Montako seksikumppania on tavallinen määrä?
Montako seksikumppania teillä on ollut, mikä on ikänne ja onko ollut pitkiä parisuhteita?
Itse olen 20, 13 seksikumppania ja kaksi pidempää seurustelusuhdetta (seurustelen nytkin).
Kommentit (82)
3 seksikumppania, kolme suhdetta. N38
Ikää 27 ja seksikumppaneita 40.
Takana kaksi pidempää parisuhdetta, yhteensä noin 11-vuotta.
Olen pettänyt ja ennen nykyistä suhdetta (kestänyt vasta 6kk) oli railakkaat sinkku kuukaudet.
Terv Nainen.
22v nainen, 15 seksikumppania ja yksi seurustelusuhde joka on nyt kestänyt noin 4kk.
Seksi suhteita jotakin 15 paikkeilla, suhteita yhteensä kolme joista vain tätä nykyistä voi kutsua pitkäksi ( tähän mennessä se kestänyt yli 20-vuotta).
Vierailija kirjoitti:
0-1. Huorilla useampi.
No jos leskelle 2
30v, 60-70 kumppania, 2 pidempää suhdetta. Nainen
5 seksikumppania: kahden kanssa seurustelin, yhden kanssa jäi vain tapailuun, yksi yhden illan jutusta alkanut friends with benefits ja yksi ihan rehellisesti vain yhden illan juttu.
-nainen 25v
7 seksikumppania. Kaksi pidempää parisuhdetta, muut tapailin kautta, ei yhdenillanjuttuja.
- Nainen 30v, sinkku
26v ja noin 50 seksikumppania. Nyt seurustellut saman miehen kanssa 5 vuotta. Kaikki siis nuoruuden typeryyksissä hommailtu. Hävettää niin paljon ja joskus menetän yöunet sen takia kun mietin menneisyyttäni. Sairastuin nuorempana kaksisuuntaiseen ja maanisina vaiheina tuli elettyä melko railakasta elämää.
Normaalina pitäisin n. 0-30 kumppania vähän henkilön iästä riippuen. Itsellä luku on 4, ikää 25.
Seksikumppaneita löytyy 1 ja ikää on 18 vuotta.
40-50 ja kaikki paitsi yksi rahalla. Ilman en kelpaa naisille.
M36
Varmaan naimisiin mennään nykyään noin 30- 32-v. ja sitä ennen 1-2 pidempää suhdetta ja 5 lyhyempää/yhtä iltaa joten vastaan 8kpl.
21v, 9 yhdenillanjuttua ja en ole koskaan seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v, 34 kumppania, kaksi vakavaa suhdetta.
Eikä sun tarvi sanoa, että oot nainen :D
Olen kyllä. En myöskään "kaunistele" tuota kumppanien määrää ihmisille, joiden kanssa touhu on mennyt vakavammaksi. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka näkisi seksikumppanien määrän - oli se sitten pieni tai suuri - jotenkin merkittävänä asiana, jota olisi aiheellista paheksua. Enpä sellaisiin ole kyllä törmännytkään.
Suuremmalla todennäköisyydellä ovat naisia.