Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

"Seksiseuraa etsivät miehet, älkää vaivautuko".

Okei..........mutta mitä jos kertoisit itsestäsi jotain muutakin. Haet ilmeisesti seuraa tositarkoituksella, kuten minäkin, mutta minä en ainakaan kiinnostu sinusta pelkän kuvan ja tuon kirjoituksen perusteella.

"Mua kuvaa varmaan parhaiten seuraava lause (lisää lauseen"

Mitä jos kertoisit esimerkiksi mitä harrastat ja mitä teet työksesi. Ei typerät mukahauskat lauseet kerro mitään oikeasti sinusta.

"Tässä on meitsi rannalla bikineissä, ja tässä meitsi ulkona topissa ja niukoissa shortseissa"

Joo, ymmärretään, olet sinut vartalosi kanssa. Olisit voinut jättää enemmän mielikuvituksen varaan. Vähäpukeisista kuvista saa helposti hutsahtavan vaikutelman, enkä halua että tyttöystäväni esittelee mahdollisimman paljon "paljasta pintaa" kaikille kadulla.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2586746/miesten_deittiprofiileista_poimi…

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota selvää!" eikä sitten muuta.

Vierailija
4/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitää käydä töissä"

Vierailija
5/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pitää käydä töissä"

Käytännössä naisten nettideittiprofiilit todistavat sen, että naiset ovat tosiaan ahneita rahan perässä juoksijoita. Lähes kaikissa ilmoituksissa ensin luetellaan missä on opiskellut, missä käy töissä ja sen jälkeen miehenä vaaditaan ehdottomasti työssäköyntiä, toki jotain arvoja, moraalia, ym. tejosyitä käyttäen. Sen jälkeen kuitenkin aletaan selittämään miten miehessä luonne ja persoona on tärkeää, ei missään nimessä raha.

Eli ihan samaa manoia kuin av:lla.

Vierailija
6/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seksiseuraa etsivät miehet, älkää vaivautuko".

Okei..........mutta mitä jos kertoisit itsestäsi jotain muutakin. Haet ilmeisesti seuraa tositarkoituksella, kuten minäkin, mutta minä en ainakaan kiinnostu sinusta pelkän kuvan ja tuon kirjoituksen perusteella.

"Mua kuvaa varmaan parhaiten seuraava lause (lisää lauseen"

Mitä jos kertoisit esimerkiksi mitä harrastat ja mitä teet työksesi. Ei typerät mukahauskat lauseet kerro mitään oikeasti sinusta.

"Tässä on meitsi rannalla bikineissä, ja tässä meitsi ulkona topissa ja niukoissa shortseissa"

Joo, ymmärretään, olet sinut vartalosi kanssa. Olisit voinut jättää enemmän mielikuvituksen varaan. Vähäpukeisista kuvista saa helposti hutsahtavan vaikutelman, enkä halua että tyttöystäväni esittelee mahdollisimman paljon "paljasta pintaa" kaikille kadulla.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2586746/miesten_deittiprofiileista_poimi…

Totta. 

Mutta oma kokemukseni on, että miehet noista kaikista edellämainituista vähät välittää ja laittaa sen viestin "saako pillua". Koska aina kannattaa kysyä.

Itselläni oli aika huolellakin laadittu kuvaus itsestäni, millainen olen, mitä teen, mistä asioista pidän, millaista seuraa haen jne. Kirjoitin ne niin kuin olisin ne puhunut ääneen, jaksotin niin, että tekstin jaksoi lukea jos halusi muutakin kuin pillua. 

Ja silti 90 % viesteistä oli kysymys siitä että sopisko toi seksipuoli ja mieluiten heti tänään.

Vierailija
7/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"pitää käydä töissä"

Käytännössä naisten nettideittiprofiilit todistavat sen, että naiset ovat tosiaan ahneita rahan perässä juoksijoita. Lähes kaikissa ilmoituksissa ensin luetellaan missä on opiskellut, missä käy töissä ja sen jälkeen miehenä vaaditaan ehdottomasti työssäkäyntiä, toki jotain arvoja, moraalia, ym. tekosyitä käyttäen. Sen jälkeen kuitenkin aletaan selittämään miten miehessä luonne ja persoona on tärkeää, ei missään nimessä raha.

Eli ihan samaa menoa kuin av:lla.

Tulipas typoja.

Vierailija
8/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin jonkin verran s24:n profiileja. Tuli ainakin selväksi että miehen pituus alkaa 175cm:stä, vaikka nainen itse olisi 152cm pitkä. Sekä että semmoista naista joka ei rakastaisi reissailua, ole olemassakaan.

Vierailija
9/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pituus 160 cm ja paino 90-100 kiloa, mutta silti miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä ja sa painaan korkeintaan 80-85 kiloa.

Vierailija
10/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pituus 160 cm ja paino 90-100 kiloa, mutta silti miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä ja sa painaan korkeintaan 80-85 kiloa.

Äläpäs hättäile. Se on oma pituus 160cm, painoa ei ole ilmoitettu(tietenkään), vartalomalli: normaali, ja kuvasta(pulleista poskista lähinnä ja siitä että kokovartalokuvaa ei esitetä) sitten vähän kokeneempi kettu näkee että painoa on todellisuudessa se 90kg. Jos nainen ilmoittaa rehellisesti olevansa ylipainoinen tai pyöreä, niin kyseessä on joku pipsa tason morbidi obesiteetti. 

12/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä sitten pitää olla? Miksei profiili voisi olla persoonansa näköinen? Jos joku laittaa vain kuvan ja tekstin ei seksitreffejä, niin eikö voi laskea sen kertovan naisesta tarpeeksi?

Ylipäänsä ihmiset, jotka laittavat kamalasti ehtoja tuntuvat jotenkin omituisilta. Onko heillä oikeasti niin hirvittävä tuska selata ehdokkaita, että pitää rajata 99,99999% väestöstä heti pois? 

Vaikea kuitenkin ajatella, mitä sitä laittaisi itsestään niin että sillä houkuttelisi oikeanlaisia ihmisiä. On muuten vaikeampaa kuin luulisi, ainakin näin äkkiseltään.

No testataan: Mitähän sitä omaan deittiprofiiliinsa laittaisi, jos sinkkuutuisi? Tulisikohan tällaisella matcheja?

(kokovartalokuva vaatteet päällä, mutta ehkä myötäilevä paita ja tiukat farkut, vai saako sillä vain seksiyhteydenottoja, jos on muodokas - isot rinnat, iso takapuoli ja pieni vyötärö? Normaalipainoinen.)

Kolmekymppinen, kahden lapsen äiti. Ex-mies on musta ja vaatii nykyiseltä kovaa itsetuntoa. 

Rahaa on tarpeeksi, koulutusta mukavasti (humanistitieteissä).

Olen kotiäitinä mutta tarkoituksena on palata takaisin yliopistoon opiskelemaan.

Voin muuttaa minne tahansa päin maailmaa, mutta mielellään Suomeen.

Uskon tasa-arvoon, ihmisoikeuksiin ja teen paljon hyväntekeväisyystyötä köyhien, naisten ja lasten sekä orcien parissa.  

Olen kiltti, uskollinen, rauhallinen, sitoutuva, luotettava ja sinisilmäinen. Uskon hyvyyteen.

En meikkaa, enkä tykkää laittautua. Olen enemmän koti-ihminen. Pidän haastavista keskusteluista, seksistä, kohteliaisuudesta, käytöstavoista ja arvostan sivistystä. Jos Raskolnikov on täysin tuntematon, voi olla ettemme sovi toisillemme. 

Haluan kumppanin, jota voin hemmotella ja tukea. Kumppanin, joka uskoo minuun ja tukee minua kaikessa mihin päätän ryhtyä. Uskon positiivisuuteen. 

Vaadin mieheltä tervettä itsetuntoa, hyvää seksuaalista kuntoa ja halua, työttömyys on plussaa. Pituudella ei ole väliä, kunhan se ei ole sinulle minkäänlainen ongelma. Ikää saisi olla sen 25-45. Kroppa saisi olla sen verran kunnossa, että liikunta onnistuu (ei tarvitse maistua). 

Aikaavievät harrastukset miinusta, samoin alkoholi/huumeongelma. Rikosrekisteri ei ole ongelma niin kauan kun se ei ole väkivaltarikos. 

Miehen tulisi olla älykäs, huumorintajuinen ja kotona viihtyvä. Lapsia en halua lisää. Napanuoran katkaisemattomat miehet kiertäköön kaukaa - polyamorinen suhde ei ehkä olisi ongelma, mutta jos osallisena on äitisi, se on. 

Nojaan poliittisesti vasemmalle, olen ateisti ja uskon vihreisiin asioihin. En kuitenkaan ole kommunisti enkä kannata hallitsematonta maahanmuuttoa. En pidä rasisteista, misogynisteistä tai ilkeistä ihmisistä. 

Kiva, eli todella sekopäisen näköinen profiili :D Ei varmaan tarvitsisi odotella yhteydenottoja! On muuten oikeasti ihmeen vaikeaa! Suosittelen valittajia kokeilemaan itse. 

Kunnioitukseni nettitreffaajia kohtaan nousi juuri useamman asteen. 

Vierailija
13/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juoksut on nyt juostu ja olisi aika rauhoittua oman kullan kainaloon"

Kiitos ei!

Vierailija
14/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaahan ne kaikki naiset haluaa. Mut on torjuttu esim sen takia ettei mulla ole autoa. Luulin että seuraa etsivät, mutta pitäis olla samalla autokuski ja kuskailla naista joka paikkaan. Työttömänä turha edes kokeilla.

Vierailija
15/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein lukemani oli pitkä älykkääksi tarkoitettu fantasia kaikista asioista, joita miehen pitää olla. Piti mm. sanoa aina oikeat asiat. Itsestä ei mitään. Ei kuvaa. Puistattaa vieläkin.

Vierailija
16/65 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Tästä tulee minulle aina fyysinen inhoreaktio. 

Vierailija
17/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Minulla edelliset syömiset nousee puoli metriä mahasta ylöspäin.

Vierailija
18/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Vaikea ymmärtää. Vaikka ilmaisu on kliseinen niin itselleni (N) olisi kyllä vain positiivinen asia, jos mies olisi kypsä "juoksemiseen" ja halukas sitoutumaan.

Vierailija
19/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, melkein jo sait sympatiani, sitten aloit puhumaan bikinipukeisista naisista hutsahtavina. Kiitos vinkistä, tiedän ainakin yhden vinkin, kuinka saan kaltaisesi naisia pukeutumisensa mukaan arvottavat ja ihmisiä hutsuttelevat muumiot pysymään kaukana profiilistani.

Vierailija
20/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin valokuvaajalla mielikuva miehestä. Seurusteluun kelpaa lähinnä paras otos.

Suhteessa alkaa muokkaaminen vaihtelevalla menestyksellä. Aikansa kestää, mutta jos lopputulos ei tyydytä seuraa ero.

Ja uusi kierros  -naisten harhaa  kaikki, josta seuraa katkeroituminen.

Omapa on elämänsä, jota pilaavat. Ja siinä ohessa muidenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi