Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tori ostajat, jotka tulevat paikan päälle tinkimään

Vierailija
12.06.2016 |

Miksi ei voi kysyä puhelimessa, tekstiviestissä tai s-postissa, että onko myyjä valmis alentamaan hintaa. Ärsyttää ostajat, jotka ilmoittavat ostavansa tuotteen ja sitten paikan päällä aletaan tinkiä. Ärsyttävää. Tietenkin voin sanoa, että alennusta ei tipu, mutta silti raivostuttavaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah

Vierailija
22/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina, että kauppaan kaverin/sukulaisen tuotetta, joten mulla ei ole valtuuksia laskea hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty tavara on aina käytetty, ja sen kunnon näkee vasta kun pääsee käsin tavaraan kiinni ja omilla silmillä arvioimaan. Monilla myyjillä on myös ilmaa hintapyynnissä. Kyllä tämänkaltaiset kaupat on nimenomaan tinkijuttuja, puolin ja toisin. :) Laita ilmoitukseesi sitten maininta, että hinta on tasan tämä, eikä tinkivaraa.

Vierailija
24/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetty tavara on aina käytetty, ja sen kunnon näkee vasta kun pääsee käsin tavaraan kiinni ja omilla silmillä arvioimaan. Monilla myyjillä on myös ilmaa hintapyynnissä. Kyllä tämänkaltaiset kaupat on nimenomaan tinkijuttuja, puolin ja toisin. :) Laita ilmoitukseesi sitten maininta, että hinta on tasan tämä, eikä tinkivaraa.

Jos kaupat on jo sovittu tiettyyn hintaan ei sen jälkeen enää aleta tinkimään. Tinkiminen tehdään ennen kuin kaupat lyödään lukkoon. Poikkeus ovat sitten tilanteet joissa sovitaan yhdessä, että myyjä voi ensin tarkastaa tuotteen ja jättää sitten lopullisen tarjouksen.

Vierailija
25/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupat on jo sovittu tiettyyn hintaan ei sen jälkeen enää aleta tinkimään. Tinkiminen tehdään ennen kuin kaupat lyödään lukkoon. Poikkeus ovat sitten tilanteet joissa sovitaan yhdessä, että myyjä voi ensin tarkastaa tuotteen ja jättää sitten lopullisen tarjouksen.

Miksi kukaan lyö lukkoon mitään kauppoja näkemättä tuotetta? Kuvissa voi aina olla manipulointia jne... Mä en ainakaan koskaan sano sitoutuvani kauppoihin, vaan lyön lukkoon tapaamisen ja kauppatavaran kohtaamisen. :)

Vierailija
26/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin sain karvaasti tänään kokea. Suostuin kuljettamaan tavaran 25 km päähän (virhe) ja sitten ostaja alkoi törkeästi haukkumaan tavaraa ja tinkimään 200 eurosta 50:een euroon (kunto oli merkitty kohtalaiseksi ja olin luetellut kaikki puutteet ja kuvat oli hyvät). Lopulta en suostunut myymään tavaraa hänelle. Tuli sellainen olo, että yritettiin kiristää sillä, että olin jo tuonut ne. Jatkossa vaan nouto ja, jos ei kiinnosta tulla hakemaan, niin sitten on ilman. 😑

Vierailija
27/27 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan lyö lukkoon mitään kauppoja näkemättä tuotetta? Kuvissa voi aina olla manipulointia jne... Mä en ainakaan koskaan sano sitoutuvani kauppoihin, vaan lyön lukkoon tapaamisen ja ka

Toimin samoin, mutta myyjänä pidätän oikeuden olla myymättä tuotetta, jos en pidä ostajasta, jos hän on myöhässä tapaamisesta tai yrittää tinkiä. Minulle on ihan se ja sama, ostaako ostaja lopulta sen, mitä myyn, mutta mikään ei voita sitä tunnetta, kun voi todeta kaikki virheet löytäneelle ja hinnanpudotusta ehdottavalle ostajalle, että totta, ei tuota kehtaa myydä kenellekään millään hinnalla, vien sen kotiin. Ja sitten lähtee ostajan ihmetellessä, että mikä meni kaupoissa vikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä