Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

"Seksiseuraa etsivät miehet, älkää vaivautuko".

Okei..........mutta mitä jos kertoisit itsestäsi jotain muutakin. Haet ilmeisesti seuraa tositarkoituksella, kuten minäkin, mutta minä en ainakaan kiinnostu sinusta pelkän kuvan ja tuon kirjoituksen perusteella.

"Mua kuvaa varmaan parhaiten seuraava lause (lisää lauseen"

Mitä jos kertoisit esimerkiksi mitä harrastat ja mitä teet työksesi. Ei typerät mukahauskat lauseet kerro mitään oikeasti sinusta.

"Tässä on meitsi rannalla bikineissä, ja tässä meitsi ulkona topissa ja niukoissa shortseissa"

Joo, ymmärretään, olet sinut vartalosi kanssa. Olisit voinut jättää enemmän mielikuvituksen varaan. Vähäpukeisista kuvista saa helposti hutsahtavan vaikutelman, enkä halua että tyttöystäväni esittelee mahdollisimman paljon "paljasta pintaa" kaikille kadulla.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2586746/miesten_deittiprofiileista_poimi…

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"pitää käydä töissä"

Käytännössä naisten nettideittiprofiilit todistavat sen, että naiset ovat tosiaan ahneita rahan perässä juoksijoita. Lähes kaikissa ilmoituksissa ensin luetellaan missä on opiskellut, missä käy töissä ja sen jälkeen miehenä vaaditaan ehdottomasti työssäköyntiä, toki jotain arvoja, moraalia, ym. tejosyitä käyttäen. Sen jälkeen kuitenkin aletaan selittämään miten miehessä luonne ja persoona on tärkeää, ei missään nimessä raha.

Eli ihan samaa manoia kuin av:lla.

Miksi et ole töissä?

Vierailija
42/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juoksut on nyt juostu ja olisi aika rauhoittua oman kullan kainaloon"

Kiitos ei!

Tästä tulee minulle aina fyysinen inhoreaktio. 

Vaikea ymmärtää. Vaikka ilmaisu on kliseinen niin itselleni (N) olisi kyllä vain positiivinen asia, jos mies olisi kypsä "juoksemiseen" ja halukas sitoutumaan.

Naisten kohdalla tämä valitettavasti yleensä tarkoittaa sitä että on antaumuksella paneskeltu ympäriinsä sinkkuvuosina.

Valitettavasti (sinulle) kaikki, miehet ja naiset, ovat joko "paneskelleet ympäriinsä" tai haaveilleet siitä. Ne jotka vain haaveilevat siitä koko ikänsä, ovat niin vastenmielisiä että kenellekään ei kelpaa. Kuten sinä. Normaalissa maailmassa normaalit ihmiset IHAN TODELLAKIN harrastavat seksiä. Kuka olisi uskonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin miesta isolla M:lla

Vierailija
44/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Vaikea ymmärtää. Vaikka ilmaisu on kliseinen niin itselleni (N) olisi kyllä vain positiivinen asia, jos mies olisi kypsä "juoksemiseen" ja halukas sitoutumaan.

Nainen joka kertoo etta ei halua seksia ja on "juoksut juostu" kaytannossa kertoo etta olen jakanut antaumuksella ympari kylia, mutta sina et ole saamassa kuin jouluna ja juhannuksena. 

Vierailija
45/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Nainen joka kertoo etta ei halua seksia ja on "juoksut juostu" kaytannossa kertoo etta olen jakanut antaumuksella ympari kylia, mutta sina et ole saamassa kuin jouluna ja juhannuksena. 

Missä ihmeessä luki "ei halua seksiä"??

Vierailija
46/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Rivien välissä.

Vierailija
47/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin miesten profiilieista, joistain löytyyi tekstiä " Moi!" "Löytyykö täältä yhtään mitään?" " Tarttis seuraa. " " ja oikein lyhyitä kuvauksia jollain 4/5 sanalla. Että ei ne naiset vain ole niitä jokka ossoo. Pariin ekaan lauseeseen voisin huumorilla vastata jos oikein tylsäpäivä sattus olemaan. 

Vierailija
48/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kohdalla tämä valitettavasti yleensä tarkoittaa sitä että on antaumuksella paneskeltu ympäriinsä sinkkuvuosina.

Entä miehet? Heille on plussaa kun paneskelevat kaikkea mikä liikkuu?

Kyllä. Panomies on tosimies. 

YÖK

Etsiköön kaltaisensa naisen.

Näin se kyllä menee. Jos mies ilmoittaa olevansa 30+ ja poikuustallella niin se on auttamattomasti OFF naisten silmissä. Eli ympäriinsä paneminen on todellakin miesten arvoa nostava tekijä.

Kyllä mulle kelpais mies jolla on poikuus tallella kun en itsekkään kokenut ole. Arvostaisin.

Vierailija
49/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopin mainitseminen tyyliin "olen tyypillinen kaurisnainen".

Vierailija
50/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Eikö se ole parempi, että ne ympäriinsä paneskelut on hoidettu nimenomaan sinkkuvuosina? Eipähän tarvitse enää haikailla uusien kokemusten perään. Näin ainakin itse ajattelen ja siksi tosiaan minulle tuo olisi vain positiivinen asia.

Mutta hyvä tietää, että noin helposti saa karistettua ahdasmieliset ja kokemattomat miehet. Jos joskus laitan nettiprofiilin niin laitan tuon ilmaisun.

Loogisesti ajatellen luulisi olevan vain positiivista, että nainen joka on juoksunsa juossut ilmaisisi sen myös profiilissaan. Ajan tuhlaustahan se olisi, jos ensin kirjoiteltaisiin jonkin aikaa, sitten treffattaisiin, alettaisiin tapailla ja sitten vasta alkaisi paljastua, että miehelle on ongelma että naisella on ollut elämää ennen häntäkin.

Ei kaikki naisetkaan pidä miehistä, jotka ovat juosseet kukasta kukkaan. Osa siksi, ettei sellainen käytös sovi omiin arvoihin ja osa siksi, etteivät luota siihen, että ne juoksut todella olisi ohi. Jos tämä tarkoittaa, että toisen historia on ongelma, niin ei voi mitään. Minusta kyse on pitkälti siitä miten tuon juoksemisen ymmärtää. Onko se tavallista deittailua ja mahdollisia yhdenillan suhteita vai tosissaan seksin perässä juoksemista? Jälkimmäinen on aika monen mielestä vähemmän ihastusta herättävää käytöstä.

Vierailija
51/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Rivien välissä.

Äly hoi, älä jätä. Kummalla uskoisit olevan isommat seksuaaliset halut, sillä joka sinkkunakin on harrastanut seksiä vai sillä, joka ei ole sitä edes kaivannut?

Mutta kysyn nyt vielä tarkentavan kysymyksen:

Kumpi teitä "oksettaa", se että nainen kirjoittaa juosseensa juoksunsa vai se, että hän on "juossut juoksunsa"? Jälkimmäisessä tapauksessa edelleenkin kuvittelisin, että on molempien etu että se on ilmaistu jo profiilissa.

Vierailija
52/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta AP:n viimeisestä esimerkistä tuli mieleen. Aika monesti olen nauranut kun naisella lukee esittelytekstissä pelkästään "mä en sit halua mitään seksisuhteita", mutta sitten kuvat ovat kaikki jotain tissiherutuksia ja joku kuva saattaa olla missä ollaan bikineissä perse kameraan päin ja bikinien alaosakin kivasti sinne persvakoon uponneena. Eikö tuossa kuvat ja teksti vähän sodi toisiaan vastaan? Jos haluaa jotain muuta kuin seksisuhteita, niin olisiko vaikeaa vaikka kirjoittaa itsestään jotain esittelyä? Ensin esitellään pelkät tissit ja peppu, sitten ihmetellään miksei miehet näe minussa mitään muuta kuin seksisuhteen.

Vierailija
53/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK

Näin se kyllä menee. Jos mies ilmoittaa olevansa 30+ ja poikuustallella niin se on auttamattomasti OFF naisten silmissä. Eli ympäriinsä paneminen on todellakin miesten arvoa nostava tekijä.

Kyllä mulle kelpais mies jolla on poikuus tallella kun en itsekkään kokenut ole. Arvostaisin.

Kelpaisiko sellainen mies, joka ilmoittaa deittiprofiilissaan tuon faktan?

Vierailija
54/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Ja se on negatiivista koska..?

Taudit ei tulevaisuudessa houkuttele ja suusyöpä on erityisen ikävä tauti.

Vierailija
55/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta AP:n viimeisestä esimerkistä tuli mieleen. Aika monesti olen nauranut kun naisella lukee esittelytekstissä pelkästään "mä en sit halua mitään seksisuhteita", mutta sitten kuvat ovat kaikki jotain tissiherutuksia ja joku kuva saattaa olla missä ollaan bikineissä perse kameraan päin ja bikinien alaosakin kivasti sinne persvakoon uponneena. Eikö tuossa kuvat ja teksti vähän sodi toisiaan vastaan? Jos haluaa jotain muuta kuin seksisuhteita, niin olisiko vaikeaa vaikka kirjoittaa itsestään jotain esittelyä? Ensin esitellään pelkät tissit ja peppu, sitten ihmetellään miksei miehet näe minussa mitään muuta kuin seksisuhteen.

On olemassa sekä naisia että miehiä, jotka ovat tottuneet pärjäämään vain ulkonäöllään. He eivät osaa kirjoittaa itsestään esittelyä. Tuossa on kuitenkin selkeästi ilmaistu mitä ei etsitä - pelkkää seksiä. Voi nainen silti pitää seksistä paljonkin ja haluta tuoda sen esiin. Sitä nimittäin harrastetaan satunnaisesti myös parisuhteessa.

Vierailija
56/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK

Riippuu ensin siitä natsaako ihminen muuten kohdalleen elämänkatsomukseni kanssa. Enkä ymmärrä miksi joku treffipalstalla mainostaa kokemusta/kokemattomuuttaan ellei etsi yhden illan seuraa. Itse kun olen kiinnostunut ihmisistä ihmisenä enkä petiseurana. Siksi minä olenkin neitsyt. 

Vierailija
57/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopin mainitseminen tyyliin "olen tyypillinen kaurisnainen".

Miespuolinen ystäväni selitti aina, millainen horoskooppimerkkinsä edustaja hän on.

Mies opiskeli oikeustieteellisessä.

Olen edelleen järkyttynyt siitä, että hän jauhoi horoskoopeista.

Vierailija
58/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei!

Ja se on negatiivista koska..?

Taudit ei tulevaisuudessa houkuttele ja suusyöpä on erityisen ikävä tauti.

On ilman muuta, voin vain kuvitella. Mutta jos ajattelee yhtään realistisemmin, niin seksiä, suojaamatontakin, on harrastettu vuosisadat läpeensä. Siihen suhteutettuna, kuinka monta ihmistä olet tuntenut, joka olisi sairastunut suusyöpään?

En tarkoita, että taudit tai suojaamaton seksi olisi jees, mutta eipä se "ympäriinsä paneskelu" tarkoita automaattisesti kumpaakaan noista. Että sillä tavalla tuo mutkat suoriksi -ajattelu ei oikein toimi, vaikka se omassa päässä järkeävältä kuuloistaisikin...

Vierailija
59/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK

Riippuu ensin siitä natsaako ihminen muuten kohdalleen elämänkatsomukseni kanssa. Enkä ymmärrä miksi joku treffipalstalla mainostaa kokemusta/kokemattomuuttaan ellei etsi yhden illan seuraa. Itse kun olen kiinnostunut ihmisistä ihmisenä enkä petiseurana. Siksi minä olenkin neitsyt. 

Niin, siksi kysyin. Kerroit että hienosti kelpaisi mies joka tuon ilmoittaa. Ja tässä ketjussa siis puhutaan niistä deittiprofiileista. Siksi juuri ihmettelin sitä, miksi tuo sinulle olisi ok. Kun siitä ei tule vaikutelmaa että mies olisi kiinnostunut mistään muusta kuin poikuudesta pääsemisestä. Näitä ilmoituksiahan on deittipalstoilla. Ilmoitus saattaa muuten vaikuttaa melkein normaalilta, mutta viimeisessä kappaleessa aletaan tilittää tuota kokemattomuutta.

Vierailija
60/65 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK

Tätä minäkin mietin. Minulle olisi ihan sama, onko kyseessä kova panomies vai neitsyt, mutta jos deittiprofiilissa kertoo seksihistoriastaan, niin kyllä se on aika turnoff.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän