Ryhmähuoneet psykiatrisella osastolla
Miten on mahdollista että on psykiatrisia osastoja joissa on ryhmähuoneet? Minulle ei ainakaan tehnyt hyvää olla kahden muun kanssa samassa huoneessa kun olin jo valmiiksi sekaisin kuin seinäkello, toinen vielä uhkaili väkivallalla.
Kommentit (5)
Ainakin Laineessa on jokaiselle oma huone. Siellä on oma wc+suihku. Ja kukaan muu potilaista ei pääse sinun huoneeseen. Ranteessa on sellainen täplä joka avaa sinun huoneen vain sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Laineessa on jokaiselle oma huone. Siellä on oma wc+suihku. Ja kukaan muu potilaista ei pääse sinun huoneeseen. Ranteessa on sellainen täplä joka avaa sinun huoneen vain sinulle.
Minulla tuossa ryhmähuoneessa se kolmas henkilö vaihtui, välillä useita kertoja päivässäkin ja minun tavaroita yritettiin varastaa.
Psykiatrisia osastoja on liian vähän muutenkin, hyvä että pääsee edes ryhmähuoneeseen, kun vointi kohenee on vertaisia joille jutella.
Kun ei ole paikkoja riittävästi niin näitä ryhmä huoneita on. Ei pitäisi olla, on vaarallista pitää valvontaa tarvitsevia ihmisiä samassa huoneessa ja asiakas tarvitsisi rauhaa ja hiljaisuutta parantuakseen.
Ei ole ok ryhmähuoneet. Kannattaa hankkia apu näiden paikkojen ulkopuolella.