Käyttekö vessassa puolison kanssa samaan aikaan?
Onko teillä ok niin, että toinen on pöntöllä ja toinen pesee hampaita/on muuten vaan vessassa samaan aikaan? Järkytyin uskomattoman paljon kun kuulin ystäväpariskunnan tekevän tätä. Meillä ei ole ikinä koskaan mies nähnyt minua pöntöllä eikä tule näkemään. Sama toisinpäin. Onko tuo oikeasti yleistäkin??
Kommentit (49)
Ei todellakaan meillä. En ymmärrä, miten tuollaisissa suhteissa ylläpidetään seksuaalisuutta jos toisen ulostaminenkin on osa arkea. Pitkässä suhteissa kun se intohimo ei ole muutenkaan niin yksinkertainen itsestäänselvyys. Meilläkin oltu yhdessä jo yli 10 vuotta niin ei siihen taustateksti tarvitse enää mitään pissakakkajuttuja
Pissalla käydään vaikka toinen olis samassa tilassa, mutta isommalla hädällä sitten rauhassa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan meillä. En ymmärrä, miten tuollaisissa suhteissa ylläpidetään seksuaalisuutta jos toisen ulostaminenkin on osa arkea. Pitkässä suhteissa kun se intohimo ei ole muutenkaan niin yksinkertainen itsestäänselvyys. Meilläkin oltu yhdessä jo yli 10 vuotta niin ei siihen taustateksti tarvitse enää mitään pissakakkajuttuja
oliko tämä nyt ymmärrettävä niin, että ulostaminen on teillä osa seksiä.
Juu ei. Hampaat voidaan pestä tai hiukset laittaa mutta pissalla käydään ihan yksin. Kaikkea ei tarvitse oman kumppaninsa kanssa jakaa, jotain yksityisyyttä saa ja pitääkin olla.
Kyllä vaan. Vaikka olisi kolme veskiäkin, samaan vaan.
Me myös saunotaan ja suihkutellaan miehen kanssa yhdessä jo 23 vuotta.
Pissalla voisi just ja just käydä, mutta ei kyllä kakalla. Mieluiten vessatoimet aina yksin. Mies ehkä vähän estottomampi käymään pissalla ovi auki. Mutta en mä sinne silloin erityisesti tule touhuamaan mitään. Mut jos kyse kakkoshädästä, niin ovi menee aina molemmilta kiinni. Eihän se kovin romanttista ole käydä samaan aikaan vessassa, mutta ei se kyllä järkyttävääkään ole.
No ex kävi joskus pissalla seksin jälkeen kun olin suihkussa siinä vieressä. Muuten ovet oli sitten lukossa.
Tuttavaperheessä on toinen kakalla ja toinen pesee hampaita samaan aikaan ja kertovat tästä ihan estottomasti kaikille.
Meillä on vessassa kaksi pönttöä vastakkain. Vaihdetaan kuulumisia samalla. Rentoa ja mukavaa yhdessäoloa yhteisellä istunnolla.
Mä kävin exän kanssa paskallakin, että se oli vieressä vaikkapa suihkussa. Meillä oli tosi avoin suhde, eikä tarvinnu kyllä hävetä mitään. Nykyisen kanssa käydään "vaan" kusella toisen nähden.
Uskomattoman järkyttävää että joku pitää tuota järkyttävänä :D
On järkyttävää eikä tulisi meillä koskaan kuuloonkaan.
Ei haittaa mitään, vaikka toinen istuis aamupaskalla tai päästelis varpusparvea vapauteen. Normaaleja juttuja. Toisaalta harvemmin tulee tilanteita, että sinne vessaan pitäs samaan aikaan ängetä. Kiireessä toinen voi paukata suihkuun tai hampaat pesemään, ollaanpa joskus samaan aikaan sylikkäin istuttu pytylläkin :D.
Romantiikkaa meillä hoidetaan ihan muualla kuin vessassa, eikä sitä "peiton alla" jää pohtimaan yhteisiä vessahetkiä. Myös piereskelemme keskenämme vapautuneesti. Jos kesken aktin makkari muuttuu kaasukammioksi, vaihdamme toiseen huoneeseen.
Joo käydään. Lähdetään samaan aikaan aamulla töihin ja meillä on vain yksi vessa, joten kun toinen pesee hampaita, niin toinen käy kusella. Ja isommallakin hädällä voidaan käydä jos vaikka toinen on suihkussa.
Mies oli synnytyksissäkin mukana, siihen verrattuna yhteiset veskittelyt ovat kovin vähäpätöinen juttu.
Mieheni on myös pidellyt vatsatautisen hiuksia ja siivonnut mun ripuleita.
Ei oleskella yhdessä wc-tiloissa, se ei vaan ole meidän juttu. Samalla tavalla meillä on paljon muutakin eri tavalla kuin tavisperheissä. En haistele mieheni alushousuja, vaikka palstan mukaan se on ihan normaalia. En syö räkää miehen nähden. En kaivele varpaanvälejäni ja sitten haistele sormia. En meikkaa miehen nähden (tähän yksinkertainen syy: kunnon peili on vain kodinhoitohuoneessa, siellä on helpointa tehdä itselleen uudet kasvot). En piereskele miehen ollessa paikalla (ja hänkin kunnioittaa minua, eikä piereskele estottomasti).
Ihmiset ovat erilaisia. Yhdessä on oltu yli 20 vuotta, vaikka emme ihastelekaan toisen kakkapökälettä wc-pöntössä.
Onko toi yhdessä ulostaminen olevinaan merkki läheisyydestä. Minun mielestä vaan käytöstapojen puutetta.
Täällä tulee aina niin ristiriitaista viestiä. Toisten mielestä on ihan OK eksyä baarista jatkoille vieraisiin sänkyihin, vaikka parisuhteessa elääkin, mutta kotona sitä läheisyyttä parin kesken toteutetaan yhteispaskomisella. Varsinaista suhteen hoitoa.
Kyllä meillä oli eksän kanssa ihan normaalia, että jos toinen oli kusella, niin toinen saattoi tulla vessaan puuhastelemaan jotain muuta. Isommalla asialla laitettiin ovi sitten lukkoon.