Nainen, missä iässä huomasit muuttuneesi näkymättömäksi nuorille miehille?
Eli ei enää katseita. Itsellä kävi näin 32-vuotiaana toisen lapsen jälkeen
Kommentit (74)
Tajusin tuon itse pari viikkoa sitten. Viime kesänä tuntui, että ainakin joku vielä vilkuili. Nyt nada.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ne katselee.N50
Katsomiseen voi olla monta syytä.
Hyvin vaikea uskoa, että nuoret miehet seksuaalisessa mielessä kadulla tuijottelevat viisikymppisiä naisia. Vaikka toki olet äärettömän hyvin säilynyt...
Silti!
Mutta ainahan voi tulkita omassa päässään vilkaisut mielensä mukaisesti. Ehkä sinulla on ollut kiva ilme ja olet kovaääninen tai hammastahnaa suupielessä tai ihan mitä vain, joka hetken huomion vie toiselta.
Käsittääkseni haettiin nyt katsomista "siinä mielessä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ne katselee.N50
Katsomiseen voi olla monta syytä.
Hyvin vaikea uskoa, että nuoret miehet seksuaalisessa mielessä kadulla tuijottelevat viisikymppisiä naisia. Vaikka toki olet äärettömän hyvin säilynyt...
Silti!
Mutta ainahan voi tulkita omassa päässään vilkaisut mielensä mukaisesti. Ehkä sinulla on ollut kiva ilme ja olet kovaääninen tai hammastahnaa suupielessä tai ihan mitä vain, joka hetken huomion vie toiselta.
Käsittääkseni haettiin nyt katsomista "siinä mielessä".
Kyllä jotkut viisikymppiset ovat aika vetävän oloisia. Ei panemiseen ole mitään ikärajaa, ainoastaan ulkonäköraja.
M34
Olen nyt 40 ja vientiä riittää vielä nuortenkin keskuudessa jopa kiusaksi asti, mua luullaan aina 20-vuotiaan tyttäreni isosiskoksi. Pidän kropastani huolta ja babyface, siinä ilmeisesti syyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu yleensä ainoastaan tyylin vaihtumisesta. Ei ole mikään pakko tätiytyä. Katselen hyvin mielelläni viisikymppisiäkin naisia, jos heillä on vielä kiinnostusta kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Paljon vetoavampia kuin kolmekymppiset äidit, joiden seksuaalisuus on kadonnut lasten myötä ja jotka pitävät kaupungillakin pieruverkkareita ja crocseja, tukka rasvaisena ja litteänä.
Minä voin vetää jalkaani lökärit ja päälle hupparin ja saada katseita, ei nääs vaatteet muuta naamaani suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 40 ja vientiä riittää vielä nuortenkin keskuudessa jopa kiusaksi asti, mua luullaan aina 20-vuotiaan tyttäreni isosiskoksi. Pidän kropastani huolta ja babyface, siinä ilmeisesti syyt.
Tuo on kyllä harhaluulo, että se että vanha nainen pitää huolta kropastaan saisi meidät nuoret miehet katsomaan. Esimerkkinä tähän joku kolmevitonen urheilijanainen, ei ne vaan saa mussa mitään reaktiota katsoa.
Muutosta (=katseiden vähentymistä) huomasin about 36-vuotiaana (mulla 2 lasta), mutta kyllä ne vieläkin jonkin verran katsovat perään (olen nyt 38). Voi tietysti olla, että katsovat että onpa kauhea lumppu, mutta mielestäni erotan kyllä vielä ihailevat ja kauhistuneet katseet :D
Ehkä jotain 35 tavisolemuksellani ja 40 oli sitten täysin loppu vaikka olisin kuinka laittautunut. Nyt jos tyttäreni on mukanani, taas katsotaan, muttei minua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu yleensä ainoastaan tyylin vaihtumisesta. Ei ole mikään pakko tätiytyä. Katselen hyvin mielelläni viisikymppisiäkin naisia, jos heillä on vielä kiinnostusta kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Paljon vetoavampia kuin kolmekymppiset äidit, joiden seksuaalisuus on kadonnut lasten myötä ja jotka pitävät kaupungillakin pieruverkkareita ja crocseja, tukka rasvaisena ja litteänä.
Minä voin vetää jalkaani lökärit ja päälle hupparin ja saada katseita, ei nääs vaatteet muuta naamaani suuntaan eikä toiseen.
Juu toki, mutta valtaosa naisista tarvitsee hieman pukeutumista. Juntiltahan tuollainen hupparityyli joka tapauksessa näyttää.
Varmaan siinä 15-vuotiaana kun aloin enemmänkin kiinnostumaan vastakkaisesta sukupuolesta. Eikun noh, sain minä jonkin sortin huomiota nimittäin haukkumista ja nälvimistä sekä tönimistä ruma kun olen (olisin edes ollut se täysin näkymätön). Se huomio kyllä väheni siinä 20 vuoden paikkeilla kun koulut oli käyty ja parisuhdemarkkinoille en lähtenyt itseäni tunkemaan ja lihatiskipaikoista pysyttelin kaukana. Harvemmin sitä enää kukaan tulee päin pläsiä haukkumaan, se tapahtuu enemmän selän takana nykyään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä harhaluulo, että se että vanha nainen pitää huolta kropastaan saisi meidät nuoret miehet katsomaan. Esimerkkinä tähän joku kolmevitonen urheilijanainen, ei ne vaan saa mussa mitään reaktiota katsoa.
Yksi harhaluulo tuokin että mies on jumala jonka mielipide on kaikkien miesten mielipide.
Siinä 29- vuotiaana loppui. Nuorempana ulkomailla ( esim. Italiassa, Hollannissa, Espanjassa) minua pyydettiin ulos syömään joka paikassa, jopa ruokakaupan hedelmäosastolla tultiin juttusille ja pyydettiin ulos. Myös vihellyksiä kadulla jne. Nyt olen 34v. Ja en saa mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi harhaluulo tuokin että mies on jumala jonka mielipide on kaikkien miesten mielipide.
Nainen kertoo mielipiteenä mitä hän itse ajattelee asiasta. Mies kertoo mielipiteenään mitä kaikki muutkin miehet ajattelevat. Edellinen on naisten logiikkaa ja jälkimmäinen kiveen kirjoitettua faktaa, koska naisten kokemus on mutua ja miesten empiriaa.
Nuoret miehet tuli näkymättömiksi minulle kun löysin lasteni isän, 19-vuotiaana, sen jälkeen en kiinnittänyt heihin huomiota ja huomioijat hätistelin kimpusta kun olin liikkeellä ilman miestä. Miksi nuorten miesten kiinnostus olisi tärkeää, onko naisellisuutesi kiinni keskenkasvuisista?
Olen 30 ja nyt vasta katsotaankin. Olen aika pyöreäposkinen ja tyttömäinen, joten näytän ikäistäni nuoremmalta ja nuorempana se oli huono juttu. Näytän kuulemma 22-vuotiaalta. Tunnen kyllä olevani henkisesti jo melko vanha, joten peilissä näkyvä nuorekas naama tuntuu toisinaan kummalliselta.
Ennemmin voisi kysyä minkä ikäisenä lakkasin katselemasta nuoria miehiä. Ehkä siinä pari vuotta sitten. Joskus tämä nyksäkin tuntuu kamalan nuorelta, vaikka on kolme vuotta vanhempi.
Onhan se kiva jos joku nuori mies katsoo, mutta tulee siitä jotenkin outo fiilis. Sitten jos ei katso on sekin ikävää. Hah hah. Naisena on vaikeaa olla tyytyväinen :-D
Katselee vieläkin. Itse olen huomannut, etten niitä alle kolmekymppisiä enää katsele eli menee se toisinkin päin :)
No enpä ole huomannu että olisi vähentynyt. Lisääntyy vaan. Kuulema tosi hyvännäköinen hoikka 4 lapsen äiti. Naapurin nuori jätkä viimeksi katso perään. Piti oikein tarkistaa onko kaikki kunnossa. Mä en kyllä pukeudu tätimäisesti enkä liian paljastavastikaan.
t. 33 v.