Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksikumppania on tavallinen määrä?

Vierailija
12.06.2016 |

Montako seksikumppania teillä on ollut, mikä on ikänne ja onko ollut pitkiä parisuhteita?

Itse olen 20, 13 seksikumppania ja kaksi pidempää seurustelusuhdetta (seurustelen nytkin).

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 seksikumppania, muutamia keskimäärin pari vuotta kestäneitä parisuhteita. Olen 26-vuotias ja nainen.

Vierailija
42/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisi alkaa kertoa jotain ihmisen mentaalisesta kunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, 6 ja kolme niistä seurustelusuhteita, pisin 7 vuotta

Vierailija
44/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 - 2

Vierailija
45/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 partneria, 3 parisuhdetta, loput yhden yön juttuja tai fwb-kuvioita. Nainen, 35v, yhdessä huonossa suhteessa roikkumista kadun, mitään muuta en.

Menee normaalin rajoihin vissiin, milllä ei sinällään ole mitään väliä. Sillä sitten taas on, että tunteeko jääneensä jostain paitsi tai paneskelleensa sitä oikeasti haluamatta.

Vierailija
46/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Nousee välipala kurkkuun kun lukee näitä naisten määriä. Kevyttä tavaraa se suomalaisen naisen tussukka.

Vierailija
47/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 - 2

Vastauksena otsikkoon.

Vierailija
48/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Nousee välipala kurkkuun kun lukee näitä naisten määriä. Kevyttä tavaraa se suomalaisen naisen tussukka.

Totta. Jos mies ajattelee seksistä syvällisemmin, niin tilastollisesti kannattaa ottaa ulkomaalainen nainen.

Vierailija
49/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 seksiä, 25 ikää ja 0 suhdetta (nainen).

Vierailija
50/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23v, 34 kumppania, kaksi vakavaa suhdetta.

Eikä sun tarvi sanoa, että oot nainen :D

Olen kyllä. En myöskään "kaunistele" tuota kumppanien määrää ihmisille, joiden kanssa touhu on mennyt vakavammaksi. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka näkisi seksikumppanien määrän - oli se sitten pieni tai suuri - jotenkin merkittävänä asiana, jota olisi aiheellista paheksua. Enpä sellaisiin ole kyllä törmännytkään.

Paljosta vetoa silti, että neitsytmies ei kelpaisi sinulle, koska hänellä on ollut liian vähän kumppaneita? Vie tekopyhyytesi perseeseesi.

Vierailija
51/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että menee naimisiin teinirakkautensa kanssa tai jopa "säästää" seksin vasta papin aamenen jälkeen on paljon huolestuttavampaa kuin yli 5 kumppania jos nyt ei puhuta useista kymmenistä kumppaneista.

Vierailija
52/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Minun kohdallani se kertoo kylläkin vain siitä, että tykkään seksistä.

Se 20-30 miestä "kaatanut".

Vierailija
53/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että menee naimisiin teinirakkautensa kanssa tai jopa "säästää" seksin vasta papin aamenen jälkeen on paljon huolestuttavampaa kuin yli 5 kumppania jos nyt ei puhuta useista kymmenistä kumppaneista.

Mitä huolestuttavaa on useissa kymmenissä kumppaneissa (jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti)?

Vierailija
54/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v, neljä kumppania.

Vierailija
55/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, N32.

Pyyyhe on kehässä, hanskat tiskissä.

Vierailija
56/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huolestuttavaa on useissa kymmenissä kumppaneissa (jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti)?

Niinpä, ja samalla - mitä huolestuttavaa on vain yhden kumppanin kanssa olemisessa, tai seksin harrastamisessa vasta avioliiton solmimisen jälkeen? Välillä ottaa päähän nämä kapeakatseiset ihmiset, jotka luulevat tietävänsä miten kaikkien tulisi elämäänsä elää...

Vierailija
57/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Minun kohdallani se kertoo kylläkin vain siitä, että tykkään seksistä.

Se 20-30 miestä "kaatanut".

Miksi alapeukut? :) En ole niitä ihmisiä, jotka jäisivät huonoon parisuhteeseen, enkä myöskään niitä, joiden on aina pakko olla parisuhteessa. En myöskään huoli ensimmäistä vastaantulijaa suhteeseen.

Seksistä sen sijaan nautin, myös sinkkuna ja ihan vain hauskanpitomielessä.

Vierailija
58/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja samalla - mitä huolestuttavaa on vain yhden kumppanin kanssa olemisessa, tai seksin harrastamisessa vasta avioliiton solmimisen jälkeen? Välillä ottaa päähän nämä kapeakatseiset ihmiset, jotka luulevat tietävänsä miten kaikkien tulisi elämäänsä elää...

No minä en ole tuollaisia mauttomuuksia suustani päästänyt. Minusta se on ihan se ja sama, onko ihmisellä ollut kymmenen, viisikymmentä, sata jne. kumppania tai ei vaikka yhtään.

Vierailija
59/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18. Yksi useamman vuoden parisuhde.

N29

Vierailija
60/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23v, 34 kumppania, kaksi vakavaa suhdetta.

Eikä sun tarvi sanoa, että oot nainen :D

Olen kyllä. En myöskään "kaunistele" tuota kumppanien määrää ihmisille, joiden kanssa touhu on mennyt vakavammaksi. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka näkisi seksikumppanien määrän - oli se sitten pieni tai suuri - jotenkin merkittävänä asiana, jota olisi aiheellista paheksua. Enpä sellaisiin ole kyllä törmännytkään.

Paljosta vetoa silti, että neitsytmies ei kelpaisi sinulle, koska hänellä on ollut liian vähän kumppaneita? Vie tekopyhyytesi perseeseesi.

Tietenkin kelpaisi, koska kuten ilmaisin, asia ei ole itselleni tärkeä. Koen, ettei oma sukupolveni yleisestikään arvota ihmisiä kumppaneiden määrän mukaan samalla tavalla kuin aiemmat.

Toinen pitkistä parisuhteistani oli neitsytmiehen kanssa. Miestyyppi, johon itse olen mieltynyt, ei selvästikään vastaa naisten keskimääräistä ihannetta, joten useinkin olen tapaillut miehiä, joilla naiskontakti on ollut vähäisempää kuin "suosituimmilla" miehillä, eikä se minua ole millään tavalla edes mietityttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi