Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen - yksin

Vierailija
11.06.2016 |

Täällä 38v sinkkunainen joka kaipaa lasta. Oon ajatellut hedelmöittää itseni ja saada lapsen.

Kyselläänkö siittäjää (isää) jossain neuvolassa tms paikassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ulise naapureilta ja serkunkumminkaimoilta apua kaikenaikaa.

Vierailija
2/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää pyydetään neuvolakäynneille mukaan. Ainakin meidän neuvolassa. Pakko ei ole mennä. Kyllä siellä neuvolassa muutenkin perheen tilanteesta halutaan tietää. Neuvolalle kyllä riittää tieto, ettei isä ole kuvioissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää, jos sanot että isä on tuntematon. Olen itse hankkinut lapsen tällä tavoin, sanonut silloin myös seksikumppaneille ajoissa etten käytä ehkäisyä.

Sain lapsen enkä ole ollut miehiin sen jälkeen yjteydessä. En olettanut elareita enkä perintöosuuksia. Halusin vain siemenet ja sain.

Vierailija
4/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa voi tulla tilanteita että sitä toistakin vanhempaa tarvittaisiin. Toivottavasti teillä on hyvä tukiverkko. Lapsi ryhtyy myös jossain vaiheessa kyselemään isästään, ehkä kannattaisi edes jonkinlaiset välit olla.

Vierailija
5/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut yks vakipano jotka onkin aika hyvin hoitanut tuo siemenasian. Jätin pillerit pois kuukausi sitten. En oo puhunut miehelle mitään.

Taidan jättää sen kun maha alkaa kasvaa niin et sen huomaa.

Vierailija
6/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa et olisi sitten kieli pitkällä lapsilisien ja äitiyslomien perään. Yhteiskunta ne kustantaa eli et sinä mitään lasta yksin tee, jos näistä nautit.

Vierailija
7/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta kyllä antaa rahan lapsilisiin ja elatustukeen, mutta niin antaa rikkaalle avioparillekin. Rahoilla taataan lapselle ruoka ja vaatteet, niillä ei paljoa juhlita. Kateus ja happamuus tässä kohtaa on ihan turhaa.

Kyllä yksinäiselläkin on oikeus lapseen, emme enää elä tiukasti kirkon ikeessä, joka tuomitsisi kuten ennenvanhaan.

Toivoisin todella myös miehille mahdollisuutta isyyteen. Sijaissynnyttäjät ja adoptiot helpommiksi.

Vierailija
8/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa et olisi sitten kieli pitkällä lapsilisien ja äitiyslomien perään. Yhteiskunta ne kustantaa eli et sinä mitään lasta yksin tee, jos näistä nautit.

miksi sallisit äitiysloman vain avioliitossa elävälle? Pitäisikö yksinäisen vanhemman jättää vauva yksin kotiin, silläkö yhteiskunta pysyisi pystyssä?

Vierailija
9/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu?

Vierailija
10/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies muuttaakin mielensä ja haluaakin olla mukana lapsen elämässä?

Tai lapsi haluaa myöhemmin isän elämäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi