pikkujutusta itketään.

Vierailija
39/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisellä sivulla sarkasminymmärtämis% aika heikko

Vierailija
40/40 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukista takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi