Vierailija

niin minkä nimen valitsisit? Vain ensimmäinen nimi, ei toista tai sukunimeä. Perustele myös valintasi. :-)

• ylös 18
  • alas 0

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Haluaisin olla Kirsi, koska pidän nimestä. Vaikka ei se kyllä minulle sopisi. Mutta jos heti pitäisi muuttaa, niin ei muutakaan tule mieleen.

• ylös 16
  • alas 15
Vierailija

Olen Elina ja valitsisin mahdollisimman neutraalin nimen, kun sellaiseen olen tottunut. 

Ehkä vaikka Maria. 

• ylös 24
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen jo Dallasin ajoista lähtien halunnut olla Jenna. Olisiko se wt yli nelikymppisellä?

• ylös 38
  • alas 3
Vierailija

Olisin Motherfuckingjones, siinä olisi vähän tyypeillä mietittävää, kun Motherfuckingjones Horttanainen kävisi hakemassa kirjastokortin.

• ylös 79
  • alas 3
Vierailija

Onpa muuten tosi vaikea kysymys! Varmaankin ottaisin jonkun vanhan nimen esim. Elna, Anja, Senja tai Airi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jo Dallasin ajoista lähtien halunnut olla Jenna. Olisiko se wt yli nelikymppisellä?

Mä olen Jenna kiitos Dallasin ja äitini fanituksen Priscilla Presleytä kohtaan :D Haluaisin olla Linda. Kaunis nimi.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Mun nimi vois olla Selma tai Kaisa, ei sillä että fanittaisin paljon niitä nimiä, mut oon jotenkin niiden oloinen.

• ylös 16
  • alas 0
Kiipu

Irina, koska mulla oli lapsena sen niminen kaveri ja sen hiukset oli ihan ennennäkemättömän pitkät, vaaleanruskeat ja kiharaiset, hän oli myös tosi kiltti ja heillä oli hanhia 🙂🙂
Tutustuttiin meidän isien perustaman urheiluseuran kautta toisiimme. Sitten me muutettiin pois ja jäljelle jäi vaan yhteiskuva ja kivat muistot 🤔

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Oi, se olisi ihanaa!
En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.
Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".
Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

Vierailija

Olavi, Mårten tai Aleksi

Olavi on itsessään kaunis nimi

Mårten oli lapsuuden ystäväni

Aleksi on hieno ja tavallinen nimi

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi, se olisi ihanaa!
En ole varma minkä nimen ottaisin etunimekseni, mutta en tasan varmasti mitään puhkikulunutta tylsää ja tavallista, joka on joka toisella naisella.

Nykyinen nimeni on sellainen, ja voi että mä VIHAAN mun nimeä.
Se ei sovi mulle yhtään, jopa oma äitinikin pitää nimeä virhevalintana ja jos uudet tuttavuudet luulevat nimeni, menevät yleensä hämmentyneiksi sanoen "aijaa, mä en ois kyllä sua X:ksi kuvitellut".
Ystävät ja kaverit myös sanovat joskus, ettei nimeni sovi minulle ja etten näytä yhtään nimeltäni.

Vaihtaisin nimeni heti jos saisin vakuutettua itseni siitä, ettei se ole "noloa" erikoisuudentavoittelua tmv.

No mitäs ajattelet noin. Vaihdoin etunimeni enkä ole katunut. Ihmiset ei ainakyllä muista käy sitä, vaan vanha tulee luonnostaan.

• ylös 17
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.