Naisten syy, että ihmiskunta pitenee liian pitkäksi.
Muutaman tuhannen vuoden päästä ihmisten keskipituus on 3 metriä. Syy tähän on, että naiset valitsevat "tasoonsa" nähden liian pitkiä miehiä. Tämän johdosta ihmisten keskipituus kasvaa koko ajan, koska lyhyemmät miehet eivät pääse jatkamaan sukua. Esim. Jos olet n. 160 cm nainen, niin olisit ehkä kasvanut n. 165 cm pitkäksi mieheksi. Älä siis vilkuile yli sen pituisia miehiä, äläkä missään tapauksessa yli 170 cm miehiä.
Kommentit (33)
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta kun ihminen on muutaman tuhannen vuoden päästä n. 3 metriä pitkä. Niin tällöin hän painaa n. 200 kg. Energiakulutus on n. 2-kertainen nykyihmiseen verrattuna ja n. 3-kertainen vanhanajan n. 150 cm ihmiseen verrattuna. Jos väkiluku on maailmassa tuplaantunut nykyiseen verrattuna, niin jokainen voi miettiä maailman kestokyvyn rajoja. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta kun ihminen on muutaman tuhannen vuoden päästä n. 3 metriä pitkä. Niin tällöin hän painaa n. 200 kg. Energiakulutus on n. 2-kertainen nykyihmiseen verrattuna ja n. 3-kertainen vanhanajan n. 150 cm ihmiseen verrattuna. Jos väkiluku on maailmassa tuplaantunut nykyiseen verrattuna, niin jokainen voi miettiä maailman kestokyvyn rajoja. Ap.
Sori vaan, mutta maapallo ei kestäis nykyisenkään ihmismäärän tuplaantumista näilläkään pituuksilla. Meitä on nytkin jo liikaa. Eiköhän popula ala vähetä, kun kehitysmaat ja muut suuren syntyvyyden maat modernisoituu. Teollisuusmaissa syntyvyys senkun vaan pienenee jo nyt.
Ja kuten sanottu, niin keskiverto mies Suomessa n. 179cm ja nainen 165cm (toki on voinut kasvaa sentin pari). Mutta eroa on n. 15cm eli tällä logiikalla naisille olisi keskiverrosti tarjolla aina 15cm pidempi kumppani.
Jos joku lyhyt mies uhriutuu lyhyydestään, niin se on kuule siitä asenteesta kiinni, että ei naista saa. Mutta itsevarma lyhyt varmasti saa vientiä.
Mikset syytä niitä pitkiä miehiä, jotka menee sänkyyn niiden seksikkäiden ja sirojen taskuvenuksien kanssa, eivätkä otakaan tasolleen sopivampaa 175 senttistä siiderivalasta? Onko se yksin naisten vika, jos miehillä ei pysy housut jalassa sitten millään?
Muutenkaan en tajua tätä ulinaa. Jos teitä harmittaa että jotkut jännämiehet saa enemmän seksiä kuin te, niin morkatkaa sitä jännämiestä! Miksi te naisia haukutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä olen 169cm ja mies 170cm ja meidän 15v. teinipoika on jo 185 senttiä pitkä. Todennäköisesti kasvaa vielä. Ei vanhempien pituus kerro mitään lasten pituuksista.
Itse olen 190 cm. Olen ajamassa hieman lyhyiden miesten ja monien kaverieni asiaa. Itse sain piparia aivan tarpeeksi poikamiesvuosina, ehkä juuri pituuteni puolesta.
Ja kyllä, pidempien vanhempien lapsista tulee keskimäärin pidempiä ja koko ajan suunta pidemmäksi.
Nykyään ravitsemuksella ei ole merkitystä, koska saamme laadukasta ravintoa yli tarpeen. Ravitsemuksella oli merkitystä syntyvien lapsien suhteen jotain yli 50 v sitten.
Ja sinä 162 cm nainen, olet tosiaan nykymittakaavassa lähes kääpiö. Nuorten naisten keskipituus on jotain 170 cm. Jos olisit syntynyt mieheksi, olisit heitä lyhyempi. Ja jos menisit heille juttelemaan ravintolassa, niin he puhuisivat lävitsesi, kuin olisit läpinäkyvä verho tai suriseva kärpänen
- Ap.
Saanko kysäistä, että ethän sinä 190 cm pitkänä, eli keskiarvoa pidempänä miehenä ole koskaan antanut munaa muille kuin keskiarvoa pidemmille naisille? Sinulla ei varmaan ole koskaan ollut alle 180 senttistä naista vuoteessasi?
Minun pituus 153cm ja miehen 169cm. Olisin pitemmänkin saanut mutta nykyisen miehen sydän on kultaa ja varmasti hankitaan vähintään yksi lapsi. Vähän aika sitten täällä palstalla oli keskustelu että lyhyiden ei kannattaisi lisääntyä ja nyt ei sitten saisi lisääntyä pitemmänkään kanssa? :D
Naurettavaa että aikuiset ihmiset jaksaa ihmetellä ja tehdä aloituksia tälle palstalle kuinka tähän maailmaan mahtuu erimäköistä ja kokoista ihmisitä. Ei ihme että nykyäänkin ihmiset on niin tyhjäpäitä, turhanaisia ja pinnaölisia kun lapsillenne opetatte samanlaista ajattelua.
Minä kärvin vain taskuvenuksia paljaalla. Tiedän vastuuni. Ap.
Tää oli ihan hauska aloitus mutta en anna pisteitä.
Olenko nyt pelastava enkeli kun seurustelen itseäni lyhyemmän miehen kanssa? Saanhan hankkia tämän kanssa lapsia jooko jooko??
Nyt en linkitettyä kännykällä tähän hesarin tutkimusta, mutta nykyään nuorten naisten keskipituus karvan alle 170 cm ja jos jätettäisiin lappalaiset pois, niin keskipituus yli 170 cm.
Mulla on lapsiluku täynnä. Se on 1 kpl. Tiedän vastuuni. Se on tehty keskivertoa lyhyemmän naisen kanssa. Pojasta näyttää tulevan keskivertoa pidempi (huoh), mutta onneksi isäänsä vähän lyhyempi. Ap.
Itse olen 190 cm. Olen ajamassa hieman lyhyiden miesten ja monien kaverieni asiaa. Itse sain piparia aivan tarpeeksi poikamiesvuosina, ehkä juuri pituuteni puolesta.
Ja kyllä, pidempien vanhempien lapsista tulee keskimäärin pidempiä ja koko ajan suunta pidemmäksi.
Nykyään ravitsemuksella ei ole merkitystä, koska saamme laadukasta ravintoa yli tarpeen. Ravitsemuksella oli merkitystä syntyvien lapsien suhteen jotain yli 50 v sitten.
Ja sinä 162 cm nainen, olet tosiaan nykymittakaavassa lähes kääpiö. Nuorten naisten keskipituus on jotain 170 cm. Jos olisit syntynyt mieheksi, olisit heitä lyhyempi. Ja jos menisit heille juttelemaan ravintolassa, niin he puhuisivat lävitsesi, kuin olisit läpinäkyvä verho tai suriseva kärpänen
- Ap.