Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksikumppania on tavallinen määrä?

Vierailija
12.06.2016 |

Montako seksikumppania teillä on ollut, mikä on ikänne ja onko ollut pitkiä parisuhteita?

Itse olen 20, 13 seksikumppania ja kaksi pidempää seurustelusuhdetta (seurustelen nytkin).

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli viisi alkaa kertoa jotain ihmisen mentaalisesta kunnosta.

Se että menee naimisiin teinirakkautensa kanssa tai jopa "säästää" seksin vasta papin aamenen jälkeen on paljon huolestuttavampaa kuin yli 5 kumppania jos nyt ei puhuta useista kymmenistä kumppaneista.

Mitä huolestuttavaa on useissa kymmenissä kumppaneissa (jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti)?

Niinpä, ja samalla - mitä huolestuttavaa on vain yhden kumppanin kanssa olemisessa, tai seksin harrastamisessa vasta avioliiton solmimisen jälkeen? Välillä ottaa päähän nämä kapeakatseiset ihmiset, jotka luulevat tietävänsä miten kaikkien tulisi elämäänsä elää...

No minä en ole tuollaisia mauttomuuksia suustani päästänyt. Minusta se on ihan se ja sama, onko ihmisellä ollut kymmenen, viisikymmentä, sata jne. kumppania tai ei vaikka yhtään.

Juu tarkoitin sitä ensin kirjoittanutta, joka tuomitsi sekä yhden kumppanin kanssa olleet että avioliittoon säästäneet että kymmeniä kumppaneita kokeneet. Eli vain joku tietty hänen mielensä mukainen elämäntapa on se oikea.

Vierailija
62/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että menee naimisiin teinirakkautensa kanssa tai jopa "säästää" seksin vasta papin aamenen jälkeen on paljon huolestuttavampaa kuin yli 5 kumppania jos nyt ei puhuta useista kymmenistä kumppaneista.

Mitä huolestuttavaa on useissa kymmenissä kumppaneissa (jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti)?

Kumi ei suojaa kaikelta. Mitä ehkäisyä siis tarkoitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi seksikumppani ja tämän kanssa parhaillaan naimisissa. N27

Vierailija
64/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. kondomi ja ehkäisypilleri. Mutta voihan niitä vahinkoja sattua, vaikka seksikumppaneita olisi ollut vain yksi. Toisten tekemisistä kun ei voi koskaan mennä takuuseen.

Vierailija
65/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. kondomi ja ehkäisypilleri. Mutta voihan niitä vahinkoja sattua, vaikka seksikumppaneita olisi ollut vain yksi. Toisten tekemisistä kun ei voi koskaan mennä takuuseen.

Ei suojaa tuokaan.

Vierailija
66/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suojaa tuokaan.

Joo, tajusin kyllä, että tarkoitit joitain tauteja. Mutta riski saada sukupuolitauti on silti olemassa, vaikka seksikumppaneita olisi ollut vain yksi. Itseasiassa joidenkin tautien puhkeamiseen ei tarvita edes seksiä: ne kun voi saada ihan jo "perintönä" virusta kantavalta äidiltään.

Vierailija
67/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23, 3 seksikumppania. Yksi 18 kk suhde takana ja nykyisen kanssa olen ollut huomenna tasan kaksi vuotta.

Minun ikäiselleni kolme on todella vähän, jo teinivuosina jos olisin halunnut mennä pussailua pidemmälle niin varmasti oli paljon enemmän kumppeita. Suhteiden välissä olin sinkku yli vuoden, silloinkin olisin voinut enemmän harrastaa seksiä, mutta ei vaan ole mun juttu sellaset yhden yön jutut tai fuckbuddyt. Normaali olisi ehkä joku 6-10 tässä iässä?

Vierailija
68/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita 30-40 väliin, pitempiä parisuhteita 3 (3, 4 ja 5 vuotta). Seksuaalisesti olen vahvaviettinen ja nuorempana tuli seikkailtua vähän vapaamielisemmin. Nyt olen ollut viimeisen eron jälkeen 6kk sinkkuna, ja huomaan, että nykyään ei enää jaksa eikä viitsi yhden illan suhteita. Miehessä pitää olla jotain muutakin, että seksi alkaa kiinnostaa. Pettänyt en ole koskaan. Ikää 32 vuotta ja kuten yllä ilmenee, olen nainen.

Vierailija
69/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23v, 34 kumppania, kaksi vakavaa suhdetta.

Eikä sun tarvi sanoa, että oot nainen :D

Olen kyllä. En myöskään "kaunistele" tuota kumppanien määrää ihmisille, joiden kanssa touhu on mennyt vakavammaksi. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka näkisi seksikumppanien määrän - oli se sitten pieni tai suuri - jotenkin merkittävänä asiana, jota olisi aiheellista paheksua. Enpä sellaisiin ole kyllä törmännytkään.

Paljosta vetoa silti, että neitsytmies ei kelpaisi sinulle, koska hänellä on ollut liian vähän kumppaneita? Vie tekopyhyytesi perseeseesi.

En ole tuo kenelle vastasit, mutta saman ikäisenä minulla oli lähes yhtä monta kumppania ollut. Ja kyllä minulle ainakin se neitsytmies kelpasi. Nyt naimisissa kymmenen vuotta.

Miestäkään ei minun aikaisemmat suhteeni haittaa. Sanoi vaan että sillä ei ole mitään väliä kuka on ensimmäinen vaan sillä kuka on viimeinen.

Vierailija
70/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja 2 seksikumppania. Kumpikin seurustelusuhteessa. En kaipaa irtosuhteita, tai seksiä muutenkaan, kuin parisuhteessa.

Vierailija
71/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 kumppania, 1 seurustelu.

2 kertaa klamydia.

N23

Vierailija
72/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa klamydia.

N23

Sattuipas sopivasti. Mistään taudeistahan ei kysytty.

Vierailija
73/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…

miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa

Vierailija
74/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kumppania, joista 2 avioliittoa. 37 v.

Vierailija
75/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa klamydia.

N23

Hyi vittu.

Vierailija
76/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias nainen ja minulla on ollut yksi seksikumppani, se eka poikaystävä ja nykyinen aviomies jonka kanssa olen ollut yhdessä 10 vuotta. En tiedä kuinka monen kanssa esimerkiksi kaverini ovat olleet, mutta ymmärtääkseni tämä oma lukuni ei ainakaan ole se tavallinen määrä.

Vierailija
77/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen seksikumppanien määrä ottaa noin koville niin se ei kerro muuta kun et on myös henkisesti tosi pienimunanen! Mitä hiton väliä sillä on? Jokaisella on niin oma elämä/historia/kokemus/valinta minkä takia luku on mitä on. Sen perusteella ei voi päätellä yhtään mitään. Eikä sitä panomäärää pitäs myöskään hävetä. T. N27/60

Vierailija
78/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v nainen, 30 miestä. Yhden kanssa 7v parisuhde, jonka jälkeen 29 tuli alle kahdessa vuodessa. Sit sattu mies kohdalle jonka kanssa synkkaa ja irtosuhteet loppu seinään.

Vierailija
79/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä kaksi seksikumppania, nykyinen miesystävä mukaan laskettuna.

N20

Vierailija
80/82 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…

miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa

Sen takia tavismiehenä pitää asiaa auttaa rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi