Miksei kumppanin pieniä pyyntöjä voi toteuttaa?
Onko kyse kunnioituksen puutteesta, täydestä välinpitämättömyydestä, huonosta muistista vai mistä, kun kumppanin esittämiä pieniä toiveita ei pysty millään noudattamaan? Itse olen pyytänyt että vessapaperirulla vaihdettaisiin uuteen vanhan loputtua, likaiset astiat menisi tiskikoneeseen, kaapin ovet laitettaisiin kiinni kun niitä ei käytetä, ja ettei asunnon ns. yhteisissä tiloissa vedettäisi käteen (tietokonehuone on olemassa). Onko liikaa pyydetty?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkauksesta tässä tapauksessa. Sanotaan, että mitä rouvalle kuuluu, missä mies runkkaa, menisi rouva itse muualle/olkoon katsomatta. Tai että runkkausta ei saa kieltää. Ei herrajumala tässä ole kukaan kieltämässäkään!
Seksuaalioikeuksiin kuuluu se, ettei tarvitse nähdä seksitilannetta, jos ei halua. Myös parisuhteessa tätä pitää kunnioittaa. Kenenkään ei tarvitse nähdä toisen runkkausta, jos ei halua.
Vahingot on eri asia. Jos esim. toinen vapaapäivänään runkkailee olohuoneessa ja toinen yllättäen tulee kesken työpäivän kotiin ja näkee tilanteen. Tämä ei ole toisen tahallista "altistamista".
Jos mies rouvan makuuhuoneessa ollessa runkkaa olohuoneessa, johon tullaan esim. suoraan makuuhuoneesta, rouva voi olla tahtomattaan keskellä seksitilannetta.
On täysin eri asia runkata kylppärissä. Ei sinne kenenkään pakko ole mennä silloin kun toinen siellä asioi. Ei tietokonehuoneeseen ole pakko mennä kun toinen siellä on ja on ovi kiinni.
Yleensäkin monissa pikkuasioissa on kyse toisen kunnioittamisesta: asia ei minulle ole tärkeä, mutta pyrin tekemään niin, koska toiselle se on tärkeää. Siis pyrin. Aina ei tarvitse muistaa eikä onnistua, mutta pyrin.
Parisuhteessa toisen seksuaallisuus PITÄÄ olla niin normaalia ja niin hyväksyttyä ja pidettyä että se ei haittaa tippaakaan vaikka sitä tekisi toisen vieressä.
Minkälainen hemmetin pariuhde se on missä joutuu menemään piiloon masturboimaan omalta kumppanilta?
Miten tuollaisessa parisuhteessa hoidetaan seksi? Jos ei edes masturbointia kestetä?
Ei ole olemassa mitään "normaalia" seksuaalisuutta. Jokainen ihminen toteuttaa seksuaalisuuttaan omalla tavallaan ja määrittelee itse rajat sille, missä hän haluaa olla osallisena.
Ihmisen oikeus olla näkemättä tai olla osallistumatta seksiin (esim. toisen masturboinnin katselu) on tärkeämpi arvo kuin toisen halu masturboida omassa kotonaan missä ja milloin tahtoo.
Ihannetilanne tietysti on, että puolisot ovat samoilla linjoilla tässä asiassa, mutta jos eivät ole, toisen oikeus olla näkemättä on tärkeämpi arvo kuin toisen oikeus tehdä mitä haluaa.
Nämä eivät ole minun mielipiteitä vaan pohjautuvat ihmisoikeuksiin perustuviin seksuaalioikeuksiin ja seksuaalisen häirinnän määritelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkauksesta tässä tapauksessa. Sanotaan, että mitä rouvalle kuuluu, missä mies runkkaa, menisi rouva itse muualle/olkoon katsomatta. Tai että runkkausta ei saa kieltää. Ei herrajumala tässä ole kukaan kieltämässäkään!
Seksuaalioikeuksiin kuuluu se, ettei tarvitse nähdä seksitilannetta, jos ei halua. Myös parisuhteessa tätä pitää kunnioittaa. Kenenkään ei tarvitse nähdä toisen runkkausta, jos ei halua.
Vahingot on eri asia. Jos esim. toinen vapaapäivänään runkkailee olohuoneessa ja toinen yllättäen tulee kesken työpäivän kotiin ja näkee tilanteen. Tämä ei ole toisen tahallista "altistamista".
Jos mies rouvan makuuhuoneessa ollessa runkkaa olohuoneessa, johon tullaan esim. suoraan makuuhuoneesta, rouva voi olla tahtomattaan keskellä seksitilannetta.
On täysin eri asia runkata kylppärissä. Ei sinne kenenkään pakko ole mennä silloin kun toinen siellä asioi. Ei tietokonehuoneeseen ole pakko mennä kun toinen siellä on ja on ovi kiinni.
Yleensäkin monissa pikkuasioissa on kyse toisen kunnioittamisesta: asia ei minulle ole tärkeä, mutta pyrin tekemään niin, koska toiselle se on tärkeää. Siis pyrin. Aina ei tarvitse muistaa eikä onnistua, mutta pyrin.
Parisuhteessa toisen seksuaallisuus PITÄÄ olla niin normaalia ja niin hyväksyttyä ja pidettyä että se ei haittaa tippaakaan vaikka sitä tekisi toisen vieressä.
Minkälainen hemmetin pariuhde se on missä joutuu menemään piiloon masturboimaan omalta kumppanilta?
Miten tuollaisessa parisuhteessa hoidetaan seksi? Jos ei edes masturbointia kestetä?
Ei ole olemassa mitään "normaalia" seksuaalisuutta. Jokainen ihminen toteuttaa seksuaalisuuttaan omalla tavallaan ja määrittelee itse rajat sille, missä hän haluaa olla osallisena.
Ihmisen oikeus olla näkemättä tai olla osallistumatta seksiin (esim. toisen masturboinnin katselu) on tärkeämpi arvo kuin toisen halu masturboida omassa kotonaan missä ja milloin tahtoo.
Ihannetilanne tietysti on, että puolisot ovat samoilla linjoilla tässä asiassa, mutta jos eivät ole, toisen oikeus olla näkemättä on tärkeämpi arvo kuin toisen oikeus tehdä mitä haluaa.
Nämä eivät ole minun mielipiteitä vaan pohjautuvat ihmisoikeuksiin perustuviin seksuaalioikeuksiin ja seksuaalisen häirinnän määritelmään.
Paskat perustuvat. Haluan nähdä sen oikeuslinjauksen jossa omassa kotonaan masturbointi (vielä eri huoneessa!) katsotaan seksuaaliseksi häirinnäksi! Suoranaista paskanpuhumista tuo on, eikä perustu mihinkään seksuaalisen häirinnän määritelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ihmisen ihmisen ei pidä seurustella toisen ihmisen kanssa joka ei kestä toisen ihmisen sksuaallisuutta.
Jos et kestä esim. toista ihmistä alasti koska tahansa ÄLÄ SEURUSTELE KOSKAAN.
Kotona pitää saada olla vapaasti. Jos kotona oman puolisonsa kanssa ei saa olla vapaasti ilman sotain sääntöjä niin silloin asiat on erittäin pahasti. Silloin ei ole mitään järkeä seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi on kyllä aivan roskaa
Asuin nuorena miehen kanssa, joka usein yhtäkkiä, varoittamatta, alkoi runkata. Kun esimerkiksi katsoimme yhdessä televisiota.
Pyysin häntä monesti kertomaan aikeestaan etukäteen, että tiedän lähteä huoneesta pois.
Hän ei suostunut siihen. Hänen mielestään HÄNELLÄ ON OIKEUS runkata OMASSA KOTONAAN milloin vain varoittamatta.
Miksi hän ei voinut suostua pyyntööni? Mitä se olisi häneltä ollut pois, jos olisi sanonut minulle, että nyt rupee tekee sitä, että mene toiseen huoneeseen jos et halua katsoa.
Miksi hänen oikeus runkata missä ja milloin vain (kotona) on tärkeämpi oikeus kuin minun oikeus olla näkemättä ko. toimitusta?
En koskaan kieltänyt häntä runkkaamasta, en koskaan kieltänyt häntä tekemästä sitä jossain tietyssä tilassa. Tein sitä runsaasti itsekin. Pyysin ainoastaan, että olisi kertonut minulle etukäteen, että olisin poistunut paikalta.
Seksi oli hänen kanssaan mahtavaa.
Minä vain en halunnut katsoa hänen runkkaustaan. Kuten en hänen paskalla käyntiään; senkin hän halusi suorittaa vessan ovi auki.
Hänen perustelunsa oli: minulla on oikeus tehdä omassa kotonani mitä haluan. Eikö minullakin ole? Olla näkemättä tiettyjä asioita?
Olen lukenut jostain ihan asiallisesta/virallisesta lähteestä, että ketään ei saa TAHALLAAN vasten tämän tahtoa "altistaa" seksuaaliseen tilanteeseen (joksi masturboinnin näkeminen katsotaan) edes parisuhteessa.
Okei, eli tämän ketjun perusteella saan ulostaa mieheni pleikkarin päälle, koska minähän saan kotonani tehdä mitä haluan. Ei se siitä mene rikki. Siitä vaan nopeesti sutasee kertakäyttölautasella roskiin, kun ehtii.
Lisäksi jättää valkovuotoiset dildot keittiön pöydälle, kun mies kaataa anopille kahvia, koska minähän saan tehdä kodissani mitä haluan.
Voin myös yhtyä koiraan keskellä olohuonetta, koska ei voi olla miehelle kauheeta nähdä mua harjoittamassa omaa seksuaalisuuttani. Ei voi olla parisuhteessa, jos ei kestä nähdä toista alasti jne.
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli tämän ketjun perusteella saan ulostaa mieheni pleikkarin päälle, koska minähän saan kotonani tehdä mitä haluan. Ei se siitä mene rikki. Siitä vaan nopeesti sutasee kertakäyttölautasella roskiin, kun ehtii.
Lisäksi jättää valkovuotoiset dildot keittiön pöydälle, kun mies kaataa anopille kahvia, koska minähän saan tehdä kodissani mitä haluan.
Voin myös yhtyä koiraan keskellä olohuonetta, koska ei voi olla miehelle kauheeta nähdä mua harjoittamassa omaa seksuaalisuuttani. Ei voi olla parisuhteessa, jos ei kestä nähdä toista alasti jne.
Miksi pitää aina ruveta pelleilemään?
Pleikkarin päälle paskominen tuhoaa pleikkarin.
Koiran kanssa nussiminen on eläinrääkkäystä.
Mutta kyllä minun puolesta voit jättää dildon keittiön pöydälle. Meidän taloudessa dildoja on mm. makuuhuoneen yöpöydällä, olohuoneen pöydällä sekä työpöydällä.
Joku ihmetteli, minkälaista se seksi on pariskunnalla, jos ei voi edes vapaasti runkata siellä omassa kotonaan. Ja että sellaisten ei pitäisi edes olla toistensa kanssa.
Itse pidän erittäin kiinnostavana, jännittävä ja kiihottavana nimenomaan sitä, että tiedän kumppanillani olevan oma, yksityinen, minulta verhottu seksielämä myös itsensä kanssa. En halua tietää yksityiskohtia enkä olla osallisena siitä.
Liika tuttuus, "kaiken" näyttäminen (runkkaa avoimesti kun huvittaa, myös: paskoo ovi auki, piereskelee, kaivaa nenäänsä avoimesti) on minulle turn off. Jännite ei yksinkertaisesti pysy yllä.
Tiedän, joillakin asia on täysin päinvastoin eikä tässä ole mitään oikeaa ja väärää, mutta eka kappaleessa kertomieni oletusten/johtopäätösten teko on kyllä typerää.
Minulle ruumiillisuuttaan "yli"avoimesti esittävä mies tuo mieleen lähinnä pienen lapsen tai kehitysvammaisen, joka ei pysty säätelemään käyttäytymistään ja koen olevani hänen äitinsä, en puolisonsa.
Kerron vielä, että runkata saa; sitä tehdään meillä paljon. Mutta yksityisesti. Se kuuluu välillä myös seksihetkiin, mutta yhteisestä sopimuksesta.
Ja vielä: minusta terveen seksuaalisuuden mitta ei ole estottomuus ja sen pakkosietäminen ("koska minulla on oikeus kotonani!") vaan toisen kunnioittaminen ja omien tarpeiden ilmaiseminen toista kunnioittavalla tavalla.
Sitä toisen kunnioitustahan tässä juuri haetaan... Mies on pyytänyt minulta asioita ja koska minulla ei ole mitään näitä asioita vastaan, minä toimin hänen toiveidensa mukaisesti. Miehellä ilmeisesti sitten on jokin periaate tai muu syy olla toimimatta minun toiveideni mukaisesti. Mielestäni en todellakaan ole pyytänyt mitään isoja asioita, enkä edes nalkuta asioista. On monta muutakin asiaa mikä minua miehen toiminnassa ärsyttää, mutten ole näistä hänelle edes maininnut kun nuo pikkujututkaan eivät onnistu.
Runkkausasia kuuluu myös tähän kunnioituskategoriaan mielestäni. Olen tullut asiassa sen verran vastaan, että olen sanonut olohuoneessa runkkauksen olevan minulle ok jos en itse ole kotona, eli toisin sanoen en vahingossa voi tulla keskelle k.o. tilannetta. Miksei minulla olisi oikeutta siihen, etten näkisi toisen itsetyydytystä jos en sitä halua nähdä? Miehellä olisi monta muuta paikkaa runkata, pitääkö hänen valita juuri se tila missä minä kuljen? Eikö voi odottaa esimerkiksi sen aikaa että lähden kotoa? Ja miksi ihmeessä ei voi mennä sinne "omaan tilaansa" joka hänen piti saada omalle koneelleen ja muille laitteilleen?
Tuo paskominen on yksi asia myös mitä en voi ymmärtää, kiitos vain sille joka nosti asian esille. Meillä on siis kaksi vessaa. Miksi miehen pitää tulla paskomaan juuri siihen vessaan missä minä olen laittautumassa? Eikö hänellä riitä ajattelukyky siihen, että jaa vaimo on tuossa vessassa nyt pidempään, minäpä käytän toista vessaa ettei vaimon tarvitse katsoa, kuunnella ja HAISTAA paskomistani? Tästäkin olen sanonut nätisti, tyyliin "olisihan meillä tuo toinenkin vessa", mutta ei. Mies itse päättää missä paskoo ja runkkaa. Vaikka hän ei välitä näistä asioista, eikö mitenkään voisi huomioida sitä joka välittää?
AP
Mun mielestä sun mies kiusaa sinua. Tämä väkisin paskomaan työntyminen sinne vessaan missä sinä laittaudut, osoittaa kyllä, että hän ei täysillä käy.
En tiedä, millainen ihminen hän muuten on, mutta kertomasi merkit viittaavat kyllä melko vinksahtaneeseen ihmiseen. En tiedä, mikä on ongelma pohjimmiltaan, mutta joku käsittämätön tarve osoittaa valtaa ja kävellä yli sinun toiveiden hänellä on.
Itse en tuollaista miestä katselisi. Ehdottaisin pariterapiaa ja jos ei sinne lähtisi, lähtisin itse suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt vuosikausia. Yksi syy ton oman miehen tollaiseen täyshoitoasumiseen on varmasti siinä että hänen äitinsä oli melkein 20 vuotta kotiäitinä ja teki KAIKEN lapsien puolesta. Oonkin neuvonut nuoremmille naisille että älkää semmosta miestä ottako itelle jolla on ollut kotiäiti :D
Minusta taas mieheni "uusavuttomuus" voisi johtua siitä että heidän äitinsä lähti ja jätti isän hoitamaan huushollia (miestäni ja hänen veljiään). Ehkä ei saanut sitten kunnolla mallia kodinhoidosta.. Hänen isänsä ei osannut alkuun laittaa ruokaa vaan kävivät aina ulkona syömässä jne..
Monet kerrat sanonut että jos voitelet leipää työtasolla niin siivoa ne muruset jälkeesi tai käytä alustaa.. Ja miten voi tyhjän tupakka-askin heittäminen roskiin olla niin vaikeaa, vaan se löytyy aina olohuoneen pöydältä... Myös muut roskat löytyvät olohuoneen pöydältä tai keittiöstä esim. sipsipussit tai joku tyhjä juustopaketti. En voi vaan käsittää miten joku ihminén ei tajua että on ihan perus juttu että kotona roskat laitetaan roskiin.. koti ei ole mikään kaupungin roskainen kuja. :Ddd Myös se ärsyttää suunnattomasti että vessa pitää vetää kansi auki, koska siitä sitten lentää kaikenmaailman paskabakteerit. Käsipyyhe on siinä pöntön lähellä naulakossa,ällöttävää pyyhkiä käsiä siihen, kun pöntöstä lentänyt sinne vaikka ja mitä roiskeita.. Mulle vaan ollut aina itsestäänselvää että vessa vedetään kansi kiinni ja jätetään kansi kiinni. Ja kun kusella käynnin jälkeen ei muka tarvitse pestä käsiä..!!! :o Vaan silloin jos käydään paskalla. No olen monesti yrittänyt selittää että eipä ole mukavaa kun kosket kuitenkin omaa sukupuolielintäsi ja myös vedät vessan siitä napista mikä on täynnä muiden paskasien näppejen bakteereita. Kerran sai ahaa elämyksen, mutta näköjään tottunut olemaan pesemättä niitä käsiä, niin sama jatkuu. Ja mähän olen tietty se meijän tiskikoneen pyörittäjä ja pyykinpesijä... Minä myös pyyhin pinnat rätillä ja imuroin. Hitto mähän käyn kaupassakin aina ostamassa meille ruoat ja välillä mies tulee pyynnöstäni mukaani, mutta ei ikinä oma-aloitteisesti tuo kotiin täysiä ruokakasseja.. Käy sitten ulkona syömässä jos kotona ei satu olemaan ruokaa...vaikka sitäkin kyllä on, mutta ei osata laittaa ellei oo jotain pakastepitsaa tai valmisruokia, mitä en itse syö. Sitten lykätään hommia monella päivällä eteenpäin. En jaksa muistuttaa joka päivä jostain mitä oli luvannut tehdä, vaan välillä sitten vaan odottelen ja katson tajuaako itse ryhtyä hommiin..ja siinä vaiheessa kun kuluu se 10 päivää ja ylikin niin sitten on kyllä pinna kireällä. Ja vielä on vaikka ja mitä juttuja.. Jos sukat on kastuneet ulkona ja tullaan sisään niin tottakai ne märät sukat otetaan pois ja vähän ehkä pestään jalkoja, mutta niillä käppäilläänkin pitkin kämppää ja haisevat ja jättävät märkiä jälkiä lattiaan... Kun lattialle kaatuu jotain muuta juomista kuin vettä, se pyyhitään märällä, ettei jää tahmeaa jälkeä.. Hampaatkin voisi pestä jokapäivä.. Lupaukset voisi pitää, eikä jättää aina puheita vaan puheiksi. Välillä ois kiva nähdä niitä tekojakin.
Tuntuu todellakin välillä siltä että asuisin teinin kanssa... olen 5 vuotta miestäni nuorempi ja lähempänä teini-ikää, olen 20v. No en asu kauaa. Kaipaan vastuuntuntoisempaa miestä, sellaista joka on oma-aloitteinen ja järkevä.
Syytän huonoa kotikasvatusta!
Sinun kanssa eläminen olisi painajaismaista.
Kannen kiinni pitämisellä ei ole mitään merkitystä bakteerien leviämisen kanssa.
Kyllä sillä muuten on merkitystä. Saatat itsekin löytää, mutta voin etsiä myöhemmin lähteen. Jossain UKn aerosolikonferenssissa julkaistu tutkimusta viime vuonna. Sieltä lentää melko lailla tavaraa vedettäessä, toki se on melko pientä tavaraa joten et näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli, minkälaista se seksi on pariskunnalla, jos ei voi edes vapaasti runkata siellä omassa kotonaan. Ja että sellaisten ei pitäisi edes olla toistensa kanssa.
Itse pidän erittäin kiinnostavana, jännittävä ja kiihottavana nimenomaan sitä, että tiedän kumppanillani olevan oma, yksityinen, minulta verhottu seksielämä myös itsensä kanssa. En halua tietää yksityiskohtia enkä olla osallisena siitä.
Liika tuttuus, "kaiken" näyttäminen (runkkaa avoimesti kun huvittaa, myös: paskoo ovi auki, piereskelee, kaivaa nenäänsä avoimesti) on minulle turn off. Jännite ei yksinkertaisesti pysy yllä.
Tiedän, joillakin asia on täysin päinvastoin eikä tässä ole mitään oikeaa ja väärää, mutta eka kappaleessa kertomieni oletusten/johtopäätösten teko on kyllä typerää.
Minulle ruumiillisuuttaan "yli"avoimesti esittävä mies tuo mieleen lähinnä pienen lapsen tai kehitysvammaisen, joka ei pysty säätelemään käyttäytymistään ja koen olevani hänen äitinsä, en puolisonsa.
Kerron vielä, että runkata saa; sitä tehdään meillä paljon. Mutta yksityisesti. Se kuuluu välillä myös seksihetkiin, mutta yhteisestä sopimuksesta.
Ja vielä: minusta terveen seksuaalisuuden mitta ei ole estottomuus ja sen pakkosietäminen ("koska minulla on oikeus kotonani!") vaan toisen kunnioittaminen ja omien tarpeiden ilmaiseminen toista kunnioittavalla tavalla.
Siis et kestä toisen alastomuutta? En kyllä haluaisi asua kanssasi enkä haluaisi että lapseni asuisi kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et kestä toisen alastomuutta? En kyllä haluaisi asua kanssasi enkä haluaisi että lapseni asuisi kanssasi.
Mitä tekemistä alastomuudella on asian kanssa? Nukun alastoman miehen vieressä itsekin alasti, käymme alasti saunassa, myös sekasaunassa, uimme alasti, harrastamme seksiä alasti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä alastomuudella on asian kanssa? Nukun alastoman miehen vieressä itsekin alasti, käymme alasti saunassa, myös sekasaunassa, uimme alasti, harrastamme seksiä alasti jne.
Ihmeellinen ihminen joka ei kestä puolisonsa masurbointia
Vierailija kirjoitti:
Sitä toisen kunnioitustahan tässä juuri haetaan... Mies on pyytänyt minulta asioita ja koska minulla ei ole mitään näitä asioita vastaan, minä toimin hänen toiveidensa mukaisesti. Miehellä ilmeisesti sitten on jokin periaate tai muu syy olla toimimatta minun toiveideni mukaisesti. Mielestäni en todellakaan ole pyytänyt mitään isoja asioita, enkä edes nalkuta asioista. On monta muutakin asiaa mikä minua miehen toiminnassa ärsyttää, mutten ole näistä hänelle edes maininnut kun nuo pikkujututkaan eivät onnistu.
Runkkausasia kuuluu myös tähän kunnioituskategoriaan mielestäni. Olen tullut asiassa sen verran vastaan, että olen sanonut olohuoneessa runkkauksen olevan minulle ok jos en itse ole kotona, eli toisin sanoen en vahingossa voi tulla keskelle k.o. tilannetta. Miksei minulla olisi oikeutta siihen, etten näkisi toisen itsetyydytystä jos en sitä halua nähdä? Miehellä olisi monta muuta paikkaa runkata, pitääkö hänen valita juuri se tila missä minä kuljen? Eikö voi odottaa esimerkiksi sen aikaa että lähden kotoa? Ja miksi ihmeessä ei voi mennä sinne "omaan tilaansa" joka hänen piti saada omalle koneelleen ja muille laitteilleen?
Tuo paskominen on yksi asia myös mitä en voi ymmärtää, kiitos vain sille joka nosti asian esille. Meillä on siis kaksi vessaa. Miksi miehen pitää tulla paskomaan juuri siihen vessaan missä minä olen laittautumassa? Eikö hänellä riitä ajattelukyky siihen, että jaa vaimo on tuossa vessassa nyt pidempään, minäpä käytän toista vessaa ettei vaimon tarvitse katsoa, kuunnella ja HAISTAA paskomistani? Tästäkin olen sanonut nätisti, tyyliin "olisihan meillä tuo toinenkin vessa", mutta ei. Mies itse päättää missä paskoo ja runkkaa. Vaikka hän ei välitä näistä asioista, eikö mitenkään voisi huomioida sitä joka välittää?
AP
Luulisi kumppanin haluavan liittyä mukaan jos toinen runkkaa eikä juoksevan karkuun. Minkälainen kumppani ei halua toista joka ikinen päivä? Miks edes olet kumppanisi kanssa jos et halua häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Luulisi kumppanin haluavan liittyä mukaan jos toinen runkkaa eikä juoksevan karkuun. Minkälainen kumppani ei halua toista joka ikinen päivä? Miks edes olet kumppanisi kanssa jos et halua häntä?
Tervetuloa todellisuuteen! Aina ei voi haluta, eikä edes joka päivä. Ihmisillä kun on elämä, joka muun muassa joskus vastustaa vaikka sairauden kautta. Ihmisellä voi myös olla kiireitä, stressiä tai muuten vain paha olo. Voi olla myös ihan normipäivä, mutta silti ei haluta. Se ei poista sitä, etteikö sitä kumppania voisi noin yleisesti haluta ja rakastaa. Sekin on rakkautta, että hyväksyy ettei puolisolla ihan joka päivä haluta.
http://www.huffingtonpost.com/matthew-fray/she-divorced-me-i-left-dishe…