Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

"Seksiseuraa etsivät miehet, älkää vaivautuko".

Okei..........mutta mitä jos kertoisit itsestäsi jotain muutakin. Haet ilmeisesti seuraa tositarkoituksella, kuten minäkin, mutta minä en ainakaan kiinnostu sinusta pelkän kuvan ja tuon kirjoituksen perusteella.

"Mua kuvaa varmaan parhaiten seuraava lause (lisää lauseen"

Mitä jos kertoisit esimerkiksi mitä harrastat ja mitä teet työksesi. Ei typerät mukahauskat lauseet kerro mitään oikeasti sinusta.

"Tässä on meitsi rannalla bikineissä, ja tässä meitsi ulkona topissa ja niukoissa shortseissa"

Joo, ymmärretään, olet sinut vartalosi kanssa. Olisit voinut jättää enemmän mielikuvituksen varaan. Vähäpukeisista kuvista saa helposti hutsahtavan vaikutelman, enkä halua että tyttöystäväni esittelee mahdollisimman paljon "paljasta pintaa" kaikille kadulla.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2586746/miesten_deittiprofiileista_poimi…

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juoksut on nyt juostu ja olisi aika rauhoittua oman kullan kainaloon"

Kiitos ei!

Tästä tulee minulle aina fyysinen inhoreaktio. 

Vaikea ymmärtää. Vaikka ilmaisu on kliseinen niin itselleni (N) olisi kyllä vain positiivinen asia, jos mies olisi kypsä "juoksemiseen" ja halukas sitoutumaan.

Naisten kohdalla tämä valitettavasti yleensä tarkoittaa sitä että on antaumuksella paneskeltu ympäriinsä sinkkuvuosina.

Ja se on negatiivista koska..?

Taudit ei tulevaisuudessa houkuttele ja suusyöpä on erityisen ikävä tauti.

Kannattaisi sinunkin päivittää tietosi ehkäisystä.

Vierailija
62/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ainutlaatuinen tilaisuus", "harvoin tarjolla", "en yleensä laita ilmoituksia tällaisille sivuistoille"... asettuu muiden yläpuolelle. Suurin osa naisten ilmoituksista on ok eli niistä saa riittävän informaation. Jos käyttää idioottimaisia kliseitä, kertoo itsestään rivien välissä riittävästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä miksi tein tämän profiilin" Olin etsimässä sienipiirakan ohjetta ja yht äkkiä mulla olikin profiili täällä.

"En tiedä mitä etsin" luulin tätä instagramiksi ja siksi postasin kuvankin.

64/65 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt ainutlaatuinen tilaisuus", "harvoin tarjolla", "en yleensä laita ilmoituksia tällaisille sivuistoille"... asettuu muiden yläpuolelle. Suurin osa naisten ilmoituksista on ok eli niistä saa riittävän informaation. Jos käyttää idioottimaisia kliseitä, kertoo itsestään rivien välissä riittävästi. 

Siis kirjoittaako joku treffiprofiiliin oikeasti että nyt on kyseessä harvinainen,ellei peräti ainutlaatuinen tilaisuus? Kuulostaa puhelinmyyjän myyntipuheelta :D Ehkä tuollainen on jonkinlainen alemmuuskompleksin vastakohta,ylemmyyskompleksi.

Vierailija
65/65 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä on viimeaikoina alkanut vituttamaan nämä valokuvat. Lähes poikkeuksetta tarkoituksella ylivaloitettu, editoitu ja vielä jostain yläviistosta otettu. Tämän lisäksi toki vielä meikit, mutta se on ymmärrettävää. 

Noh kuitenkin, ei ihme että joku ihan tavisakka luulee olevansa sitä tavisukkoa kuumempi kun miehellä on rehellinen naamakuva ilman, että ihovirheet on editoimalla piilotettu. 

Deiteillä voi lyllertää sitten millainen nainen tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan