Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö vessassa puolison kanssa samaan aikaan?

Vierailija
12.06.2016 |

Onko teillä ok niin, että toinen on pöntöllä ja toinen pesee hampaita/on muuten vaan vessassa samaan aikaan? Järkytyin uskomattoman paljon kun kuulin ystäväpariskunnan tekevän tätä. Meillä ei ole ikinä koskaan mies nähnyt minua pöntöllä eikä tule näkemään. Sama toisinpäin. Onko tuo oikeasti yleistäkin??

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ihan naurattamaan. Mikä ihmeen rakkauden ja läheisyyden mittari tuo toisen ihmisen ulostamisen katsominen on? Minä rakastan lapsiani enemmän kuin mitään maailmassa, mutta en sen jälkeen, kun ovat jättäneet vauva- ja taaperoiän, ole tuntenut tarvetta heidän paskomistaan katsella.

Vai onko tuo toisen jätöksen palvominen varattu vain parisuhteita sulostuttamaan? Onko multa nyt jäänyt huomaamatta jotain tärkeääja pitäisihakeutua terapiaan?

Vierailija
42/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen parisuhteen mitta on yhteinen vessa-aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on ihan normaalia. Kummallakin on lapsia, joten siihen on tottunut, että vessassa on melkein aina joku "seurana". Asiaan myös vaikuttaa, että meillä on vain yksi vessa.

Kiireisenä aamuna meitä on vessassa jopa kolme ihmistä, taapero potalla, mies paskalla ja minä pesemässä hampaita/harjaamassa hiuksia lasta odotellessa. Ja kaksi vanhempaa lasta huutelee oven raosta, että pissattaa.

Kaikkeen tottuu.

Vierailija
44/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään. Mies on nähnyt mun synnyttävänkin neljä kertaa.

Ja yhdessä kohta 20v.

Vierailija
45/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdessä kohta 20v.

Etkö näe mitään eroa siinä, että tunkeeko sieltä alapäästään maailmaan uutta ihmistä vai paskapökälettä? Outoa.

Vierailija
46/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus. Meillä on kyllä niin vapaa ja rento suhde että voin vaikka ihmetellä suureen ääneen isoa finniä pakarassani.. :D 

Meillä mies on joskus puristellutkin multa jotain finniä alapäässäni.

Vierailija
47/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee kyllä ihmisestä, joka rakastaa toisten paskan hajua ja tykkää sitä nuuhkia ja tarkastella, vaikutelma  yksinkertaisesta ihmisestä. Oli se nyt olevinaan kuinka luonnollista tahansa. En pystyisi moisen otuksen kanssa yhdessä elämään.

En mäkään, mutta mitä tää tähän ketjuun liittyy?

Vierailija
48/49 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdessä kohta 20v.

Etkö näe mitään eroa siinä, että tunkeeko sieltä alapäästään maailmaan uutta ihmistä vai paskapökälettä? Outoa.

Katsos, kun siinä voi tulla molempia yhtäaikaa.

Vierailija
49/49 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ainaki paskalla puolisoni kanssa aina pidänme käsistä kiinni ja pissalla kanssa ihan normaalia vaikka 4kk yhdessä oltukkin vasta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi