Montako seksikumppania on tavallinen määrä?
Montako seksikumppania teillä on ollut, mikä on ikänne ja onko ollut pitkiä parisuhteita?
Itse olen 20, 13 seksikumppania ja kaksi pidempää seurustelusuhdetta (seurustelen nytkin).
Kommentit (82)
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…
Itselläni on ollut pari pitempää ja vauhdikkaampaa sinkkukautta elämässäni, joten luku on huomattavasti suurempi ;-)
20 seksikumppania, joista viimeisimmän kanssa parisuhteessa 4 vuotta.
N25
Itsellä 2 ja en ole ikinä edes seurustellut, mutta olenkin aivan menetetty tapaus.
M28
Naisilla keskimäärin enemmän mitä miehellä. Axlit hoitaa yksinään koko kaupungin naissinkut.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut pari pitempää ja vauhdikkaampaa sinkkukautta elämässäni, joten luku on huomattavasti suurempi ;-)
Huomattavasti suurempi kuin mikä?
Yksi ennen nykyistäni jonka kanssa 8,5 vuotta. Onnellisesti ollaan yhdessä ja harhalaukauksia sattunut muutama 🚼 mut onnellinen 3 lapsen isä😇
Ikä 30. Kaksi pitkää seurustelusuhdetta, toinen 10v. Ei yhdenillanjuttuja mutta 6 seksikumppania, 2 siis suhteessa, 4 olen tapaillut.
Minulla on yksi ja se tuntuu aika vähältä. Kaksi tai kolme tuntuisi sopivalta tähän ikään mennessä.
M34
Luku on jotain 10 ja 15 välissä, en muista enää varmaksi. Olen 25, tässä vakavassa parisuhteessani olen ollut nyt viisi vuotta.
Mika kirjoitti:
Yksi ennen nykyistäni jonka kanssa 8,5 vuotta. Onnellisesti ollaan yhdessä ja harhalaukauksia sattunut muutama 🚼 mut onnellinen 3 lapsen isä😇
Sinäkö kolmen lapsen isä? Huh huh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti suurempi kuin mikä?
Suurempi kuin 41-49 vuotiailla keskimäärin.
Ikä 30, yksi seksikumppani, ei pitkiä eikä lyhyitä seurustelusuhteita. En miellä itseäni tässä normaaliksi.
5. Mikä lasketaan pidemmäksi suhteeksi? Mulla kaikki on tapahtunut seurustelusuhteessa (pituudet n. 2 x 6 kk, 1 x 12 kk, 1 x 5 v.) yhtä lukuunottamatta (samaa sukupuolta edustavan kaverin kanssa kokeiltiin joskus varhaisteini-ikäisinä).
N22
23v, 34 kumppania, kaksi vakavaa suhdetta.
Ottaa koville olla tässä asiassa kovasti epänormaali ja vaikeuttaa tosi paljon mahdollista pariutumista :/
Vierailija kirjoitti:
23v, 34 kumppania, kaksi vakavaa suhdetta.
Eikä sun tarvi sanoa, että oot nainen :D
Missähän ne naiset on tästä ketjusta jotka puhuu rakkaalle miehelleen viidestä seksikumppanista :D
Vierailija kirjoitti:
Missähän ne naiset on tästä ketjusta jotka puhuu rakkaalle miehelleen viidestä seksikumppanista :D
Valtaosa ketjuun vastanneista ei kertonut sukupuoltaan. Kyllä, joukossa on muutamia naisia jotka ovat kertoneet heillä olleen >10 kumppania, mutta vastaavasti ketjussa on myös henkilöitä joilla on ollut vain 1-2 kumppania, ja jotka eivät ole sukupuoltaan paljastaneet. Myös valtaosa noista jotka ovat lyöneet isoja lukuja tiskiin, ovat jättäneet sukupuolensa kertomatta, eli eivät välttämättä ole naisia.
Vaikea sanoa mitään normaalimäärää. Olen 32 ja 7 seksikumppania. Mieheni kanssa olen ollut nyt 7 vuotta.