Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten syy, että ihmiskunta pitenee liian pitkäksi.

Vierailija
13.06.2016 |

Muutaman tuhannen vuoden päästä ihmisten keskipituus on 3 metriä. Syy tähän on, että naiset valitsevat "tasoonsa" nähden liian pitkiä miehiä. Tämän johdosta ihmisten keskipituus kasvaa koko ajan, koska lyhyemmät miehet eivät pääse jatkamaan sukua. Esim. Jos olet n. 160 cm nainen, niin olisit ehkä kasvanut n. 165 cm pitkäksi mieheksi. Älä siis vilkuile yli sen pituisia miehiä, äläkä missään tapauksessa yli 170 cm miehiä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä nainen, eli suhteeni 193cm pitkään mieheen on ok? :D

Vierailija
2/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm, mies on noin 180 cm. Emme aio hankkia lapsia. Tämä ok?

P.S. Pakko kysyä taas: Jos naiset valitsevat miehen pituuden, rahan ja statuksen perusteella, niin miksi niin kauhea älämölö siitä, että maahan tuodaan lyhyitä persaukisia turvapaikanhakijoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että nainen 175cm ja mies 195cm voivat saada itseään lyhyempiä lapsia. Samaten nainen 160cm ja mies 170cm voivat saada vaikka 200cm lapsen. Pituus periytyy monimutkaisesti ja ympäristötekijätkin vaikuttaa.

Ihmiset pitenee paremman ravinnonsaannin ansiosta.

Vierailija
4/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, naisvihakirjoitus jo näin aamutuimaan. Yleensä näitä alkaa tulla vasta myöhäisellä iltapäivällä.

Vierailija
5/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki on naisten syytä. Silti te jaksatte vinkua että ette saa naista. Eikö teidän pitäisi olla tyytyväisiä?

Vierailija
6/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uliuli-miehellä vapaapäivä?

Vierailija
7/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ap on? Vaadimme häntä osallistumaan keskusteluun.

Vierailija
8/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan parempi etteivät naiset hankkisi ollenkaan lapsia, ettei tyhmiä miehiä pääsisi syntymään. Pituudesta viis, mutta miesten älykkyys näyttää olevan laskusuunnassa.

Vierailija
9/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen äiti sai siis sekä lyhyen että tyhmän pojan.

Vierailija
10/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiskunta ei saisi pidentyä? Ehkä se onkin naisten ansiota että niin käy.

Vierailija
11/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus kasvaa myös elintason ja terveydenhuollon paranemisen myötä.

Vierailija
12/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm nainen ei todellakaan olisi 165cm mies. 160cm nainen on vain hieman keskitasoa lyhyempi, kun taas 165cm mies on todella lyhyt. Naisten keskipituus taisi olla muistaakseni noin 165cm ja miesten 179cm? Korjatkaa jos muistan väärin, ja Suomessa siis. Näinollen 160cm nainen olisi noin 174cm ollessaan mies. 

Itseasiassa jossain törmäsin kaavaan jossa laskettiin lasten arvioituja pituuksia niin että jos kyseessä oli poika, lisättiin äidin pituuteen 13cm ja laskettiin yhteen isän pituuden kanssa ja jaettiin kahtia, ja siitä tuli arvioitu lapsen pituus. Ja jos taas oli tyttö niin isän pituudesta laskettiin pois se 13cm ja äidin pituuden kanssa yhteen ja kahtia. Eli siis ajatuksena se että jos olet nainen niin miehenä olisit noin 13cm pidempi, ja mies taas olisi naisena noin sen 13cm lyhempi. Mielestäni kuulostaa ihan järkevältä kaavalta. Eli tämän kaavan mukaan taas 160cm nainen olisi 173cm miehenä. 

Mutta ei missään nimessä 165cm. :DD

Itse olisin sen kaavan mukaan miehenä 175cm, koska olen 162cm nainen, mutta tein lapsen 169cm pitkän miehen kanssa, joten meidän lapsestamme tulee luultavasti itseäni lyhyempi, kun on tyttö. Nykyinen mieheni taas on 185cm pitkä, joten meidän tyttärestämme tulisi todennäköisesti minua pidempiä, mutta pojistamme isäänsä lyhempiä. Eipä näitä tietenkään voi tietää, mutta mielestäni ihan hyvä suuntaa antava kaava. 

Harva kuitenkaan valitsee oikeasti kumppaniaan pituuden mukaan, en minä ainakaan. :D 

Vierailija
13/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisetkin on niin lyhyitä ettei ne tee lapsia ollenkaan!

Vai onko aloittajan harmi se, ettei pimperoa irronnut?

Vierailija
14/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nykyään mennä, että 2v pituus x2 on aikuispituus.

Vierailija
15/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että ihmiskunta ylettyy paremmin ylähyllylle?

Vierailija
16/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hukkapätkä AP on?

Pitäisi jalostaa väki sellaiseksi että ylettyy kyykkyviineihin paremmin, vai mikä ketunhäntä kainalossa.

Vierailija
17/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla itse lyhyt.

Äläpä huoli, ei se pituus ratkaise parinvalinnassa, huomattavasti haitallisempi on kaikenlaiset alemmuuskompleksit. :'D

Vierailija
18/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm + 165cm, kiva kuulla, että meillä on hyväksyntäsi <3 Voin nyt nukkua yöni rauhassa sen suhteen, että oon ainakin valinnu random av-mamman mielestä hyvän miehen.

Vierailija
19/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole hyvä, että ihmiskunta ylettyy paremmin ylähyllylle?

ON!!!!

t. 150 cm nainen, joka tarvitsee keittiötikkaita jatkuvasti ja kaupassa joutuu päivittäin pyytämään pidemmiltä apua jonkun tavaran ojentamiseen hyllystä

Vierailija
20/33 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä olen 169cm ja mies 170cm ja meidän 15v. teinipoika on jo 185 senttiä pitkä. Todennäköisesti kasvaa vielä. Ei vanhempien pituus kerro mitään lasten pituuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän